abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:24:28 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112212338

SPOILER: kijken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En een dikke wiebelaarsch voor Pringles:

Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:25:29 #2
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112212398
Hoezo niet MichMich? :o
pi_112212740
Die teamkillstreak reward in MP3. :')

Als die geactiveerd wordt dan lijken al je team genoten vijanden.
En je wordt zelf ook neergeknald door je team genoten.

Gelukkig wordt tie niet zo heel veel gebruikt.
Beter bodyarmors of uav voor het hele team. _O_
pi_112212984
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Hoezo niet MichMich? :o
Ik weet het niet, ik lul maar wat ;(
pi_112213011
Heb nu ook een perk aangezet als iemand mij neerschiet en die gaat mijn body looten om kogels, geld of painkillers te pakken dan ontploft er een booby trap. :')
pi_112213278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
Heb nu ook een perk aangezet als iemand mij neerschiet en die gaat mijn body looten om kogels, geld of painkillers te pakken dan ontploft er een booby trap. :')
Lijkt wel Boxtel
pi_112213293
Bedankt voor de wiebelaarsch, Rossdale. O+
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112213394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Lijkt wel Boxtel
In Boxtel gooien ze schijnbaar ook met bloempotten enzo.

Heel normaal daar.
pi_112214214
Zo foto's ook weer gehad, alleen gekneusde pols :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_112214332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Lijkt wel Boxtel
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

In Boxtel gooien ze schijnbaar ook met bloempotten enzo.

Heel normaal daar.
Ja man, winkelwagentjes staan ook nog steeds in de straat :'). Ze hebben trouwens 3 bloempotten meegenomen, 1tje was er nog heel :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_112214357
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ja man, winkelwagentjes staan ook nog steeds in de straat :'). Ze hebben trouwens 3 bloempotten meegenomen, 1tje was er nog heel :')
Popo gebeld?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112214395
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Popo gebeld?
Waarom zou ik dat doen? Die komen toch niet, en al zeker niet om 2 uur hier :')
pi_112214442
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen? Die komen toch niet, en al zeker niet om 2 uur hier :')
Waarom niet om 2 uur? Is het dan nog te onveilig voor de popo?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:14:19 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112214507
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo foto's ook weer gehad, alleen gekneusde pols :D
Geteunde pols? Wat heb je gedaan?

O ja, je was weer vrijgezel he? :D

SPOILER
pi_112214834
Haha, ze heeft ons allemaal verwijderd. Geen nagellakfoto's meer ;(
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:21:03 #16
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112214837
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een kneusteun nou weer met nicklas pols te maken? :?
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:23:26 #17
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112214965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zal dat wel missen.

Elke ochtend was het weer spannend op fb om nieuwe nagellakfoto's te kijken. ;(
pi_112215014
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Waarom niet om 2 uur? Is het dan nog te onveilig voor de popo?
Staan allemaal op de markt tot 3 uur, daar is het een echte ghetto

quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SPOILER
Geteunde ?
Nah man, vorige week door een auto van de fiets afgetikt. Niet heel hard, maar viel wel tegen de zijkant van die kut auto. Ik had gewoon voorrang, maar hij zag mij niet zei ie :').
Begon daarna nog die vrouw te zeiken dat ik maar uit moest kijken, die heeft dus alle scheldwoorden van Kapitein Haddock naar der kop toe gekregen.
pi_112215074
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie wie wie?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:26:20 #20
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_112215089
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

Begon daarna nog die vrouw te zeiken dat ik maar uit moest kijken, die heeft dus alle scheldwoorden van Kapitein Haddock naar der kop toe gekregen.
Nick:

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_112215182
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nick:

[ afbeelding ]
Meer hier iets uit :

• Aapmens, Aardvarken, Aardworm, Aardbanaan, Acrobaat, Aftandse lekkerbek, Afvallige, Alle donders, Alle duivels, Amfitryon, Anakoloet, Analfabeet, Anarchist, Anijsdrop, Anthraciet, Anthropopithecanthropus, Apache, Appenijns kropmens, Armzalige, Augurk, Autocraten, Autodidact, Azteek
• Baanduivel, Baardaap, Balkan-hork, Bandieten, Basji-bozoeks, Basbazuinen, Bavianen, Beeldenstormer, Bende vogelverschrikkers, Bende wildemannen, Bende woestelingen, Bende scheepsjongens, beul, blauwbaard, Bloedzuiger, boef, bosneger, Broertje dood, brontosaurus, brulaap, bruut, bulldozer, bultezel
• Caramba, Carnavals-Inca, Coloradokevers, Cyanide, Cyclopische doodrijder, Cyclotron
• De duivel moge ze halen, De grote kraakvis mag mij kraken, Deegsliert, Deugniet, Diplodocus, doedelzak, Driedubbele kwibus, Driedubbeldoorgehaalde schurk, Driemaalgefrituurde schoenveter, Droge visjeseter, Druifluis, Druiloren, duinbewoner, Duizend atoombommen en raketgranaten, Duizend bomgranaten, Duizend bommen, Duizend bommen en granaten, duizend bliksembommen
• Ectoplasma, Ectoplastisch bijproduct, egoïst, Ellendige, Ellendige aardwormen, Ersatzmatroos, Ezel, ezelsoor
• Flessenbreker, Folteraar
• Galgenaas, Galgengebroed, Gangsters, Gehoornde slang, gekielhaalde zeeschuimer, Gepanneerde mestbol, gespuis, gladjanus, Glibberige adder, Goeie genade, Grapjassen, Grote genade, Grote Mogol, gyroscoop
• Hagel en donder, hamsteraar, Hangsnorren, Hansworst, Hapschaar, Harlekijn, Heidene, Heikneuter, Hersenschim, Holbewoner, Honderd duizend bommen en granaten, Honderd duizend miljoen bommen en granaten, Hondsvod, Hottentot, Huisjesmelker, Huurlingen, Hypocriet
• Idioten, Imitatie-carnavals-Mussolini, In boterbloemvet gesmoorde weerwolf, In egelvet gebraden gehaktbal
• Jandorie, Jodokus, Joris Goedbloed, Judas
• Kanaak, Kapers, Kilometervreter, Kleine ellendeling, Kolokwint, Kwakzalver, Kwast, Kwelgeest, Kwibus, Kwistembiebel
• Lafaards, Lafbekken, Lamlendige zuiplappen, Landloper, Langstaarten, Lelijk beest, Lelijk dier, Lelijk ongedierte, Lelijke Basji-Boezoeks, Lolbroek, Lomperik, Luitenant van de zeven sloten
• Maatje, Malloot, Melkmuil, Mensaap, Menseneter, Michelinmannetje, Miereneter, Mislukte koorddanser, Mislukte handelaar in tweedehands vogelmest, Monster, Mormel, Mormelhond, Muilezels
• Nachtuilen, Nietsnutten
• Onbeschofte driedubbele kaffers, Onderwateradmiraal, Ongelikte beer, Ongeluksvogel, Onnozele, Oorwurm, Opgeblazen blaaskaak, Ordinaire prutser, Ouwe kameraad, Ouwe zeekomkommer, Ouwe zeeschuimer
• Parasieten, Patagonische zoeloes, Pietje de dood, Pietlutten, Piraat, Polygrafen, Potdikkie, Prehistorische Zapoteken, Profiteurs
• Rampzalige, Razende woesteling, Rolstoelterrorist, Ronde-tafel-conferentiehouder, Roodhuiden, Roofvogel, Rotbeest, Rumrover
• Sapperloot, Satraap, Schavuit, Scheepsjongen, Scheve tobogan, Schijnheilige mispel, Schildvleugelige insecten, Schooiers, Schurk, Slavenhandelaar, Smerige automaat, Smerige hond, Snotaap, Stelletje in egelvet gebraden kolokwinten, Stelletje piraten, Stelletje Russische eieren, Stijfkop, Stom ectoplastisch bijproduct, Strotgrondel, Stuk boordschuttertje met je slabbetje voor, Stuk ectoplasma, Stuk kannibaal, Stukje kiekeboe van de poppenkast, Sukkels
• Tapijtenventer, Tienduizend miljard bliksembommen, Troglodieten, Turkse mutsen
• Uilskuiken
• Vat zonder bodem, Verroeste kaapstander, Vetzakken, Visigoten, Vlerken, Vogelverschrikker, Vuile hond, Vrijbuiters
• Waanzinnige pyromaan, Wafelijzer, Waskuip-admiraal, Waterdrinkers, Woesteling
• Zandhazen, Zandvlooien, Zeeschuimers, Zeeslang, Zoeaven, Zoetwatermatroos, Zoeloes, Zuiplappen
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:29:26 #22
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_112215236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Meer hier iets uit :

• Aapmens, Aardvarken, Aardworm, Aardbanaan, Acrobaat, Aftandse lekkerbek, Afvallige, Alle donders, Alle duivels, Amfitryon, Anakoloet, Analfabeet, Anarchist, Anijsdrop, Anthraciet, Anthropopithecanthropus, Apache, Appenijns kropmens, Armzalige, Augurk, Autocraten, Autodidact, Azteek
• Baanduivel, Baardaap, Balkan-hork, Bandieten, Basji-bozoeks, Basbazuinen, Bavianen, Beeldenstormer, Bende vogelverschrikkers, Bende wildemannen, Bende woestelingen, Bende scheepsjongens, beul, blauwbaard, Bloedzuiger, boef, bosneger, Broertje dood, brontosaurus, brulaap, bruut, bulldozer, bultezel
• Caramba, Carnavals-Inca, Coloradokevers, Cyanide, Cyclopische doodrijder, Cyclotron
• De duivel moge ze halen, De grote kraakvis mag mij kraken, Deegsliert, Deugniet, Diplodocus, doedelzak, Driedubbele kwibus, Driedubbeldoorgehaalde schurk, Driemaalgefrituurde schoenveter, Droge visjeseter, Druifluis, Druiloren, duinbewoner, Duizend atoombommen en raketgranaten, Duizend bomgranaten, Duizend bommen, Duizend bommen en granaten, duizend bliksembommen
• Ectoplasma, Ectoplastisch bijproduct, egoïst, Ellendige, Ellendige aardwormen, Ersatzmatroos, Ezel, ezelsoor
• Galgenaas, Galgengebroed, Gangsters, Gehoornde slang, gekielhaalde zeeschuimer, Gepanneerde mestbol, gespuis, gladjanus, Glibberige adder, Goeie genade, Grapjassen, Grote genade, Grote Mogol, gyroscoop
• Hagel en donder, hamsteraar, Hangsnorren, Hansworst, Hapschaar, Harlekijn, Heidene, Heikneuter, Hersenschim, Holbewoner, Honderd duizend bommen en granaten, Honderd duizend miljoen bommen en granaten, Hondsvod, Hottentot, Huisjesmelker, Huurlingen, Hypocriet
• Idioten, Imitatie-carnavals-Mussolini, In boterbloemvet gesmoorde weerwolf, In egelvet gebraden gehaktbal
• Kanaak, Kapers, Kilometervreter, Kleine ellendeling, Kolokwint, Kwakzalver, Kwast, Kwelgeest, Kwibus, Kwistembiebel
• Lafaards, Lafbekken, Lamlendige zuiplappen, Landloper, Langstaarten, Lelijk beest, Lelijk dier, Lelijk ongedierte, Lelijke Basji-Boezoeks, Lolbroek, Lomperik, Luitenant van de zeven sloten
• Maatje, Malloot, Melkmuil, Mensaap, Menseneter, Michelinmannetje, Miereneter, Mislukte koorddanser, Mislukte handelaar in tweedehands vogelmest, Monster, Mormel, Mormelhond, Muilezels
• Onbeschofte driedubbele kaffers, Onderwateradmiraal, Ongelikte beer, Ongeluksvogel, Onnozele, Oorwurm, Opgeblazen blaaskaak, Ordinaire prutser, Ouwe kameraad, Ouwe zeekomkommer, Ouwe zeeschuimer
• Parasieten, Patagonische zoeloes, Pietje de dood, Pietlutten, Piraat, Polygrafen, Potdikkie, Prehistorische Zapoteken, Profiteurs
• Rampzalige, Razende woesteling, Rolstoelterrorist, Ronde-tafel-conferentiehouder, Roodhuiden, Roofvogel, Rotbeest, Rumrover
• Sapperloot, Satraap, Schavuit, Scheepsjongen, Scheve tobogan, Schijnheilige mispel, Schildvleugelige insecten, Schooiers, Schurk, Slavenhandelaar, Smerige automaat, Smerige hond, Snotaap, Stelletje in egelvet gebraden kolokwinten, Stelletje piraten, Stelletje Russische eieren, Stijfkop, Stom ectoplastisch bijproduct, Strotgrondel, Stuk boordschuttertje met je slabbetje voor, Stuk ectoplasma, Stuk kannibaal, Stukje kiekeboe van de poppenkast, Sukkels
• Tapijtenventer, Tienduizend miljard bliksembommen, Troglodieten, Turkse mutsen
• Uilskuiken
• Vat zonder bodem, Verroeste kaapstander, Vetzakken, Visigoten, Vlerken, Vogelverschrikker, Vuile hond, Vrijbuiters
• Zandhazen, Zandvlooien, Zeeschuimers, Zeeslang, Zoeaven, Zoetwatermatroos, Zoeloes, Zuiplappen
Driemaalgefrituurde schoenveter _O-
Droge visjeseter _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_112215309
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Meer hier iets uit :

• Uilskuiken
hihi, dat zal wel hillarisch zijn geweest
pi_112215496
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:39:41 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112215740
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Driemaalgefrituurde schoenveter _O-