Dat snapte ik wel! Ik bedoelde gewoon dat ik blij was dat jij in ons groepje zat!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:53 schreef snoopy het volgende:
Oeks, ik bedoel ook dat spuug bij ons groepje had gemogen
Inderdaad.quote:
Lettermallen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:04 schreef simmu het volgende:
[..]
ha! je hebt dezelfde lettermallen als ik lijkt wel
doe es vergelijk dan met jouw handschrift en mijn letterstjes hiero:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Lettermallen?Die haakpagina is uitgeprint en de rest is ouderwetsch zelf geschreven.
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:17 schreef Lenaatje het volgende:
Leuk Elmo! Jou sneak komt er bijna aan! Bijna klaar met jou boekje!
pst! ik heb mijnes een paar weken terug toen de oude het begaf net toen ik met iemands boekje bezig was voor 20 pleuri gescoord op marktplaatsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooh! simmu's boekje is hierdamn, wat wil ik mijn boekje nu graag! Leuk! Echt supertof!
En nou ik nog. Ben wel geinspireerd geraakt door dit boekje! En ik wil echt een fotoprinter. Verdulleme, fotograferen als hobby hebben, iemand die graag foto's wil en ze dan niet kunnen inplakken. Zwaar balen.
en uit laten printen bij de aldi kost geen drol en is snel! ik hoef meestal maar een paar dagen te wachtenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ooooh! simmu's boekje is hierdamn, wat wil ik mijn boekje nu graag! Leuk! Echt supertof!
En nou ik nog. Ben wel geinspireerd geraakt door dit boekje! En ik wil echt een fotoprinter. Verdulleme, fotograferen als hobby hebben, iemand die graag foto's wil en ze dan niet kunnen inplakken. Zwaar balen.
Ja, dinsdag.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:37 schreef bellelena het volgende:
Ohhh wat komen er weer mooie/toffe/gave sneaks voorbij!
Soemp: had je het boekje al naar mij op de post gedaan?
Ik had gisteren nog niets
Ja, de Hema ook, maar ook die zit 15 kilometer verderop. Zo georganiseerd ben ik dus niet hč.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:06 schreef simmu het volgende:
[..]
en uit laten printen bij de aldi kost geen drol en is snel! ik hoef meestal maar een paar dagen te wachten
maar lieverd, dat kan je allemaal gewoon via internet doen! ik bestel online bij de aldi, betaal via ideal en laat het thuis bezorgenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, de Hema ook, maar ook die zit 15 kilometer verderop. Zo georganiseerd ben ik dus niet hč.
Ja popjeschatjeknuffeltje, dat snap ik, maar tegen de tijd dat ik dat bedenk is het óf al weekend, of pinksteren, of hemelvaart. Ik ben erg van de last minute namelijk. Werk t beste onder drukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef simmu het volgende:
[..]
maar lieverd, dat kan je allemaal gewoon via internet doen! ik bestel online bij de aldi, betaal via ideal en laat het thuis bezorgen
http://www.aldifoto.nl/
dan bestel je op een verdwaalde zaterdag gewoon 25 foto's en dan alles 8xquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja popjeschatjeknuffeltje, dat snap ik, maar tegen de tijd dat ik dat bedenk is het óf al weekend, of pinksteren, of hemelvaart. Ik ben erg van de last minute namelijk. Werk t beste onder druk
Dan komt ie hopelijk vandaag! Ben alweer heel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dinsdag.Dit keer alleen geen pakketpost, het ging nog door de brievenbus in een doosje.
Hoop in elk geval wel voor het weekend.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dan komt ie hopelijk vandaag! Ben alweer heel nieuwsgierig
Ik ben ook blij met jouquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel! Ik bedoelde gewoon dat ik blij was dat jij in ons groepje zat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |