SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatWith the stars as her umbrella
Je hebt dawg uit gelaten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
ben ik weer...! was heerlijk stukje fietsen met mn hondje...!
geeft niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
stiekem moest ik wel grinniken, sorry dawg.
niet hinniken als een paard?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
stiekem moest ik wel grinniken, sorry dawg.
Of zou het andersom zijn?quote:
Oja, die ken ikquote:
Grappigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aangenaamzelfde nick als een oude bekende van me.
opzich mag je wel naast mn fiets rennen, kan ik na afloop met een gelukkig gevoel kijken hoe je voldaan naast mn bank ligt bij te komenquote:
Wat een wild beest ben je ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
geeft niet.
ik ben toch niet aan te lijnen of te temmen.
Hinnik ik als ik lach?quote:
Hoop niet dat je het ook bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
Grappigen ik maar denken dat ik origineel was
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
geeft niet.
ik ben toch niet aan te lijnen of te temmen.
jupquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Myraela het volgende:
Je krijgt toch wel gewoon doorbetaald die uren dat je daar niets staat te doen? Ik wil ook zo'n baan.
Wachten, altijd leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Miauw, een stel havenarbeiders zijn aan t voetballen tegen oud ajakkes spelers, en daar moet ik op wachten..
Oh vertelquote:
Soms wel jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een wild beest ben je ook.
[..]
Hinnik ik als ik lach?
loslaten is onmogelijk want dan moeten 'ze' me eerst aangelijnd zien te krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat wordt nog wat als ze je los laten in het park met kinderspeeelplaats. Een bloedbad, wat ik je brom!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opzich mag je wel naast mn fiets rennen, kan ik na afloop met een gelukkig gevoel kijken hoe je voldaan naast mn bank ligt klaar te komen
Weltrusten danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar ik was al heel vroeg wakker, misschien gaat het me dit keer lukken
no touch no talk no eyecontactquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
loslaten is onmogelijk want dan moeten 'ze' me eerst aangelijnd zien te krijgen.
Ik denk het niet C_Aquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar ik was al heel vroeg wakker, misschien gaat het me dit keer lukken
garpie flippslesieeequote:
Dat is laatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nu nog niet, vroeg is bij mij niet 1 uur
23:00 vertrekken we weer..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wachten, altijd leuk![]()
Hoe lang moet je nog?
[..]
Oh vertel
"Don´t move, his eyesight is based on movement!"quote:
nee man, jij hebt een lieve leuke lachquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je een keer serieus was.
Lekker Fok!ken!quote:
thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee man, jij hebt een lieve leuke lach
zal toch wel een stekker in de auto zitten...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als zijn batterij niet leeg is voor die tijd
Oja, natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zal toch wel een stekker in de auto zitten...
britt en ymke zo op tvquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dracula was niet zo'n boeiende film. Jammer.
stekker in m'n tas, dus mogelijkheid tot opladenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zal toch wel een stekker in de auto zitten...
2 domme (of in elk geval zeggen ze domme dingen) meiden die wereld over reizenquote:
He newb, hoe is het?quote:
Nou dan vast nietquote:
Heerlijke tvquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
moet eerlijk toegeven of ik niet weet of ik "britt en ymke" grappig vind of dat ik verbaasd ben over hoe dom sommige mensen kunnen zijn
Ik vind ze eigenlijk weinig grappig. Maar ik denk dan ook niet dat ze echt zo dom zijn, denk eerder dat het een act is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
moet eerlijk toegeven of ik niet weet of ik "britt en ymke" grappig vind of dat ik verbaasd ben over hoe dom sommige mensen kunnen zijn
Owha, de nu al beruchte Newb-meet 2012.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Alles goed hierheerlijk weertje gehad laatste tijd
+ ben bijna jarig
dat zag er echt fokking lekker uit....! waar heeft hij dat gekocht? (mag hopen niet in canada... want dan zie ik de kans vrij klein dak t zelf ga kopen)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zomaar geeft Rob die chocolade aan me moeder
Weet je wel van de foto
De originele Nosferato is veel beterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dracula was niet zo'n boeiende film. Jammer.
Ik vraag me altijd af of Britt echt zo dom is of dat het gewoon gespeeld isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
Canadaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat zag er echt fokking lekker uit....! waar heeft hij dat gekocht? (mag hopen niet in canada... want dan zie ik de kans vrij klein dak t zelf ga kopen)
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owha, de nu al beruchte Newb-meet 2012.
Wat is TAL?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan vast niet![]()
Ik ben een tijd niet op FOK! geweest, een jaar ongeveer, en daarvoor zat ik veel in TAL.
hij heeft vast gene reuzachtige voorraad meegenomen?quote:
Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Veel mooier is dat ze gelijk een naamtopic voor me maakt
Nounou, hemelbestormende ambities daar op SBSquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
reden dat britt niet dood wil: ik wil nog een paard kopen en in een ford ka rijden![]()
Zelfs dan nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
de enige keren dat ik sbs op heb staan is wanneer voetbal op die zender uitgezonden wordt.
Misschien dat ik die binnenkort eens ga kijken.quote:
Ouders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zie het me mijn ouders al helemaal vertellen:
Ohja, als ik jarig ben komen er een paar man, allemaal ouder dan 18 hier mijn verjaardag vieren...
Zullen ze leuk vinden
Ex-collegaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan vast niet![]()
Ik ben een tijd niet op FOK! geweest, een jaar ongeveer, en daarvoor zat ik veel in TAL.
Toen duitse cinema nog goed was, Nosferatu, M, Metropolisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wil die nogsteeds zien maar ik zoek het telkens niet.
rtlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nounou, hemelbestormende ambities daar op SBS
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij heeft vast gene reuzachtige voorraad meegenomen?
* Barbusse gaat gepaste afstand bewaren tusen hem en dat topicquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wil die nogsteeds zien maar ik zoek het telkens niet.
Metropolis wil ik ook al tijden zien, maar komt er maar niet van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen duitse cinema nog goed was, Nosferatu, M, Metropolis
Ik ben niet zo'n filmkenner. Kijk ze meestal echt puur voor de lol, en alhoewel ik er wel veel gezien heb zoek ik het nooit om acteurs etc op te zoeken. En vergeet ik namen etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen duitse cinema nog goed was, Nosferatu, M, Metropolis
Whatever, even vaag en zinloosquote:
Is die in het engels? Kan namelijk geen Duits.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voila.
[..]
Metropolis wil ik ook al tijden zien, maar komt er maar niet van.
Ik wil best doen alsof ik nog maar 18 ben hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zie het me mijn ouders al helemaal vertellen:
Ohja, als ik jarig ben komen er een paar man, allemaal ouder dan 18 hier mijn verjaardag vieren...
Zullen ze leuk vinden
Het is een stomme film.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is die in het engels? Kan namelijk geen Duits.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar kom ik ook vandaan
Talentenjachten
quote:
Kaneel was me voor:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n filmkenner. Kijk ze meestal echt puur voor de lol, en alhoewel ik er wel veel gezien heb zoek ik het nooit om acteurs etc op te zoeken. En vergeet ik namen etc.
En Metropolis is echt mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voila.
[..]
Doei Koenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse gaat gepaste afstand bewaren tusen hem en dat topic
Ik moet het hier doen met internet TV thuis, HBO en werkelijk tig sportzendersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
RTL5 zijn soms nog wel fatsoenlijke dingen op
Drommel met baard? Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga mn baard weer scheren, dit kan niet goed zijn.
"Hoe oud denk je dat ik ben?"
"25?"
*schuddend*
"27?"_!
Whehehehequote:
Ik keek vroeger altijd take me out en expeditie robinson, nu kijk ik eigenlijk alleen random tvquote:
Verschrikkelijk saaie film, de films van toen zijn lachwekkend als je ze tegenwoordig bekijkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, talentjachten zijn niet mijn dingquote:
Hahaha heb je zelfs daar hulp bij nodig?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij moet eerst blij worden indien de TT van toepassing moet zijn, kom je even helpen?
Zo ver was ik zelf nog nieteens met m'n gedachten..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe dame.... Jofu duikt er gelijk boven op
Sorry valt op
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Verschrikkelijk saaie film, de films van toen zijn lachwekkend als je ze tegenwoordig bekijkt.
Inderdaad, waarom verdenk je die arme jongen ineens zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo ver was ik zelf nog nieteens met m'n gedachten..
Ik dacht gewoon gezellig, als miauw toch in ammedam zit..
Jajaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo ver was ik zelf nog nieteens met m'n gedachten..
Ik dacht gewoon gezellig, als miauw toch in ammedam zit..
Nouja, het is leuker als je daar hulp bij hebt. Laten we het zo zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha heb je zelfs daar hulp bij nodig?
Dit dus. Al is dit de eerste zwartwitfilm die ik ooit kijk.quote:
Dat Britt kan denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
britt denkt dat ze op een hymba (inheemse stam) lijkt, omdat zij zich ook goed kan versieren met kettinkjeslekker simpele gedachte
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nouja, het is leuker als je daar hulp bij hebt. Laten we het zo zeggen
Dit kan echt niet waar zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
britt denkt dat ze op een hymba (inheemse stam) lijkt, omdat zij zich ook goed kan versieren met kettinkjeslekker simpele gedachte
Brittquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
Heerlijk zulke simpele mensenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
ze gaan tandenpoetsles geven aan die mensen....quote:
Wat zag ik zojuist op mijn netvliesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze gaan tandenpoetsles geven aan die mensen....
Wat is daar heerlijk aan?quote:
Ik kijk de loverboys niet veel beterquote:
Het streelt je ego omdat je zelf slimmer bentquote:
Damn....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk de loverboys niet veel beter
Ik kijk morgen wel terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze gaan tandenpoetsles geven aan die mensen....
Ach, is wel grappigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk de loverboys niet veel beter
toen moest ik ook zo hard lachen...!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel terug
Moet die van vorige week ook nog kijken
Films vanaf de jaren 60 kun je pas serieus nemen... daarvoor is het filmhistorie maar geen vermaak.quote:
Sorry wanhopigquote:
Die heb ik nietquote:
Jij scoort puntenquote:
Mijn ego wordt niet gestreeld door de domheid van anderen. En ik vind het serieus diep triest dat dergelijke dommigheid als vermaak word gezien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het streelt je ego omdat je zelf slimmer bent
Zo zat ik net ook wel eigenlijk. Doe ik het doosje open, zit er een inktvistentakel in, een stukje dan hèquote:
Waar?quote:
Ow ja! En dan zo lekker naar binnen slurpen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo zat ik net ook wel eigenlijk. Doe ik het doosje open, zit er een inktvistentakel in, een stukje dan hè
Het zou helpen om wat anders te gaan kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry wanhopigzou het werken als ik een brief schrijf
of ben ik te ver heen om te helpen?
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ego wordt niet gestreeld door de domheid van anderen. En ik vind het serieus diep triest dat dergelijke dommigheid als vermaak word gezien.
echte bikkels wikkelen levende octopussen om een stokje en slikken die dan zo door.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ja! En dan zo lekker naar binnen slurpen!
Hierquote:
Ughquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ja! En dan zo lekker naar binnen slurpen!
Wat dan? Oke het is bagger maar wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou helpen om wat anders te gaan kijken
Wie ben je en wat doe je?quote:
hmmm plofkipquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
vorig jaar is nog ik weet niet hoeveel olie de zee in gelekt.
en het stinkt.
auf wieder sehenquote:
Hypes zijn gewoon BS, maar het is gewoon erg lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
Ik snap niet wat de aantrekkingskracht en de enorme hype is rond rauwe vis en witte rijst.
Nou een hype is het toch al jaren niet meer? Maar ik vind het gewoon erg lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
Ik snap niet wat de aantrekkingskracht en de enorme hype is rond rauwe vis en witte rijst.
samen lekker uit eten gaan zit er zeker niet meer in nu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hmmm plofkippink slime
en wete ik veel wat je allemaal nog meer in voedsel aantreft
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hypes zijn gewoon BS, maar het is gewoon erg lekker
Ik vrees hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
samen lekker uit eten gaan zit er zeker niet meer in nu?![]()
Best wel hoor, starbucks en sushi, en dat op facebook posten met je mac.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou een hype is het toch al jaren niet meer? Maar ik vind het gewoon erg lekker![]()
Rauwe vis
Als een eckte eckte èckte baas!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
echte bikkels wikkelen levende octopussen om een stokje en slikken die dan zo door.![]()
* -Miauw- verwijdert snel foto's van FBquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Best wel hoor, starbucks en sushi, en dat op facebook posten met je mac.
Iets zegt me dat ik vanavond zelf nog even ga halenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier
[..]
Ugheven kijken hoe ik dat ga opeten, taai
en dan verkeerd wikkelen zodat ie in je keel blijft hangen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw- verwijdert snel foto's van FB
Ja, dat is wél belachelijk
Doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik vanavond zelf nog even ga halen
Serieus, dit moet toch gewoon in scène gezet zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
mij god... vliegt een pelikaan over... zegt britt "hey een uil" en ze blijft volhouden dat t echt op een uil lijktgewoon plaatsvervangende schaamte
Auw dat is niet goed voor jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan verkeerd wikkelen zodat ie in je keel blijft hangen.
Tonijn Ngiriquote:
En dat drink ik dus bijna nooit. Maar als ik het drink dan zeker wel een Starbucksje die ik dan met mijn vrienden deel, op Facebook.quote:
Nu krijg ik zin in cappuchino-shakequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat drink ik dus bijna nooit. Maar als ik het drink dan zeker wel een Starbucksje die ik dan met mijn vrienden deel, op Facebook.
oh, ben jij er zo een?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat drink ik dus bijna nooit. Maar als ik het drink dan zeker wel een Starbucksje die ik dan met mijn vrienden deel, op Facebook.
Wie is britt???quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
5 dodelijkste savannedieren: (britt zegt) walvis!
Dan haal je er toch een, als het nog kanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin in cappuchino-shake
Ja echtquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
Dit kan gewoon nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
Er is hier geen Starbucks in dit achterlijke dorp -_-quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan haal je er toch een, als het nog kan
en nuz egt ze dat ze een duiste herder gezien heeft (midden in t oerwoud)quote:
quote:
Oh nou ja, zoveel mis je nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is hier geen Starbucks in dit achterlijke dorp -_-
Mijn hart bloedt een beetje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en nuz egt ze dat ze een duiste herder gezien heeft (midden in t oerwoud)
Misschien is dit een onderwerp voor haar:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en nuz egt ze dat ze een duiste herder gezien heeft (midden in t oerwoud)
Dat moeten we aan heloef vragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
Niet meer, supermarkt is dicht. Enige dat ik zou kunnen doen is naar de lokale snackbar een vanilleshake halen en er dan oploskoffie in mengen (wat ik niet heb...en dus niet kan doen)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja, zoveel mis je nou ook weer niet.
Kun je niet zelf iets in elkaar flansen?
I see what you did therequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet haten, maar van me gebruikt dat ding nogsteeds.
Walvisgate. Mooie tijden waren dat.quote:
Wasda?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is dit een onderwerp voor haar:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cryptozoology
Ah, vanilleshake! Kunnen ze daar geen mokkasiroop doorheen gooien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet meer, supermarkt is dicht. Enige dat ik zou kunnen doen is naar de lokale snackbar een vanilleshake halen en er dan oploskoffie in mengen (wat ik niet heb...en dus niet kan doen)
Of jij mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvisgate. Mooie tijden waren dat.
Twi, wanneer ga je me wingmannen kerel? Ik ben het alleen zijn zat.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
sorry dit wil ik ook delen:
britts stappenplan voor als ze achterna gezeten wordt door een leeuw
haar moeder bellen en vragen of ze t alarmnummer van namibie (daar zijn ze nu) wil opzoeken
Je legt nu wel druk op m'n schouders hoor. Kan ik je niet gewoon koppelen aan iemand van dit topic? Dat zou ik nog net kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvisgate. Mooie tijden waren dat.
Twi, wanneer ga je me wingmannen kerel? Ik ben het alleen zijn zat.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:
holy shit...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
haar moeder bellen en vragen of ze t alarmnummer van namibie (daar zijn ze nu) wil opzoeken
Damn. Ze is wel een goede actrice volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
Het zou beter zijn voor de wereld als dit zich niet voort zou planten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
Parawetenschappelijke benadering van wezens als Bigfoot en Nessy. Maar houdt zich ook bezig met dieren in een vreemde omgeving, zoals de bekende ABCs (Alien Big Cats) in Engeland.quote:
Dan moet je niet iedere keer die meets afzeggen jong.quote:
Hé, FBI-agenten stellen de vragenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
"dat vraag je niet aan een dame"
-Alle vrouwen op FOK! zijn mannen, alle kinderen FBI agenten.
"touché"
-Dus hoe oud ben je?
Rokjon graag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Je legt nu wel druk op m'n schouders hoor. Kan ik je niet gewoon koppelen aan iemand van dit topic? Dat zou ik nog net kunnen.
To impress the chick, do the helicopter dick.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:10 schreef twi het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met helicopteren? Het schijnt te werken, Kaneel.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:10 schreef twi het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met helicopteren? Het schijnt te werken, Kaneel.
Al helicopterend een leuk café binnenlopen man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokjon graag.
[..]
To impress the chick, do the helicopter dick.
Moet ik eerst met iemand praten twi.
Preventief ruimenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor de wereld als dit zich niet voort zou planten.
Oh dear mother of God....quote:[..]
Parawetenschappelijke benadering van wezens als Bigfoot en Nessy. Maar houdt zich ook bezig met dieren in een vreemde omgeving, zoals de bekende ABCs (Alien Big Cats) in Engeland.
alle kinderen fbi?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
"dat vraag je niet aan een dame"
-Alle vrouwen op FOK! zijn mannen, alle kinderen FBI agenten.
"touché"
-Dus hoe oud ben je?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Al helicopterend een leuk café binnenlopen man.
Dat is waar. Toch ben ik vrijdag op een meetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor de wereld als dit zich niet voort zou planten.
[..]
Parawetenschappelijke benadering van wezens als Bigfoot en Nessy. Maar houdt zich ook bezig met dieren in een vreemde omgeving, zoals de bekende ABCs (Alien Big Cats) in Engeland.
[..]
Dan moet je niet iedere keer die meets afzeggen jong.
Moet ik eerst even jelqing doen om dat ding wat langer te maken denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Al helicopterend een leuk café binnenlopen man.
I kid you not.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Preventief ruimen
[..]
Oh dear mother of God....
Ik besta dus het bewijs voor dat dingesgedoequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik eerst even jelqing doen om dat ding wat langer te maken denk ik.
[..]
I kid you not.![]()
Sommige dingen zijn wel leuk hoor, maar er zitten figuren bij...
Zo'n kerel had een hele website over vampiers met animaties en dergelijke hoe de tanden veranderden en hoe de kaken veranderen. heamavore.org ofzo.
Internet regels.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
alle kinderen fbi?waar haal je die wijsheid vandaan?
Van die 25-35 jaar ontmoetgroep? Waar gaan jullie heen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch ben ik vrijdag op een meet
Wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik besta dus het bewijs voor dat dingesgedoe
Die is in Utrecht, heb me ook aangemeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die 25-35 jaar ontmoetgroep? Waar gaan jullie heen?
Ben jij niet gemiddeld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet ik eerst even jelqing doen om dat ding wat langer te maken denk ik.
Ik kan helaas niet. Wat gaan jullie daar doen, gewoon biertje drinken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die is in Utrecht, heb me ook aangemeld
Alleen Loka weet van mijn pener.quote:
Geen idee, maar het begint in de middag, dus das sowieso voor mij wel praktischquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet. Wat gaan jullie daar doen, gewoon biertje drinken?
Ja, terrasje in Amsterdam. Nieuwe meest zijn oa Utrecht en Den Haag(scheveningen)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die 25-35 jaar ontmoetgroep? Waar gaan jullie heen?
De missing link tussen aapachtige en mensachtigequote:[..]
Wat?
Arme jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet. Wat gaan jullie daar doen, gewoon biertje drinken?
[..]
Alleen Loka weet van mijn pener.
Mên oh mênquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
I kid you not.![]()
Sommige dingen zijn wel leuk hoor, maar er zitten figuren bij...
Zo'n kerel had een hele website over vampiers met animaties en dergelijke hoe de tanden veranderden en hoe de kaken veranderen. heamavore.org ofzo.
Niet vergeten broodkruimels te strooienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alle eettenten dicht, behalve jinso.. dan daar maar eten
ben ik al eens eerder geweest herinner ik me
hoezo, kun je het anders niet vinden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet vergeten broodkruimels te strooien
Op dit forum dan, voor zover ik weet.quote:
Ik zat vroeger ook vaak op unexplained-mysteries, dit soort shit te lezen.quote:
Jij niet, tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hoezo, kun je het anders niet vinden?
Heus welquote:
Dat klopt ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik zit er al hoor, alleen jij nog niet..
Ze vroeg of ze mijn leuter mocht zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten er genoeg vast in de bajes die dat zeggen ..
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is niet erg![]()
Weet 'ik' soms rare dingen over je?
Foto gemaakt en gestuurd.quote:
En hij is goed gekeurd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto gemaakt en gestuurd.
En later nog eens op cam het er over gehad. Lengte, dikte etc.
Uiteraard zowel absoluut als relatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |