abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112200805
Ik woon sinds een tijdje in een nieuwe stad, niet ver van mijn oude stad vandaan. Hier heb ik een meisje ontmoet die wel gezellig is, niet beeldschoon, wel leuk. Ik kan goed met haar praten, we zitten veel bij haar thuis of in het park. Na ongeveer een week wat geflirt over en weer zijn we bij elkaar in bed beland, alleen dit was niet echt een spektakel.
Ik ben totaal niet verliefd op dit meisje en wanneer ze contact met me probeert te leggen heb ik nooit zoveel zin om hierop te reageren tenzij het om seks gaat. Dus af en toe hebben we nog seks, omdat ik daar zin in heb.

Alleen heb ik steeds, nadat ik seks heb gehad met mijn nieuwe 'scharrel', een heel raar gevoel en dat gevoel is dat ik mijn ex mis. Dat zou op zich niet zo vreemd zijn, maar dit is een ex van 3 jaar geleden waar ik ook al 3 jaar geen contact meer mee heb.
Nu loop ik de hele tijd met die ex in mijn hoofd, het voelt alsof ik weer verliefd ben of zo. Maar er is niks dat me echt heeft kunnen triggeren om verliefd te worden, want ik heb haar ook al 3 jaar niet meer gezien.

Nu weet ik niet of dit een soort bevlieging is, want ik loop er nu 1,5 maand mee, of dat ik echt weer verliefd ben op mijn ex van 3 jaar geleden. Ik heb na die ex wel een ander vriendinnetje gehad maar die mis ik totaal niet.

Ik wil ontzettend graag weer contact opnemen met mijn ex, maar ik weet niet of dit een goed idee is. Ik denk zelfs dat zij mij totaal niet mist.
  woensdag 30 mei 2012 @ 01:03:31 #2
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_112200853
Je neukt een totaal ander persoon als ik het zo lees en denkt aan een ex van 3 jaar terug :{. Lijkt ze enorm veel op haar dan?
Feyenoord Rotterdam
pi_112200897
Je had dus nooit naar die nieuwe stad moeten verhuizen, om welke stad gaat het?
ADHD-C
pi_112200903
Wee zei trouwens wel dat je dr gebruikt om te neuken?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_112200966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:03 schreef o.us het volgende:
Je neukt een totaal ander persoon als ik het zo lees en denkt aan een ex van 3 jaar terug :{. Lijkt ze enorm veel op haar dan?
Nee totaal niet, mijn ex is totaal anders.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:04 schreef Chinless het volgende:
Ook dat niet, en dat knaagt ook.
  woensdag 30 mei 2012 @ 01:07:09 #6
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_112200979
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:04 schreef Chinless het volgende:
Zou meer een deceptie zijn voor die chick inderdaad :')
Feyenoord Rotterdam
pi_112201029
Waarschijnlijk is de verzameling gebreken die jij vaststelt bij dit grietje een treurige constatering van hoe goed je het eigenlijk met je ex had.
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:35:32 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_112205865
Ze roken beide naar vis of zweet ofso, geuren zijn krachtige herinneringen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:40:35 #9
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_112206002
Ik denk dat het niet zo zeer is dat je je ex mist maar meer dat je het mist dat je er bij je ex veel meer uit haalde dan bij deze scharrel. Zeg duidelijk tegen dit meisje dat er niet meer in zit dan deze seks en ga ondertusse verder zoeken naar iemand die je echt kan geven wat je zoekt :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_112206030
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:09 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
Waarschijnlijk is de verzameling gebreken die jij vaststelt bij dit grietje een treurige constatering van hoe goed je het eigenlijk met je ex had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')