Heb hem ook hoor, is gratis hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets is gewoon kapot hier. Kankerzooi.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik, alleen het einde is zo een kk stuk.
Nohh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
dat is sweet
Nee niet. En wat voor gare kutmongool bestuur je? Die gast valt als je over een checkpoint gaat..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
dat is sweet
Holy shit dat ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets is gewoon kapot hier. Kankerzooi.
Dat is je avatar hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee niet. En wat voor gare kutmongool bestuur je? Die gast valt als je over een checkpoint gaat..___!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol nick, deed net fucking 6 min over een level waar jij 02.14min over deed.Dit verwijder ik z.s.m.
Ja, ben nu ook al bijna klaar met 2de level. Serieus ik loop naar boven en hij valt al op de top, like wtf man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is je avatar he
[..]![]()
Serieus dude, ik heb dat spel 1x opgestart en toen ook meteen alles gedaan dacht ik
Ik zou dr doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem aan dat dit toch wel onder je standaard is he
Schijnbaar ook auto's uit GTA Vquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Yep overal zie je auto's van GTAIV en ook nog van SA.
In de SP mischien wel. Heb tot nu toe 2 chapters gedaan in de SP. En verder alleen maar MP en daar kun je ze niet gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar ook auto's uit GTA V. Maar kun je auto's gebruiken dan?
En stuk of 6. Maar dan zijn ze bij elke gamemode weer anders.quote:
Das jammer. 6 is wel heel weinig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In de SP mischien wel. Heb tot nu toe 2 chapters gedaan in de SP. En verder alleen maar MP en daar kun je ze niet gebruiken.
[..]
En stuk of 6. Maar dan zijn ze bij elke gamemode weer anders.
Bij free for all zijn ze kleiner dan bij TDM en Big TDM.
En dan heb je ook nog Gang Wars op die maps. Dat is net zoiets als Rush bij BF.
Ook dan kom je weer op de zelfde maps alleen zijn ze dan weer uitgebreider.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
Blijf sowieso door spelen tot dat ik de RPG heb.
Ik zal je nog steeds blijven afmaken met FIFA als je dat wilt hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold heeft weer een nieuwe spelleke gevonden
Ahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zal je nog steeds blijven afmaken met FIFA als je dat wilt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |