De SC die debeterebob had geopend was gewoon baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Barbapapamama het volgende:
SC is zo kansloos he
Allemaal van die vriendloze sukkels die bij elkaar troost proberen te vinden.ben blij dat je daar niet bij hoort TS
Het lijkt me ook leuk om een SC te hebben met dames en heren die wel IRL vrienden hebben en wel wat te vertellen hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Barbapapamama het volgende:
SC is zo kansloos he
Allemaal van die vriendloze sukkels die bij elkaar troost proberen te vinden.ben blij dat je daar niet bij hoort TS
Ja idd, voor mensen met een sociaal leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk om een SC te hebben met dames en heren die wel IRL vrienden hebben en wel wat te vertellen hebben.
Iedereen hadden daar kunnen postenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Zenato het volgende:
[..]
De SC die debeterebob had geopend was gewoon baasDaar kan jij zonder schaamte zelfs posten.
We kunnen wel zo'n campagne starten, maar ik weet niet of dat echt lukt, zou wel baas zijn zo'n SCquote:
Durfde je niet te posten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Geelman het volgende:
Keek net even in de KLB SC. Bijna allemaal onbekende namen...
Mensen die in SC zitten blijven meestal in hun hokje ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Geelman het volgende:
Keek net even in de KLB SC. Bijna allemaal onbekende namen...
Neequote:
Denk wel dat er animo voor is, tenminste als ik dit topic zie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
We kunnen wel zo'n campagne starten, maar ik weet niet of dat echt lukt, zou wel baas zijn zo'n SC
Oh ja? Maar mijn vriendjes durven het topic niet uit? hoe moet ik dat doen dan :Squote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die in SC zitten blijven meestal in hun hokje ja.
Want ze krijgen snel gezeik met anderen in een normale topic.
Maar geen zorgen, dan halen ze hun vriendjes erbij en backfire
Ik had bijna mijn SC, goeie ouwe tijden, maar toen mocht het ook niet, al hadden we toen al een goeie OP en alles, en dat kwamen ze ons na 15 delen pas vertellenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
We kunnen wel zo'n campagne starten, maar ik weet niet of dat echt lukt, zou wel baas zijn zo'n SC
Welke reeks had je dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn SC, goeie ouwe tijden, maar toen mocht het ook niet, al hadden we toen al een goeie OP en alles, en dat kwamen ze ons na 15 delen pas vertellen
Ik zei meestal, niet zo aangesproken voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja? Maar mijn vriendjes durven het topic niet uit? hoe moet ik dat doen dan :S
Klinkt als een goeie!quote:
Ja daarom juist. Ik had het ook niet over mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei meestal, niet zo aangesproken voelen
haha!quote:
Met dezelfde kutusers.... Zal wel niet he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Stink-ui het volgende:
UDOWU is nu weg. dus denk dat er wel plek is voor een "betere" SC.
Wat is tegenstrijdig dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Ik had het ook niet over mij.
Alleen over de dingen waarvan jij zegt meestal, maar dat was nogal tegenstrijdig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |