ok whateverquote:
Zal op het EK wel beter gaan. Slowakije groef zich in en dat zullen Portugal e.d. vast niet doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef Michhas het volgende:
Deze wedstrijdTegen Bulgarije speelde NL nog beter
Verdediging van Duitsland is 20 keer beter dan die van NL.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Verdediging van Duitsland wel eens gezien? Ook een lachertje. Aanval van Spanje is ook maar matig in vorm. Denk dat Frankrijk best eens hoge ogen kan gaan gooien.
Willems deed het vrijdag inderdaad beduidend beter dan Schaars. Veel meer explosiviteit en creativiteit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
Het loopt nog steeds niet echt met oranje.
Van Persie bakt er nog steeds niet veel van.
Afellay was wel goed maar moet niet telkens zoveel om het middenveld en achterhoede rondlopen. Die moet gewoon het veld breed houden.
Schaars is niks op LB. Gewoon Willems daar.
En Sneijder is helemaal treurig. Van der vaart daar in tegen was goed vandaag.
Lahm ok, Hummels ook misschien, maar Badstuber en Boateng zijn op dit moment echt niet beter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdediging van Duitsland is 20 keer beter dan die van NL.
Ik moest gewoon lachen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Willems deed het vrijdag inderdaad beduidend beter dan Schaars. Veel meer explosiviteit en creativiteit.
Van der Vaart was gewoon Van der Vaart vandaag, maar omdat iedereen om hem heen belabberd speelde viel hij meer op.
Van Persie en Huntelaar hebben allebei niks laten zien, net als Robben.
Als Bouma en Mathijssen? Uhm okequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lahm ok, Hummels ook misschien, maar Badstuber en Boateng zijn op dit moment echt niet beter.
Badstuber blundert de laatste tijd teveel (finale tegen Dortmund en vorige week tegen Oranje). Boateng vind ik niet bijzonder, Alaba heeft ook veel meer gespeeld bij Bayern.quote:
Ik whatsapp je netquote:
Ja oke, 2 wedstrijden. Afgelopen seizoen ook niet helemaal fris maar toch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Badstuber blundert de laatste tijd teveel (finale tegen Dortmund en vorige week tegen Oranje). Boateng vind ik niet bijzonder, Alaba heeft ook veel meer gespeeld bij Bayern.
Hij heeft er stiekem gewoon verstand van hoorquote:
Wtf ben ik aan het lezen? Heb je dit gekopieerd van voetbalzone of? Michiel, voel je je wel oke?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Willems deed het vrijdag inderdaad beduidend beter dan Schaars. Veel meer explosiviteit en creativiteit.
Van der Vaart was gewoon Van der Vaart vandaag, maar omdat iedereen om hem heen belabberd speelde viel hij meer op.
Van Persie en Huntelaar hebben allebei niks laten zien, net als Robben.
Kom nou maar gewoon online bezem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heeft er stiekem gewoon verstand van hoor. Maar ja jij vond hem vroeger oke
Zaterdag zit 'ie bij SBS6 aan tafel naast Marco van Bastenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf ben ik aan het lezen? Heb je dit gekopieerd van voetbalzone of? Michiel, voel je je wel oke?
Faalhaasquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik baal overigens als een malle, besef me nu pas dat ik tijdens NL-Duitsland op vakantie ben.
Ik heb een tentamen tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik baal overigens als een malle, besef me nu pas dat ik tijdens NL-Duitsland op vakantie ben.
sex toerisme boven voetbal stellenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |