ps. begin niet over merkkleding geblaat please.
En dat voor een Rotterdammer
quote:hè! die wilde ik ook noemen!
Op zaterdag 03 augustus 2002 12:15 schreef schatje het volgende:
Magna Plaza te A'dam op tweede etage zit ook een zaak waar ze Evisu verkopen!!
Enne... Bendorff leuke winkel? Nou de afgelopen 2 jaar is het ruk bij Bendorff. Verkopers helemaal, die lopen je zwaar te keuren als je daar binnen komt. Jammer was één van de betere zaken. Helaas de laatste tijd niet meer.
quote:Velvet voor heren bedoelde ik!!
Op dinsdag 06 augustus 2002 10:48 schreef Caine het volgende:
Jet Set heet die winkel.
quote:2e etage niks gezien...wat is de naam van die shop??
Op zaterdag 3 augustus 2002 12:15 schreef schatje het volgende:
Magna Plaza te A'dam op tweede etage zit ook een zaak waar ze Evisu verkopen!!
quote:Velvet
Op woensdag 5 november 2003 20:01 schreef noplayer het volgende:[..]
2e etage niks gezien...wat is de naam van die shop??
quote:OWW ik had de posts niet goed gelezen...toch bedankt voor de tip
Op woensdag 5 november 2003 20:03 schreef schatje het volgende:[..]
Velvet
.
[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 05-11-2003 20:44]
quote:Van die neppe namaak spullen zeker? De laatste tijd is er onwijs veel van die namaak evisu te koop
Op donderdag 6 november 2003 10:30 schreef stuff het volgende:
stuur mij eens een berichtje als je evisu spullen wilt, ik koop ze in voor 20% van de winkel prijs dus kan misschien wel een leuk prijsje voor je maken.
quote:Ja echt wel..AFSCHUWELIJK!!! Ze bekijken je echt van top tot teen en lopen maar achter je aan, bang dat je gaat jatten (en omdat ik zwart ben lopen ze helemaal al met een bijl achter me aan!
Op dinsdag 6 augustus 2002 10:48 schreef Caine het volgende:
Jet Set heet die winkel.Enne... Bendorff leuke winkel? Nou de afgelopen 2 jaar is het ruk bij Bendorff. Verkopers helemaal, die lopen je zwaar te keuren als je daar binnen komt. Jammer was één van de betere zaken. Helaas de laatste tijd niet meer.
quote:Le Mans verkoopt ook Evisu, een winkel in plaza
Op donderdag 6 november 2003 19:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Kan iemand mij dit vertellen voor Rotterdam?
quote:made in turkey, very special price just for me?
Op donderdag 6 november 2003 10:30 schreef stuff het volgende:
stuur mij eens een berichtje als je evisu spullen wilt, ik koop ze in voor 20% van de winkel prijs dus kan misschien wel een leuk prijsje voor je maken.
quote:nee vrachtwagen handel
Op vrijdag 7 november 2003 19:31 schreef noplayer het volgende:[..]
made in turkey, very special price just for me?
quote:ik heb ook nog wel wat diesel/replay vrachtwagen handel!
Op vrijdag 7 november 2003 19:35 schreef stuff het volgende:[..]
nee vrachtwagen handel
Heb je ook Evisu uit Japan met red tab?quote:Op donderdag 6 november 2003 10:30 schreef stuff het volgende:
Ik wandelde laatst met een gigantische kater naar binnen terwijl ik waarschijnlijk een kilometer uit m'n muil meurde naar bier, maar wél met een spijkerbroek van 160 euro aan m'n reet. Ze deden uitermate vriendelijk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2002 10:48 schreef Caine het volgende:
Duh, omdat de meeste Marokkanen die het kopen niet genoeg geld hebben. Faux-kleding is de oplossing.quote:Op donderdag 6 november 2003 17:45 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Van die neppe namaak spullen zeker? De laatste tijd is er onwijs veel van die namaak evisu te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |