Nu weet je hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
Glenn moet overigens wel op fok zitten, kan niet anders.
Als het maar een pols en een gat heeft tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb nooit geen antwoord gekregen, dus ik denk dat je dan toch KK een PM moet sturen. Al weet iedereen hier zijn standaard [ afbeelding ]
Vagina hoeft niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als het maar een pols en een gat heeft toch
Dat noemt hij waarschijnlijk een gatquote:
Dan moet ik je nog iets vertellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is dat ie Glenn heet, anders had ik wel een vermoeden wie het kon zijn [ afbeelding ]
Kan niet, want hij heeft niet verteld dat hij van kaassoufflé's houd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is dat ie Glenn heet, anders had ik wel een vermoeden wie het kon zijn [ afbeelding ]
Zonder gat kan niemand leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat noemt hij waarschijnlijk een gat
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan moet ik je nog iets vertellen.
omg, ik had het niet eens over stomaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan niet, want hij heeft niet verteld dat hij van kaassoufflé's houd.
Dat is pas een snap.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij je
[..]
omg, ik had het niet eens over stoma
Shit, sorry Stoma.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij je
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen hequote:
Maar heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen he
Hij lijkt wel een beetje op Soldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stoma speelt geen CoD, dus daar had je het al kunnen weten
Daar heb je wel een punt eigenlijkquote:
quote:
Die aflevering 5 is in Almere.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen he
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donkerquote:
Oh snap! En deze is snap waardig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donker
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donker
Ja.quote:
Hoeveel maps zijn er?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een bazen game dat Max Payne.
In die multiplayer vliegend headshots maken alles.![]()
Kan een 360 qscope niet tegen op.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering die Doritos Crash Course is nog erger dan MW3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |