Wat ontzettend balen (: ik zou dat ook echt heel jammer vinden. Is er een klach ingediend bij de post?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:23 schreef klumsy het volgende:
Ik baal wel dat m'n boekje kwijt is
Als ik tijd heb wil ik wel een nieuw boekje maken
degene die verzonden heeft kan dat idd t beste doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:40 schreef klumsy het volgende:
nee maar weet ook niet of dat handig is want het is een boekje wat tussen 2 andere is verzonden en kwijt is, dus ze zullen vast wel die gegevens willen hebben...
misschien alsnog even alle gegevens vragen en doen
Zijn die nog stččds niet doorgestuurd dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:05 schreef klumsy het volgende:
Ik zal haar wel een berichtje sturen om het te vragen
Ik hoop ook dat Ymme de boekjes binnenkort door gaat sturen zodat we daar in verder kunnen...
Ben ik raar als ik denk dat ze de portokosten niet kan betalen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef klumsy het volgende:
nope, ik heb zaterdag een berichtje gestuurd met de vraag of ze ze komende week wil versturen omdat ik dan tijd heb om alles te doen.
Ze zou haar best gaan doen, maar heb tot op heden nog niks binnen, dus verwacht dat het nog niet gelukt is
Dat ik geen tijd heb omdat mijn man 5 dagen per week van huis is, betekend ook dat we het qua financien heel goed hebben. Dus die kosten kunnen er echt wel van af hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik denk dat ze de portokosten niet kan betalen?
nou, dan máák je tijd? Mijn man is er ook meer niet dan wel en ik heb 3 kinderen. Maar dat uurtje naar de brievenbus lukt echt wel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat ik geen tijd heb omdat mijn man 5 dagen per week van huis is, betekend ook dat we het qua financien heel goed hebben. Dus die kosten kunnen er echt wel van af hoor!![]()
ach kom, dat wist je toch ook allemáál toen je je aanmeldde tijdens de pauze even posten of via bedrijfspost of meteen na t werk postenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef ymme het volgende:
Geen rijbewijs en woon in een dorp zonder postkantoor.
Afgelopen dagen gewerkt en te laat thuis om het uberhaut weg te brengen
En internet heeft ze in ieder geval!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef E.T. het volgende:
En voornamelijk brievenbuspost, want zo goed gevuld zijn de boekjes nog niet..
Postzegels kun je gewoon online bestellen en dan het zwikkie in de brievenbus gooien
Gewoon melden wanneer je dat boekje gaat verzenden. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef ymme het volgende:
Ja een edit, want het maakt toch niet uit wát ik zeg.
Of ze zijn zoals ik: ik werd (en word) niet gehinderd door welke vorm van kennis over waarom het niet handig zou zijn dan ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had alle respect voor de mensen die je in hun groepje accepteerde, en nog, maar ik hoop wel dat ze het gezegde 'fooled you once, shame on me, fooled you twice, shame on you' kennen...
Juist als ik me had afgemeld zou ik mijn stinkende best doen dat de rest zonder gedoe verder kon.
Ja, zo bedoel ik het ook, dat je een tweede keer de overweging maakt of je het weer zou doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Of ze zijn zoals ik: ik werd (en word) niet gehinderd door welke vorm van kennis over waarom het niet handig zou zijn dan ook.
Dus fooled? Dit zou dan zeker de eerste keer zijn....
Dus? Wanneer? Als je het morgen gelijk doet ben je van het gezeik af en wij ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Gewoon melden wanneer je dat boekje gaat verzenden. Niets meer en niets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |