Klopt helemaal. Ik vind het alleen belachelijk dat het nog steeds voorkomt, meer niet. En nu kap ik erover als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Punt?
Jij post een video waar Campbell met iemand zit te praten over het rellen. En dat sommige lieden hier het geen probleem vinden dat daar het EK gehouden word.
Ik zeg alleen maar dit is al jaren zo.
Wat voor probleem wil je er over maken? Het is jaren geleden al besloten dat het EK in Polen en Oekraïne is, en jij denkt dat ze niet weten wat die supporters daar uitvreten?
De UEFA en de FIFA vinden het sowieso geen probleem, de centen komen toch wel binnen. En als er over 1 maand een hoop gebeurt is, doen ze net alsof ze het niet wisten
in Engeland is het al een stuk minder dacht ik. Ah je hoeft er van mij niet over door te gaan hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik vind het alleen belachelijk dat het nog steeds voorkomt, meer niet. En nu kap ik erover als je het niet erg vindt
wel een geile achternaamquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003464566074
Mister?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003464566074
Mister?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef Pixell het volgende:
hahahahahahahahahaha
Warming Up | Phonefuck: De nachtmerrie van iedere eindexamenkandidaat!!! by slamfm
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
alleen jammer dat ie dan vertelt dat hij het is
Gebeurd nog steeds shit maar het gaat de doofpot inquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in Engeland is het al een stuk minder dacht ik. Ah je hoeft er van mij niet over door te gaan hoor
Ja dat zal heus wel, maar toch niet zo erg als vroeger?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gebeurd nog steeds shit maar het gaat de doofpot in
Ja die vraag had ik dus ookquote:
Ik wist dat negers kroeshaar hebben, maar een groene peners?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Zo verlegen na 3 dagen.
World premiere.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist dat negers kroeshaar hebben, maar een groene peners?
Je hoort er niets over dat betekent niet dat er niets gebeurd. Niet dat ik de expert ben ofzo ik ben maar een teletekst hooliquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zal heus wel, maar toch niet zo erg als vroeger?
[..]
Ja die vraag had ik dus ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |