Haten op GTA: SAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan GTA die shit is alleen leuk als je domme shit doet. Die missies zijn ook non stop hetzelfde vergeet ook nooit meer die graffiti shit in SA dat was zo triest
Staat goed op je CV.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee, bijna een half miljoen kills in alle cod's bij elkaar hebben kun je trots op zijn.
Sowieso trots zijn op je game "prestaties". Vice City is de enige GTA die een beetje fatsoenlijk is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee, bijna een half miljoen kills in alle cod's bij elkaar hebben kun je trots op zijn.
Stuur die mw3 clan invite dan, zemmel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De clan in mw3 heet ook al zo.![]()
![]()
The rich tata's?
Fucking vet gemaakt manquote:
Weet jij uit welke film dat speech stukje komt zo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking vet gemaakt man
Ga vanavond 146 kijken, mijn vriendin wil Mr. Bean kijken, daar ga ik dus niet aan meedoen
de laatste rocky?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet jij uit welke film dat speech stukje komt zo?
Maak een social club account aan nigga.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Bozz187 het volgende:
Fuck die kogelwonden bij max payne zijn hard
Dat stuks trouwens in het begin dat je zo'n gast die in de deur opening staat volpomt met een shotgun.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Bozz187 het volgende:
Fuck die kogelwonden bij max payne zijn hard
Toen begon hetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan iets over mij zeggen. Volgens mij mag je er niet zo vaak op van je vrouw of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |