Toch is het uiteindelijk meegevallen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Forza 4 betekend voor PierreTT trouwens het einde van een sociaal leven.
Pas zei die dat hij al 500/600 uur in forza had zitten.
Ja toch wel he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toch is het uiteindelijk meegevallen!
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Gebaseerd op freeroam... beetje Midnight Club LA? Need for Speed-achtig? We gaan het zienquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja toch wel he.![]()
Mja dit jaar komt Forza Horizon.
Test drive unlimeted 2 + FORZA 4 = Horizon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Gebaseerd op freeroam... beetje Midnight Club LA? Need for Speed-achtig? We gaan het zienWordt waarschijnlijk ook wel weer een Collectors Edition Preorder
Kan wellicht leuk wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Test drive unlimeted 2 + FORZA 4 = Horizon.
Ja opzich, zie liever de rijeigenschappen van DiRT3.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan wellicht leuk wordenHopelijk houden ze de rijeigenschappen van Forza erin
Dat was op de heen en terugwegquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:03 schreef Bozz187 het volgende:
Hey ross, leuke foto's. jammer van die koffers
Waar staan die foto's?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was op de heen en terugwegToch best handig als je voor 5 dagen onderbroeken mee kunt nemen
Oh, even kijken dan!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal op Fleischbuch gezet
Wat. De. Fak. Die ene gast heeft een shirt met Disco Pogoquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Ultiem mannenweekend! Vijf dagen motor rijden, BBQ'en en bierdrinken
homo, een echte vent rijdt 5 dagen zonder ook maar van zijn motor af te stappen, laat staan onderbroek wisselenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was op de heen en terugwegToch best handig als je voor 5 dagen onderbroeken mee kunt nemen
enig he ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat. De. Fak. Die ene gast heeft een shirt met Disco Pogo
Ja ik zat ondertussen met een verhaal in mijn hoofd dat ze de enige mensen in die hele tent warenquote:
Hij had allemaal T-shirts aan met Die Atzen slogansquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat. De. Fak. Die ene gast heeft een shirt met Disco Pogo
Komt omdat die fotoselectie flink gefilterd is aangezien ik ook familie en schoonfamilie op facebook hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik zat ondertussen met een verhaal in mijn hoofd dat ze de enige mensen in die hele tent waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |