abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_112188812
Zijn er mensen die deze hebben, of suggesties hebben waar zij zeer over te spreken zijn?

Ik wil graag een helm camera voor het longboarden. Maar ik ga hem ook gebruiken voor algemeen gebruik als ik wat wil filmen (ik weet dat dit niet geschikt is om me hond te filmen of een soap). Maar bedoel meer voor als ik een keer zou gaan bungee jumpen, of paragliden wat ik toevallig deze zomer ga doen of snorkelen etc, etc.

Link naar product

De link hierboven linkt naar een camera die het interessants eruit ziet voor mij, maar voor me aankoop even andere erover horen :).
Typefouten, ik maak ze met trots.
pi_112189204
kijk eens op www.dx.com

Als je de goede eruitpikt, genoeg reviews op google of comments bij het product zelf. Komt net zoals alle andere camera's die je hier koopt ook uit china maar dan veel goedkoper :) met een beetje mazzel in een week in huis :)

Er staat ook veel op alibaba (zoek wel een betrouwbare leverancier) Heb een tijdje zitten kijken voor eentje op me stuur van me bike te monteren :) Heb er nog niet 1 gekocht, maar misschien in de loop van de tijd...
pi_112189611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:26 schreef klubikwapperdam het volgende:
kijk eens op www.dx.com

Als je de goede eruitpikt, genoeg reviews op google of comments bij het product zelf. Komt net zoals alle andere camera's die je hier koopt ook uit china maar dan veel goedkoper :) met een beetje mazzel in een week in huis :)

Er staat ook veel op alibaba (zoek wel een betrouwbare leverancier) Heb een tijdje zitten kijken voor eentje op me stuur van me bike te monteren :) Heb er nog niet 1 gekocht, maar misschien in de loop van de tijd...
Ik ga geen Chinese troep meer kopen. Het lijkt allemaal degelijk, maar ik slechte ervaringen met dx. Wel bedankt voor je reactie :D
Typefouten, ik maak ze met trots.
pi_112190248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef Teal het volgende:

[..]

Ik ga geen Chinese troep meer kopen. Het lijkt allemaal degelijk, maar ik slechte ervaringen met dx. Wel bedankt voor je reactie :D
hdfilmcamera hun producten komen van DX of andere Chinese leveranciers ik had laatst een bewakings camera gekocht die ik eerder bij DX had gekocht en kreeg precies dezelfde.
pi_112190565
http://www.ttnet.net/ttne(...)9303032393437373.htm

Zoals je ziet is je bullet hd helmcamera ook gewoon vanuit china, dus is 199.95 heel erg duur betaald voor een chineze camera.....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')