Precies en tevens exactly! Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Marie30 het volgende:
Die familie is nu niet echt een betrouwbare bron...Maar het statement van de gemeente: we zeggen niets omwille van privacy, ontkent de boel ook niet echt...
Het speelt dan ook al belachelijk lang.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Kan dit lastig geloven, maar man man man, wat een beerput is die zaak zeg
Ik denk dat de gemeente nu met een intern onderzoek bezig is, want 500 euro is natuurlijk veel te weinig voor een familie die gewend is om tonnen te krijgen. De envellopen zullen oorspronkelijk wel meer geld bevat hebben........quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Epictetuss het volgende:
De familie Nicolich zegt dat ze van de gemeente Utrecht meerdere keren enveloppen met geld heeft ontvangen. In de enveloppen zat volgens vader Rocky Nicolich telkens 500 euro, zo meldde het AD gisteren.
De enveloppen werden door de bestuursadviseur van burgemeester Wolfsen overhandigd. Waarom de familie Nicolich van de gemeente Utrecht enveloppen met geld ontvangen zou hebben, is onduidelijk. De gemeente wil er om privacyredenen niets over zeggen. (deStadUtrecht.nl)
Te bedenken dat het verdorie om ons belastinggeld gaat.
Nee, die lacht zich een ongeluk de vuile ratquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Bastard het volgende:
Hoe dan ook, ik zie de burgermeester nog niet opstappen hoor.
Kut gemeentequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Marie30 het volgende:
Die familie is nu niet echt een betrouwbare bron...Maar het statement van de gemeente: we zeggen niets omwille van privacy, ontkent de boel ook niet echt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |