Naar wie gaat jouw boekje?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:59 schreef bellelena het volgende:
Dat is prima! Doe maar rustig aan
Mijn eigen boekje net afgemaakt en die gaat morgen met de post mee.

quote:Op zondag 10 juni 2012 22:53 schreef Soempie het volgende:
Vrouwen.![]()
![]()
![]()
Ben al de hele avond bezig met het schilderen van het Las Vegas bord. Reageren jullie op de poezies die ik in een halve minuut heb getekend.

quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef simmu het volgende:
poppejans, ff een vraagje, hoe, ehm, beschaafd moet/mag het boekje?![]()
mogen dingen als "fuck!" of "hell yeah!" enzo? of liever netjes houden?
simmu heeft ideetje maar moet die ff een snifje kortsluiten

quote:

Wat zij zegt!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Kleurdoos, van jouw sneaks gaan mijn ogen klapperen. Ik bewonder je creativiteit enórm!

Naar huis? Wat is er dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:24 schreef draculettetje het volgende:
Lieve allemaal
ik heb een hoop gelurkt maar niks geschreven! Sorry!
Klumsy ik wil je boekje nog eens invullen hoor!
Ik heb zaterdag het boekje van summerbreeze ontvangen heb helaas geen idee wanneer ik weer naar huis mag maar doe mn best hier al wat te doen, krijg het nooit vandaag af en verzonden
mijn excuus voor de vertraging in ons groepje

Dat vind ik juist zo leuk, alles vol!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou alleen graag een wat nettere stijl willen hebben zoals Bellelena bijvoorbeeld (echt supertof)
Bij mij is geen enkel stukje wit meer zichtbaar, volgekalkt met bezinestift of dichtgeplakt met welk goedje ik dan ook maar voor handen had (1 pagina zelfs met nagellak omdat mijn lijmtroep ergens onder de woesternij lag.

Welke heb je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vs
Vind ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo leuk, alles vol!

Hier sowieso ookquote:Op maandag 11 juni 2012 10:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Naar huis? Wat is er dan?
En ik krijg het boekje dat ik hier heb liggen ook niet vandaag verstuurd. Heb hem sinds zaterdag binnen en er gisteren niks in kunnen doen. Dus Mariyette, ook vanaf deze kan t ontstaat vertraging

wow!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef bellelena het volgende:
Nog even een .gifje van mijn nieuwe boekje die zo op de post gaat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |