Nu weet je hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
Glenn moet overigens wel op fok zitten, kan niet anders.
Als het maar een pols en een gat heeft tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb nooit geen antwoord gekregen, dus ik denk dat je dan toch KK een PM moet sturen. Al weet iedereen hier zijn standaard [ afbeelding ]
Vagina hoeft niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als het maar een pols en een gat heeft toch
Dat noemt hij waarschijnlijk een gatquote:
Dan moet ik je nog iets vertellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is dat ie Glenn heet, anders had ik wel een vermoeden wie het kon zijn [ afbeelding ]
Kan niet, want hij heeft niet verteld dat hij van kaassoufflé's houd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is dat ie Glenn heet, anders had ik wel een vermoeden wie het kon zijn [ afbeelding ]
Zonder gat kan niemand leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat noemt hij waarschijnlijk een gat
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan moet ik je nog iets vertellen.
omg, ik had het niet eens over stomaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan niet, want hij heeft niet verteld dat hij van kaassoufflé's houd.
Dat is pas een snap.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij je
[..]
omg, ik had het niet eens over stoma
Shit, sorry Stoma.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Glenn past ook veel beter bij je
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen hequote:
Maar heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen he
Hij lijkt wel een beetje op Soldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stoma speelt geen CoD, dus daar had je het al kunnen weten
Daar heb je wel een punt eigenlijkquote:
quote:
Die aflevering 5 is in Almere.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bepaalde gaten hoef je niet persé te vullen he
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donkerquote:
Oh snap! En deze is snap waardig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donker
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En herken je er een paar? Of ben je niet zo goed in het onthouden van gezichten in het donker
Ja.quote:
Hoeveel maps zijn er?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een bazen game dat Max Payne.
In die multiplayer vliegend headshots maken alles.![]()
Kan een 360 qscope niet tegen op.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering die Doritos Crash Course is nog erger dan MW3.
Heb hem ook hoor, is gratis hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets is gewoon kapot hier. Kankerzooi.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weet ik, alleen het einde is zo een kk stuk.
Nohh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
dat is sweet
Nee niet. En wat voor gare kutmongool bestuur je? Die gast valt als je over een checkpoint gaat..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
dat is sweet
Holy shit dat ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets is gewoon kapot hier. Kankerzooi.
Dat is je avatar hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee niet. En wat voor gare kutmongool bestuur je? Die gast valt als je over een checkpoint gaat..___!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol nick, deed net fucking 6 min over een level waar jij 02.14min over deed.Dit verwijder ik z.s.m.
Ja, ben nu ook al bijna klaar met 2de level. Serieus ik loop naar boven en hij valt al op de top, like wtf man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is je avatar he
[..]![]()
Serieus dude, ik heb dat spel 1x opgestart en toen ook meteen alles gedaan dacht ik
Ik zou dr doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem aan dat dit toch wel onder je standaard is he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |