Waarom is het bullshit dan? Ze weten toch al jaren hoe het daar zit met rellen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet kortzichtig zijn is niet hetzelfde als poep praten.
Dan is het al helemaal onbegrijpelijk dat ze zo'n evenement in zo'n achterlijk land houden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom is het bullshit dan? Ze weten toch al jaren hoe het daar zit met rellen?
Dat noemt men nou achterkamer politiek en corruptie, dat plus een beetje geld dat naar de UEFA is gegaan vanuit polen en oekraine, TADAAA!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal onbegrijpelijk dat ze zo'n evenement in zo'n achterlijk land houden.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal onbegrijpelijk dat ze zo'n evenement in zo'n achterlijk land houden.
lol die rooie zijn toch een partijtje slecht in dit hooliganismequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Rusland is het precies hetzelfde hoor :
Lol, kijk ze ook op een hoopje liggen dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol die rooie zijn toch een partijtje slecht in dit hooliganisme
idd, dikke sukkelsquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, kijk ze ook op een hoopje liggen dan.
Daarom trainen ze ook hequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol die rooie zijn toch een partijtje slecht in dit hooliganisme
Sorry, maar wat is je punt eigenlijk? Al die supporters die daar naartoe gaan moeten maar dus wennen aan het feit dat vechten daar als 'normaal' wordt beschouwd wil je zeggen? Wat een bekrompen gedachtengangquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]en dan zeggen dat ik bullshit verkoop
In Polen geven ze er sowieso niks om, vechten is vechten en waarom boeit ze geen kut :
Bussen vol
In Rusland is het precies hetzelfde hoor :
of gewoon niet gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is je punt eigenlijk? Al die supporters die daar naartoe gaan moeten maar dus wennen aan het feit dat vechten daar als 'normaal' wordt beschouwd wil je zeggen? Wat een bekrompen gedachtengang
Waar zie je ergens dat ik dat zeg of denk? Nergens toch? Juist dat dacht ik al. En nu had jij het over een bekrompen gedachtengang?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is je punt eigenlijk? Al die supporters die daar naartoe gaan moeten maar dus wennen aan het feit dat vechten daar als 'normaal' wordt beschouwd wil je zeggen? Wat een bekrompen gedachtengang
Wat was dan je punt in je vorige post?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie je ergens dat ik dat zeg of denk? Nergens toch? Juist dat dacht ik al. En nu had jij het over een bekrompen gedachtengang?
Punt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat was dan je punt in je vorige post?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
Bob gevonden
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000525252876
LOL WTFquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
Bob gevonden
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000525252876
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef Rossdale het volgende:
MP3 in het huis
Dit nummertje beukten ze trouwens door de MM om een Bose speakersetje te demonstreren. Nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |