ja net gedaan, ffucking sickquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat stuks trouwens in het begin dat je zo'n gast die in de deur opening staat volpomt met een shotgun.
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is maar goed dat morgen naar het ziekenhuis moet voor mijn pols, want ik flikker net toch een partij van de trap af![]()
Ook maar meteen foto's van nek laten maken
nek breken? Dan had ik waarschijnlijk niks meer kunnen posten hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaat
Niks gewend jij beetje last van je nek dan al foto's willen laten makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is maar goed dat morgen naar het ziekenhuis moet voor mijn pols, want ik flikker net toch een partij van de trap af![]()
Ook maar meteen foto's van nek laten maken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaat
Haha ja ben er morgen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niks gewend jij beetje last van je nek dan al foto's willen laten maken
Silva is echt een gigantische vent, wat een reusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic heb hem in ene gekeken
Ja ik vond het jammer dat hij die nasty cut boven zijn oog kreeg hij zag niets meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Silva is echt een gigantische vent, wat een reus
Eerst even her gevecht van onze wolkenkrabber checkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik vond het jammer dat hij die nasty cut boven zijn oog kreeg hij zag niets meer.
Zieke shit he dit zijn tenminste echte atleten ipv die homosuelen die op het voetbalveld rond huppelen. Kenny Florian v Diego Sanchez en Struve tegen zo'n kroaat zijn ook zulke bloedbadenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef Pixell het volgende:
net ook ff velasquez vs silva gezien, die kerel verliest me daar een partij bloed, daar zou menig mense alleen al van knockie gaan
I know, deze armbar was ook gewoon puur techniek, niet eens kracht. Hij hoeft er maar aan te gaan hangen met dat gigantische lichaam, en hij zit goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij zou veel vaker voor de sub moeten gaan hij is namelijk echt belachelijk lenig en groot
Techniek beats power elke dag van de week. Behalve als je big country heet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know, deze armbar was ook gewoon puur techniek, niet eens kracht. Hij hoeft er maar aan te gaan hangen met dat gigantische lichaam, en hij zit goed.
Struve tegen die kroaat was inderdaad een sick gevechtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zieke shit he dit zijn tenminste echte atleten ipv die homosuelen die op het voetbalveld rond huppelen. Kenny Florian v Diego Sanchez en Struve tegen zo'n kroaat zijn ook zulke bloedbaden
En Mark Huntquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Techniek beats power elke dag van de week. Behalve als je big country heet.
Mark Hunt heeft met JDS de beste stand up in MMA. K1 kampioen geweest die gooit alles op techniekquote:
Vond zijn K.O. tegen Kongo echt epic, die zag ik écht niet aankomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mark Hunt heeft met JDS de beste stand up in MMA. K1 kampioen geweest die gooit alles op techniek
Het licht in de vallei naast de moezel, dus dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel tof Ross!
Maar ik check net ff via maps waar dat is, maar heet het daar nou echt Mosel Valley?
Ook hoe cool hij is na zo'n klap fantastisch om te zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vond zijn K.O. tegen Kongo echt epic, die zag ik écht niet aankomen
Noob.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon die sawed off pakken en gaan campen, zoals iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |