SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Hoezo? Ben je er even lekker uit, en kan je je favriete hobby in real life uitoefenenquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je er even lekker uit, en kan je je favriete hobby in real life uitoefenen
Zweden, scamphonequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf, zie nu pas dat ik 6 oproepen heb gemist de afgelopen dagen
+46 zelfs , wtf is dat dan?
Dan zou het Nigeria moeten zijn tochquote:
Basshunter toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zou het Nigeria moeten zijn toch? Maar Zweden zeg je? Hmm daar ken ik wel iemand ja, weet dat er van de week ook al in thuis telefoon een oproep met wazig nummer erbij stond, maar dacht dat het Duitsland was, dus verder niet naar omgekeken
Mocht ie willenquote:
Iets met Homefront..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef SoldMayor het volgende:
Die MP van Max Payne 3 zit best wel aardig in elkaar.
Dus kopen allemaal negers.
Nee. Roepen dat we het moeten kopen en dat het achteraf toch lame blijkt te zijn. Of iets waar je snel genoeg van hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het zijn idd dezelfde soort games enzo ja..
Ik wil hem wel, maar het lijkt alsof hij niet zo populair is. Ik ga hem 2e hands kopen, als ik hem ergens zie en als hij tegen die tijd nog gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef SoldMayor het volgende:
Die MP van Max Payne 3 zit best wel aardig in elkaar.
Dus kopen allemaal negers.
Mwa het is niet zo druk als bij mw3 ofzo waar altijd ongeveer 300.000 man online zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar het lijkt alsof hij niet zo populair is. Ik ga hem 2e hands kopen, als ik hem ergens zie en als hij tegen die tijd nog gespeeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |