quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet niet of deze wel mag, maarTwisted fuck, waarom post je dit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. "Moet je doen joh, is leuk!"![]()
Is voor mij humor à la jackassquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Twisted fuck, waarom post je dit man
volgende week ff de uitzend bureaus langs, en dan gewoon simpel werk pakkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
That shit cray.
En nu? Weer bij Theo aan de slag?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet niet of deze wel mag, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. "Moet je doen joh, is leuk!"geniaal
Wanneer heb je weer keurinshizzle bij leger dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgende week ff de uitzend bureaus langs, en dan gewoon simpel werk pakken
september, hopelijk voor de derde dinsdagquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:45 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer keurinshizzle bij leger dan?
Zal eens kijken of hier nog vacatures zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgende week ff de uitzend bureaus langs, en dan gewoon simpel werk pakken
verzekering was laatst plek zag ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal eens kijken of hier nog vacatures zijn.
daarom woon ik aan de grensquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Internet op je mobiel werkt in Duitsland gewoon veel beter
Ohja, moet je nagaan wat een breedband ik op me telefoon heb!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij woont tegen de Nederlandse grens, dat is andersom
Aaaawwwhhh yeahquote:We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the F1 Online: The Game™ Closed Beta programme.
Wannabe'squote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Michhas het volgende:
WHAT.
THE.
FUCK.
Ik had net een half uur een collega aan de lijn, en die kerel klonk echt precies als ZjozzBijna eng gewoon
How much?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef KneusTeun het volgende:
iemand nog een xbox kopen? ga er maar 1 wegdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |