Was nog van gisteravond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 slice maar?! Wat betaal je daar voor? 3.50 ofzo?
Oh op die manierquote:
En toch is bigfoot aannemelijker dan een willekeurige religie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nu finding bigfoot te kijken op Discovery, wat een bullshit haha, die lui geloven echt alles
Prachtig is dat hequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nu finding bigfoot te kijken op Discovery, wat een bullshit haha, die lui geloven echt alles
quote:
Je bent down met Diglet, dus je bent een diglet. Punt uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef Pixell het volgende:
Lekkere draken pompen met me diglett!! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh op die manier. Nah ik zorg altijd wel dat ik hem op heb
Echt geweldig, lopen ze door een bos op een bospad, overal bladeren en takken etc. En heel toevallig 2 plekken zonder bladeren, helemaal vrij gemaakt en daar staan dan 2 afdrukkenquote:
Laatst hadden ze een lokroep na gemaakt ook zo triest. Als die beesten bestaan hadden mensen ze al lang gevondenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt geweldig, lopen ze door een bos op een bospad, overal bladeren en takken etc. En heel toevallig 2 plekken zonder bladeren, helemaal vrij gemaakt en daar staan dan 2 afdrukkenJA MAAR NATUURLIJK
Ja dat deden ze nu weer, kerel stond te brullen als een beer, ik had het niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst hadden ze een lokroep na gemaakt ook zo triest. Als die beesten bestaan hadden mensen ze al lang gevonden
Of het lochness monster..quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst hadden ze een lokroep na gemaakt ook zo triest. Als die beesten bestaan hadden mensen ze al lang gevonden
Ouwe vogelzoekersquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
miss is het wel Zjossquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Michhas het volgende:
WHAT.
THE.
FUCK.
Ik had net een half uur een collega aan de lijn, en die kerel klonk echt precies als ZjozzBijna eng gewoon
Nog iets gehoord uit Duiven?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
Oh laatste dagje werken in ede, en morgen laatste dagje werken in utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. "Moet je doen joh, is leuk!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |