de laatste rocky?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet jij uit welke film dat speech stukje komt zo?
Maak een social club account aan nigga.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Bozz187 het volgende:
Fuck die kogelwonden bij max payne zijn hard
Dat stuks trouwens in het begin dat je zo'n gast die in de deur opening staat volpomt met een shotgun.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Bozz187 het volgende:
Fuck die kogelwonden bij max payne zijn hard
Toen begon hetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan iets over mij zeggen. Volgens mij mag je er niet zo vaak op van je vrouw of wel?
ja net gedaan, ffucking sickquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat stuks trouwens in het begin dat je zo'n gast die in de deur opening staat volpomt met een shotgun.
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is maar goed dat morgen naar het ziekenhuis moet voor mijn pols, want ik flikker net toch een partij van de trap af![]()
Ook maar meteen foto's van nek laten maken
nek breken? Dan had ik waarschijnlijk niks meer kunnen posten hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaat
Niks gewend jij beetje last van je nek dan al foto's willen laten makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is maar goed dat morgen naar het ziekenhuis moet voor mijn pols, want ik flikker net toch een partij van de trap af![]()
Ook maar meteen foto's van nek laten maken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Van de trap flikkeren => nek breken => op FOK! posten => kijken hoe het met nek gaat
Haha ja ben er morgen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niks gewend jij beetje last van je nek dan al foto's willen laten maken
Silva is echt een gigantische vent, wat een reusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic heb hem in ene gekeken
Ja ik vond het jammer dat hij die nasty cut boven zijn oog kreeg hij zag niets meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Silva is echt een gigantische vent, wat een reus
Eerst even her gevecht van onze wolkenkrabber checkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik vond het jammer dat hij die nasty cut boven zijn oog kreeg hij zag niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |