Niet zo bitchy tegen ts.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is je probleem. Je past gewoon nergens op FOK!.
Men kan niet ongestraft iets over mij zeggen wat mij niet aanstaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Zenato het volgende:
[..]Het is het internet, en nog ga je je druk maken om geroddel.
Ik ben de enigste zonder handicap en ik pas er niet bij..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zeg alleen waar het probleem ligt. Niets dan de harde waarheid.
Nee, jouw topic is nog best okequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
je mag van mijn topic een SC maken hoor..
Ja. zo kun je het inderdaad zien ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik ben de enigste zonder handicap en ik pas er niet bij..
ONZ.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee bedankt, want dat wordt vast in KLB.
Nouja waar heb jij last van dan?quote:
Ow haha..quote:
Wat is de meerwaarde van Fok?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Micson het volgende:
SC's zijn toch gewoon voor mensen die geen vrienden hebben maar toch iemand willen hebben om mee te kletsen.
Of hoe heb ik dat? Wat is de meerwaarde van een SC?
Nouja, was dat niet juist de bedoeling daar ze daar losgaan en in de rest van de topics zich koest houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
omdat daar alleen maar kutmongooltjes en stevenmac26s in postten
Discussieren over onderwerpen die je interessant vindt.quote:
ha varkoesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Pharkus het volgende:
Sommigen zien heel klb als SC, doe dat maar niet.
Denk wel dat er genoeg SC's zijn die het goede van beide hebben zo wel "koetjes en kalfjes" of serieuze dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Discussieren over onderwerpen die je interessant vindt.
SC's gaan altijd zo:
Hee hoe gaat het? Ja goed. Wat gaan jullie vandaag doen? Niks, jullie?
En dan flirten nog wat kanschlozen met elkaar, en dat was het wel. Daar heb je toch niks aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |