wat die bob zegtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om uiteindelijk bij kliekje opgenomen te worden
Ja klopt, maar het lijkt me gewoon leuk om wat meer mensen te leren kennen en zo te meeten en bier te zuipen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voordeel van fok is dat je gewoon kan blijven posten, hoe irritant je ook bent
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC]quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het lijkt me gewoon leuk om wat meer mensen te leren kennen en zo te meeten en bier te zuipen!
Als jij het bier betaalt mag je mij wel meeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het lijkt me gewoon leuk om wat meer mensen te leren kennen en zo te meeten en bier te zuipen!
gelukkig heb ik een bar in me huis hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij het bier betaalt mag je mij wel meeten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Kwestie van conformeren aan wat er in die SC's doorgaans besproken wordt. Gaat het over Decibel, hoef jij natuurlijk niet aan te komen met het repertoire van Death of Angels.
Ik weet het niet zeker, maar als je echt nergens past, gewoon proberen in Games, daar kun je vast en zeker de grootste mongool uithangen zonder sociaal buitengesloten te worden.
Jij gaat in Nederlands elftal topic voor Duitsland supporten, in het 's Hertongenbosch topic over Zwolle beginnen en in het versierentopic melden hoe je chimeids regelt om de andere users jaloers te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef amenth het volgende:
ik doe ook niet aan scs kom er alleen om ze te irriteren soms
Ja, klopt maar de SC die me dan nog aanspreken zijn kliekjes. en daar heb ik geen behoefte aan om een plekje te gaan vechten. ik vind dat iedereen welkom moet zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Kwestie van conformeren aan wat er in die SC's doorgaans besproken wordt. Gaat het over Decibel, hoef jij natuurlijk niet aan te komen met het repertoire van Death of Angels.
Ik weet het niet zeker, maar als je echt nergens past, gewoon proberen in Games, daar kun je vast en zeker de grootste mongool uithangen zonder sociaal buitengesloten te worden.
Welke SC's?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja, klopt maar de SC die me dan nog aanspreken zijn kliekjes. en daar heb ik geen behoefte aan om een plekje te gaan vechten. ik vind dat iedereen welkom moet zijn.
Een kliekje wordt pas leuk als je mensen kan buitensluitenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja, klopt maar de SC die me dan nog aanspreken zijn kliekjes. en daar heb ik geen behoefte aan om een plekje te gaan vechten. ik vind dat iedereen welkom moet zijn.
????? dat zal gulmez wel zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij gaat in Nederlands elftal topic voor Duitsland supporten, in het 's Hertongenbosch topic over Zwolle beginnen en in het versierentopic melden hoe je chimeids regelt om de andere users jaloers te maken
Frank zou je dit ook voor mij willen doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, God. Knulletje toch, zal ze dalijk even aanspreken, het is wel de bedoeling dat iedereen leuk met elkaar speelt.
Ik weet wel een beetje wat de toffe SC's zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Een kliekje wordt pas leuk als je mensen kan buitensluiten
Ja genoegquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een bar in me huis haha
Het is ook heel niet tof om ergens bij te horen als iedereen zomaar mee mag doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Een kliekje wordt pas leuk als je mensen kan buitensluiten
Den Bosch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |