Dat sowiesoquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het laatste woord zegt genoeg toch.
Dadelijk?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Dadelijk lekker schnitzel eten
Wou net zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dadelijk?!
Ik mag toch hopen dat je over 7/8 uur bedoeld?
Haha, Denk eerder rond een uur of 2quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dadelijk?!
Ik mag toch hopen dat je over 7/8 uur bedoeld?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, Denk eerder rond een uur of 2
quote:
1 slice maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, heb wel als "ontbijt" een slice pizza naar binnen gewerkt.
Was nog van gisteravond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 slice maar?! Wat betaal je daar voor? 3.50 ofzo?
Oh op die manierquote:
En toch is bigfoot aannemelijker dan een willekeurige religie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nu finding bigfoot te kijken op Discovery, wat een bullshit haha, die lui geloven echt alles
Prachtig is dat hequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nu finding bigfoot te kijken op Discovery, wat een bullshit haha, die lui geloven echt alles
quote:
Je bent down met Diglet, dus je bent een diglet. Punt uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef Pixell het volgende:
Lekkere draken pompen met me diglett!! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh op die manier. Nah ik zorg altijd wel dat ik hem op heb
Echt geweldig, lopen ze door een bos op een bospad, overal bladeren en takken etc. En heel toevallig 2 plekken zonder bladeren, helemaal vrij gemaakt en daar staan dan 2 afdrukkenquote:
Laatst hadden ze een lokroep na gemaakt ook zo triest. Als die beesten bestaan hadden mensen ze al lang gevondenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt geweldig, lopen ze door een bos op een bospad, overal bladeren en takken etc. En heel toevallig 2 plekken zonder bladeren, helemaal vrij gemaakt en daar staan dan 2 afdrukkenJA MAAR NATUURLIJK
Ja dat deden ze nu weer, kerel stond te brullen als een beer, ik had het niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst hadden ze een lokroep na gemaakt ook zo triest. Als die beesten bestaan hadden mensen ze al lang gevonden
Of het lochness monster..quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst hadden ze een lokroep na gemaakt ook zo triest. Als die beesten bestaan hadden mensen ze al lang gevonden
Ouwe vogelzoekersquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
miss is het wel Zjossquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Michhas het volgende:
WHAT.
THE.
FUCK.
Ik had net een half uur een collega aan de lijn, en die kerel klonk echt precies als ZjozzBijna eng gewoon
Nog iets gehoord uit Duiven?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
Oh laatste dagje werken in ede, en morgen laatste dagje werken in utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. "Moet je doen joh, is leuk!"![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet niet of deze wel mag, maarTwisted fuck, waarom post je dit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. "Moet je doen joh, is leuk!"![]()
Is voor mij humor à la jackassquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Twisted fuck, waarom post je dit man
volgende week ff de uitzend bureaus langs, en dan gewoon simpel werk pakkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
That shit cray.
En nu? Weer bij Theo aan de slag?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet niet of deze wel mag, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. "Moet je doen joh, is leuk!"geniaal
Wanneer heb je weer keurinshizzle bij leger dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgende week ff de uitzend bureaus langs, en dan gewoon simpel werk pakken
september, hopelijk voor de derde dinsdagquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:45 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer keurinshizzle bij leger dan?
Zal eens kijken of hier nog vacatures zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgende week ff de uitzend bureaus langs, en dan gewoon simpel werk pakken
verzekering was laatst plek zag ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal eens kijken of hier nog vacatures zijn.
daarom woon ik aan de grensquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Internet op je mobiel werkt in Duitsland gewoon veel beter
Ohja, moet je nagaan wat een breedband ik op me telefoon heb!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij woont tegen de Nederlandse grens, dat is andersom
Aaaawwwhhh yeahquote:We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the F1 Online: The Game™ Closed Beta programme.
Wannabe'squote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Michhas het volgende:
WHAT.
THE.
FUCK.
Ik had net een half uur een collega aan de lijn, en die kerel klonk echt precies als ZjozzBijna eng gewoon
How much?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef KneusTeun het volgende:
iemand nog een xbox kopen? ga er maar 1 wegdoen
Dat kan maar af en toe hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaaawwwhhh yeahNick ik kom je van de baan raggen!
En zelfs overdag hè Broskiquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah, want de boy komt weer buiten alles.
jij gaat flink geld vangen van rossdalequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Michhas het volgende:
We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the F1 Online: The Game™ Closed Beta programme.
heb ik net opquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the taart™ Closed Beta programme.
el loco's !!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Cliffy het volgende:
Max Payne 3 en nieuwe Ghost Recon gehaald
noice, die ghost recon heb ik net binnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Cliffy het volgende:
Jaaaa lekkah Max Paynen met Sold, Bozz en Zjozzertquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Cliffy het volgende:
Is het iets? Eigenlijk puur gekocht omdat GRAW / RS Vegas lol..quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
noice, die ghost recon heb ik net binnen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaaaa lekkah Max Paynen met Sold, Bozz en Zjozzert
Het is een keer wat anders. De multiplayer is echt tactisch, itt tot gears.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is het iets? Eigenlijk puur gekocht omdat GRAW / RS Vegas lol..
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |