Ironisch genoeg is er meer "verdwenen" dan ze hebben opgehaald met de beursgang! Ware het niet dat hetgeen er "verdwenen" is, lucht is, en hetgeen ze hebben opgehaald, keiharde pegels (en dus winst) voor de verkopers!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
En zo is 20 miljard dollar verdampt, toch spannend hè?
Als er meer van zijn is jouw aandeel ook een kleiner deel waard van het bedrijf, da's logisch lijkt me.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Het maakt toch niet uit hoeveel aandelen ze uitgeven? Elk aandeel is xx dollar waard, en of ze er nu 100 aanbieden en ze verkopen er 15, of ze bieden er 150 aan en verkopen er 15, het binnengehaalde bedrag blijft hetzelfde....
Die rechtzaken zijn expres zo 'getimed' omdat er nu meer te halen valt. Was er nog een schikking voor de beursgang met een ander groot bedrijf? Ik weet de naam niet meer maar dat ging om patenten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ok, maar die rechtszaak tegen MB... Stel dat die gewonnen wordt... Dan wordt er als boete een x aantal miljoenen dollars betaald aan ... ja aan wie eigenlijk? .... en dat is dan nog altijd een fractie van het daadwerkelijk binnengehaalde geld. Dusja.
Net als met de boete voor het rijden buiten rijd- en rusttijden van vrachtwagenchauffeurs: de boete voor de overtreding kan nog steeds makkelijk weggestreept worden met de extra verdiende opbrengsten van het extra rijden. Daarom blijven bedrijven vrolijk buiten de wettelijke rusttijden doorrijden....
Dat verwacht ik ook want Opera werkt prima maar of het er beter van wordt als Facebook het overneemt? Misschien zou het wat zijn als FB RIM overneemt, een stuk goedkoper dan Nokia volgens mij en populair bij de jeugd. Het grootste gevaar zit er bij FB in dat er een einde komt aan de hype.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
Als Facebook Opera overneemt zal een groot deel van de userbase van Opera snel weggaan gok ik zo.
Ik zag het al op www.beursig.nl/forum haha maar wie wil die aandelen nu hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef 123dudeguys het volgende:
Als je een lynx account opent krijg je facebook aandelen
Gat is wel wat groter dan gisteren. Misschien dat ze 'm nog naar 30 krijgen maar ik betwijfel 't.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef WebBeestje het volgende:
Maar gaan ze het weer voor elkaar krijgen, FB in het laatste uur een paar % laten herstellen?
Ik denk dat ze het nog wel op 29.30 krijgen maar waarom zouden banken, etc. dit vallende mes opvangen/steunen? Dat kost alleen maar centen en het levert niks op.quote:Gat is wel wat groter dan gisteren. Misschien dat ze 'm nog naar 30 krijgen maar ik betwijfel 't.
klopt, ik gooi opera er dan af. Heb geen zin in een browser die alle trafficinfo naar facebook opslaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
Als Facebook Opera overneemt zal een groot deel van de userbase van Opera snel weggaan gok ik zo.
Gezichtsverlies? De rechtzaak? Ik kan alleen maar gissen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nog wel op 29.30 krijgen maar waarom zouden banken, etc. dit vallende mes opvangen/steunen? Dat kost alleen maar centen en het levert niks op.
Als je 3000 euro stort...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef 123dudeguys het volgende:
Als je een lynx account opent krijg je facebook aandelen
Omdat er ondertussen van uit wordt gegaan dat de koers stijgt de laatste minuten, zullen beleggers daar ook op inspringen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nog wel op 29.30 krijgen maar waarom zouden banken, etc. dit vallende mes opvangen/steunen? Dat kost alleen maar centen en het levert niks op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |