Nog even vanuit half-slaapmodus met brandende ogen: kap ermee!! Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten met een baan (kantoor van 3 man) en na veel jaren overwegen en uitstellen ben ik inderdaad weggegaan. En guess what? Het klapte inderdaad. En weet je? Uteindelijk bleek het, heel erg achteraf, for the better te zijn geweest dat de zaak ophield te bestaan op het moment dat het ophield te bestaan. Je weet vantevoren nooit of het echt wel zo'n slecht ding is als de klap komt. En besides: als 'ie komt, is dat niet omdat jíj stopt, maar omdat er iets structureel mis is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat ook niet om tijd, die heb ik wel. Ik vind het gewoon niet leuk meer![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
En nog eenvoor kip die toch al slaapt en een
voor de rest en Schaar, als je van de mini's afmoet..
*instort*
dahag!
Ik heb nog een tasje volquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
En nog eenvoor kip die toch al slaapt en een
voor de rest en Schaar, als je van de mini's afmoet..
*instort*
dahag!
td;drquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
In de herhaling, want heel grappig:
[ afbeelding ]
Gaspquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.demelzasworld.com/max-factor-fantasy-fire/
zo blij met deze combo
Bij mij niet; maar bedankt sjaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Mss het volgende:
Sjaan jouw nagels.
Peacock Feathers staat ook al eeuwig op mijn wishlist.
Je mag em altijd lenen he!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Mss het volgende:
Sjaan jouw nagels.
Peacock Feathers staat ook al eeuwig op mijn wishlist.
Hij is discontinued hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mij niet; maar bedankt sjaan*pleurt weer een lak op haar wishlist*
![]()
En zo'n reclame mag imho altijd gemaakt worden
GOV@#%$#@.........quote:
Too long; didn't read.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
okay ik ben een ekten noob, maar wat is td;dr en tldr ?
Too long; did'nt readquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
En Priem faalde met de afkortingquote:
too long didnt readquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Heb niks meer gehoord van m'n contact daar idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Bambi vroeg me laatst per PM of ik ook een fantasy fire wilde, maar ik denk dat dat niet meer gelukt is
Ah.. had het nog niet eens door... ben gaar... mehquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En Priem faalde met de afkorting
omdatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM KRIJGT IEDEREEN FANTASY FIRES BEHALVEN IK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Floam, gratisch gekregen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah.. had het nog niet eens door... ben gaar... meh
En door debs staat floam nu ook op mijn wish list grrrr
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
IK WELLLLquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind floam niet zo heel bijzonder eig
Ik las het idd... gij luckyquote:
Ja want jij woont zo lekker dichtbijquote:
quote:
Ja maar, nou. Dat kan ik toch ook niet helpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want jij woont zo lekker dichtbij![]()
![]()
Jawel !!! Verhuizen ! NU !quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, nou. Dat kan ik toch ook niet helpen.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste !!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee.
Jij hoeft niet mee te doen aan de cursusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hoeft niet mee te doen aan de cursus
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
Film over ! Tijd om te gaan slapen
Ontdekken dat storage wars nu begint......
[ afbeelding ]
Hahaha kan je het niet opnemen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
Truste sjaan
Ik wil storage wars nog afkijkenMorgen nog een dag vol gaarheid
Nee want onze hd recorder doet het niet... zitten wat kabels los en zijn te lui om eens goed naar te kijkenquote:
Oooh ok. En vanmiddag zei je nog dat je om 19.00 zou gaan slapenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want onze hd recorder doet het niet... zitten wat kabels los en zijn te lui om eens goed naar te kijken
Over kwartiertje is het gedaan; dan ga ik naar bed
Jup....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oooh ok. En vanmiddag zei je nog dat je om 19.00 zou gaan slapen
Letterlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het ging best goed, en toen ging hij wortelschieten.
Het klinkt heel lollig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaEn toen gingen die wortels me doodmaken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaEn toen gingen die wortels me doodmaken
IJs en ik (en Unf) hebben daar een zeer matigen film over gezien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet zo goed of het nou wormen zijn of echt wortels
Dat klinkt ook best matigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
IJs en ik (en Unf) hebben daar een zeer matigen film over gezien.
Ik zag het meteen voor me.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
IJs en ik (en Unf) hebben daar een zeer matigen film over gezien.
Er werd er ook één vermoord á la mr Creosote. Maar dan met een of andere vloeistof.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef RenRen- het volgende:
Dit meen jeHoerending heb ik net een halfuur tegen gevochten en nu is hij met 10 minuten dood
Die meneer ken ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er werd er ook één vermoord á la mr Creosote. Maar dan met een of andere vloeistof.
Hahaha wat deed je anders dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef RenRen- het volgende:
Dit meen jeHoerending heb ik net een halfuur tegen gevochten en nu is hij met 10 minuten dood
Goeien vragen. Had die filmmeneer geen zelfmoord gepleegd? Of zou het idd vet zijn? Dat zou voor mij namelijk wel gunstig uitkomen, zombie attack gewijsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En wat ik me af zat te vragen...
Bij Rec3 was die oom toch 's ochtends ofzo al gebeten door zombiebeest? En 's avonds ging 'ie van bwaaaainz enzo. Maar waarom duurde dat bij hem een hele dag en werd de rest binnen 5 minuten zombie?En waarom werd die vetklepfilmvent geen zombie? Omdat vet?
Voor de ceremonie, door een besmette hond oid. Maar dat duurt dan toch vet lang.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeien vragen. Had die filmmeneer geen zelfmoord gepleegd? Of zou het idd vet zijn? Dat zou voor mij namelijk wel gunstig uitkomen, zombie attack gewijs.
En wat de oom betreft, ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer die nou gebeten was...
Ik gebruikte af en toe mijn .... Die verdedigers, gele, en ik had een crystalium-update gedaanquote:
PLOTHOLE.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de ceremonie, door een besmette hond oid. Maar dat duurt dan toch vet lang.
Volgens mij is het gewoon een plothole.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef Mss het volgende:
[..]
PLOTHOLE.
Of het duurt langer omdat het van een hont afkomt. Dat mens op mens besmettingen veul sneller gaan!
Hij krijgt van IMDB nog een 6quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Mss het volgende:
Dezen Ren: http://www.imdb.com/title/tt1723124/
Hij heeft iig een 6quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Mss het volgende:
Dezen Ren: http://www.imdb.com/title/tt1723124/
Dat viel me nog mee inderdaad, slappe film.quote:
13-2??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gebruikte af en toe mijn .... Die verdedigers, gele, en ik had een crystalium-update gedaanHeb jij -2?
Ik zeg marathon!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat viel me nog mee inderdaad, slappe film.![]()
Of zou ik 1 en 2 ook moeten kijken? Schijnt dat deze "verhelderend" was ofzo.
Maar handcam -> kotsmisselijk.quote:
Beroofd, slapend en aangerandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En filmmeneer was achtergelaten want hij paste niet door het ventilatiegat.
Dat wel, maar niet in marathon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Mss het volgende:
Ik ga rec 1 en 2 denk ik nog wel een keer kijken.
Ja, dat ook! Ik heb alleen tot nu toe maar één beestje gebruikt, ik vind het handig om altijd een healer bij te hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja hij is wel gaaf
Vind het wel leuk dat je ook met beestjes kan spelen.
Ja vind ik ook. En zelf healen vind ik geen bal aan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat ook! Ik heb alleen tot nu toe maar één beestje gebruikt, ik vind het handig om altijd een healer bij te hebben
Alleen als het moet... En dat is vooral teken dat ik moet trainenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. En zelf healen vind ik geen bal aan.
Slaapzequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef RenRen- het volgende:
Nou, ik ga ook slapenOfja, FF spelen terwijl ik lig
ja, lopen met tien kilo laptoptas om je nek wordt 'm nog even nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah stoer! Hoe ben je naar kantoor gegaan? Op de fiets?
Ah nee dat is inderdaad geen goed ideequote:Op woensdag 30 mei 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, lopen met tien kilo laptoptas om je nek wordt 'm nog even niet
ja, op de niet-hobbelige stukkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah nee dat is inderdaad geen goed idee
Fietsen ging ook gewoon goed??
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
De 13e is de laatste dag dat ze met mijn vloer bezig zijn en dan krijg ik ook een nieuw jaar, ben ik daarna toch echt klaar
Fijn dat dat weer gaat! Heb je dan geen probleem met heel de dag zitten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werk zo veel efficiënter op kantoor
Niet te veel aan me denken hoor, ik ben volgens mij al wel geslaagd. Als je alles bij elkaar optelt kan het bijna niet anders (Alle cijfers voldoende, stages voldoende, geslaagd voor mijn assessment), volgens mij is het meer een formaliteitquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
SQ voor jou en Sjaan![]()
Ren succes vandaag ik ga zitten duimen voor je!
O en hallon
Wat moet ik dan doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet te veel aan me denken hoor, ik ben volgens mij al wel geslaagd. Als je alles bij elkaar optelt kan het bijna niet anders (Alle cijfers voldoende, stages voldoende, geslaagd voor mijn assessment), volgens mij is het meer een formaliteit
Het mág natuurlijk altijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doenmaar als je het zo zegt kan het inderdaad niet anders dan dat je geslaagd bent
Gelukkig maarquote:
Over een week... Of twee....quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gelukkig maarwanneer krijg je te horen of je aangenomen bent op de academie?
ik zit ook niet heel de dagquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn dat dat weer gaat! Heb je dan geen probleem met heel de dag zitten?
Kan dat niet sneller?quote:
Ja, dat dacht ik dus ook alquote:
Ja inderdaad dan zou ik ook blij zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook alze weten heus al wel na die dag dat ik toegelaten ben of niet
Daar hebben ze niet 2 weken bedenktijd voor. Maar het schijnt druk te zijn ofzo, geen idee.... Het zou ook 5 tot 6 weken kunnen duren, dus ik ben allang blij
Da's garnering voor bij je eiquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
Pfff... sta ik een ei te bakken, komt er een van de katten met een molletje in z'n bek naar binnen gehupst...
Ah, dat is wel prettig dat dat zo kan. Lijkt me na zo'n lange periode ook wel fijn, om weer 'gewoon' naar je werk te kunnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit ook niet heel de dagnet weer even gewandeld met de baas, staand vergaderen etc
Oh sjit, dan moet ik 'm even uit de kliko vissen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's garnering voor bij je ei
Bij mijquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy is bijna hier ... waar zal ik de katten verstoppen?
In je bhquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy is bijna hier ... waar zal ik de katten verstoppen?
jezus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:38 schreef RenRen- het volgende:
Vandaag krijg ik officieel te horen of ik geslaagd ben, helemaal vergeten
Doe eens de noodzakelijke informatie geven danquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O Schaar mag ik ook in de sheet?
Oeh, goeden oplossing, ik stem hiervoor!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In je bhValt vast niet op dat gemauw..... zeg dat je een nieuwe boobfeature hebt
En goeiemorgen! Druk; dus ik verdwijn hier weer
Ja, ik las het ook alleen maar op facebookquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jezus.goed dat je het ff zegt ja
huistelefoon is vast ook mee naar eppol.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook alleen maar op facebookEcht lekker dom van me
En nu ben ik de huistelefoon kwijt
dag 6 maand april jaar 1989 leeftijd 23quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens de noodzakelijke informatie geven dan
Donequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dag 6 maand april jaar 1989 leeftijd 23
cupmaat 80 E
En ik heb niks garpigs want dat ben ik heul niet EINZZ!!1!!!1
Thanks!quote:
quote:
En autistenscore trouwens!quote:
Waar doe ik dat?quote:
Snel ben ik he?quote:
Nee, heb dat gedaan op het moment dat je het hier posttequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh deed je dat wel net pas? Of had je het gelezen toen ik het had gepost?
Ik ben gewoon traagquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, heb dat gedaan op het moment dat je het hier postteStaat er dus al even
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
quote:Uw score op deze test is 28
huh?quote:
Nog niet de zwaarste categorie he?quote:
Motivatie:quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog niet de zwaarste categorie he?
Gemiddelde autist, geen bazenautist![]()
Ooievaar nog enig idee van de motivatie?
True story, soms nogal frustrerend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
15. Ik merk dat ik mij meer aangetrokken voel door mensen dan door objecten.
al neuk ik wel twee keer per week mijn eettafel....
Je staat erbijquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Motivatie:
Want met zoveel verschillende namen ben ik eerder geneigd naar een persoonlijkheidsstoornis
kom niet tussen mij en mijn tafel.quote:
quote:0-10 is een lage score U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
quote:
Goedquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed
Nu zijn vrijwel alle grote dingen over verhuisd behalve de bank. Maar daarvoor hebben we ff extra spierballen nodig.
Ooh, heb je een nieuw huisje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed
Nu zijn vrijwel alle grote dingen over verhuisd behalve de bank. Maar daarvoor hebben we ff extra spierballen nodig.
Ja dat dusquote:
Die is echt TE leuk!!quote:
Oh tof! Gefeliciteerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat dus
Ik ben al officieus over, officieel pas per 1 augustus.
Maar Patje neemt hoogstwaarschijnlijk mijn flatje over. That is; ik heb de huur opgezegd en hij heeft zich ervoor aangemeld. Nu moet alles wel officieel nog qua opleveren, overname vloer etc. Maar dat komt wel goed. Dat is het voordeel van particulier huren, ze gaan niet naar de eerstvolgende op de wachtlijst. Het is meer van: "Oh, je hebt ook al een nieuwe liefhebber? OK!"
en anders maar niet, ik heb opgezegd iig![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
En hoe lang had je nou verkering puckzzz?
Hehehe, kusjekroel![]()
Als ik mij niet vergis Puckzz haar exquote:
Is beter dan de bruidstaart die mijn manager zal hebben.. met apple logo's en allesquote:
Eerst trouwen en dan pas samenwonen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe ik denk over die dingen/ ouderwets is
Maar gaat vast goed komen
Ik denk iets minder ouderwetsquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Eerst trouwen en dan pas samenwonen?
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe ik denk over die dingen/ ouderwets is
Maar gaat vast goed komen
eerst een jaar vol maken voor je samenwonen overweegtquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Thehehequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O zo denk dat het wel goed komt, anders deed ze het vast niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst een jaar vol maken voor je samenwonen overweegtte vaak mis zien gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik, was even een flauwe opmerkingquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TheheheJe weet toch dat bb en skjoe al lang samen wonen he... zou nogal hypocriet zijn
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Het belang van smileys...quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Weet ik, was even een flauwe opmerking
quote:
Dan heb ik het ook helemaal verkeerd gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst een jaar vol maken voor je samenwonen overweegtte vaak mis zien gaan
ieder voor zich hoor, ik wil er zeker niemand mee aanvallen en ik denk ook niet anders over iemand als die wel die keuze maaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook helemaal verkeerd gedaan
Ik niet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook helemaal verkeerd gedaan
Ik voel me ook niet aangevallen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ieder voor zich hoor, ik wil er zeker niemand mee aanvallen en ik denk ook niet anders over iemand als die wel die keuze maakthet is gewoon een persoonlijke mening, niet meer en niet minder
Het is ook vaak wel snel, binnen een jaar, vind ik ook wel. Denk alleen wel dat leeftijd ook een rol zal spelen. Dat je, als je wat ouder bent en meer levenservaring hebt, wat eerder kunt beslissen of het goed voelt om de volgende stap te nemenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het in mijn directe omgeving gewoon nog nooit goed zien gaan
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme..
Ik ben het oerwoud in de tuin aan het aanpakken. Het gras staat inmiddels tot m'n knieen, dus moet ik eerst knippen voor het gemaaid kan worden.
Eerst vond ik een kikker. Daarna ontelbaar veel naaktslakken. Daarna een soort kruising tussen een worm en een naaktslak. Maar nu het grootste probleem.
Ik vond ineens een hoop aarde in het gras. Dafuq dacht ik... Ik kijk beter... Is het een fucking mierennest. Met gele/rode mieren, dat kon ik niet goed zien, ze waren niet zwart in ieder geval.
Dafuq moet ik daar nou mee doen?
Zolang bijna niemand het weetquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mieren in hopen schijnen beschermd te zijn
in de OP van het heels topicquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Iemand nog goeden faal sites voor schoenen?
Spend ALL the money!quote:
Ik zie allemaal van die ontploffende mieren voor mequote:Beste,ik zal je een WONDERMIDDEL verklappen wat ZEKER helpt....Eerst even vertellen dat mieren een "baasje"hebben,zolang die leeft helpt niet veel.Neem wat bloemsuiker(poedersuiker)en neem dezelfde hoeveelheid poedergist.Meng dit goed en strooi dit aan de openingen.Ze zien dit als een "geschenk" kort bij het nest en gaan zich en het"baasje" te pletter voeren waardoor ze sterven van het teveel eten(door de gist..)en sterven door het volume dat ze krijgen nadat de gist zijn werk doet.Binnen de week weg mier!
Het uitproberen waard denk ik.
ik geloof niet echt neequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Heels-meet deze zaterdag gaat vast niet meer door; wel?
mr. Creosotequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit klinkt echt ziek:
[..]
Ik zie allemaal van die ontploffende mieren voor me
death by obesitasquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit klinkt echt ziek:
[..]
Ik zie allemaal van die ontploffende mieren voor me
fijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben idd oud en wijs genoeg
Ik heb het dan ook wel goed zien gaan. Er zijn gewoon geen garanties ongeacht of je nou na een week of pas na tien jaar gaat samenwonen.
Ik heb er heel goed over nagedacht en heb zelfs hoe krom het ook mag klinken de (eventueel wat mindere) eigenschappen van hem geobserveerd, afgewogen of ik daarmee kan en wil leven. Ik weet namelijk heel goed dat de grote roze wolk nep isDe prins op het witte paard bestaat ook niet, en ohjee...zelfs ikzelf ben geen hoofdprijs met al mijn kuren (waar de ander dus ook maar mooi mee moet leven
)
Al met al hebben we het heel erg fijn samen en zie ik het heel erg zitten om samen met hem door het leven te gaan
Zolang jij er verder goed bij voelt; is het goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het dan ook wel goed zien gaan. Er zijn gewoon geen garanties ongeacht of je nou na een week of pas na tien jaar gaat samenwonen.
Ik heb er heel goed over nagedacht en heb zelfs hoe krom het ook mag klinken de (eventueel wat mindere) eigenschappen van hem geobserveerd, afgewogen of ik daarmee kan en wil leven. Ik weet namelijk heel goed dat de grote roze wolk nep isDe prins op het witte paard bestaat ook niet, en ohjee...zelfs ikzelf ben geen hoofdprijs met al mijn kuren (waar de ander dus ook maar mooi mee moet leven
)
Al met al hebben we het heel erg fijn samen en zie ik het heel erg zitten om samen met hem door het leven te gaan
Crap... heb ik geen excuus meer om het huis niet te moeten poetsenquote:
Pitpop?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap... heb ik geen excuus meer om het huis niet te moeten poetsen
Ik denk dat ik liever mijn huis poetsquote:
NEEN !quote:
Ben je wel aan het filmen?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/206015/overlay
Zie d'r hollen.
Hehehehehe, wat een faalwijf. Boom in der hol kan ze hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/206015/overlay
Zie d'r hollen.
Heerlijk vlot.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Dwyn het volgende:
Eindelijk mail terug van onze grote vrienden met die irritante reclame. Reactie teruggestuurd met foto's, nu vast weer 5 dagen wachten op reactie.
Lekker blijven plakkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik daag die boomridder uit om die bomen te knuffelen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Mss het volgende:
Ik wil schoenen falen. Ik heb besloten dat ik een sleehak peeptoe wil hebben, en dat moet dat NU!
de winkels liggen er vol meequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Mss het volgende:
Ik wil schoenen falen. Ik heb besloten dat ik een sleehak peeptoe wil hebben, en dat moet dat NU!
De fuck.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kiek dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mmnee, snie goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kiek dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit, alleen durf ik geen schoenen online te bestellen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Klopt, maar geen tijd om de stad in te gaan. Dus online even bestellen.
Ik vind van niet...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik gemeen dat ik geen zin heb om m'n aantekeningen te delen met iemand die geen flikker uitgevoerd heeft?
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik gemeen dat ik geen zin heb om m'n aantekeningen te delen met iemand die geen flikker uitgevoerd heeft?
Het zou pas gemeen zijn als je je aantekeningen helemaal zou aanpassen zodat ze alleen verkeerde dingen gaat lerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |