Kom tongen met mijn diepe navel.quote:
Ga ik de hele weg commentaar leveren op haar rijgedrag. Ze rijdt de hele tijd in zn vier. Hij kan allang naar zn zes.quote:
Dat is slecht voor het milieuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga ik de hele weg commentaar leveren op haar rijgedrag. Ze rijdt de hele tijd in zn vier. Hij kan allang naar zn zes.
Kom zelf dan babyliciousquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom tongen met mijn diepe navel.
Joh ge meen he. Waarom denkte dak da zei dan.quote:
Geen idee, de herrie ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh ge meen he. Waarom denkte dak da zei dan.
Ja voor milieu en brandstof. De herrie erger ik mij wel aan maar das bijzaak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, de herrie ofzoNiet voor het milieu natuurlijk
Wat goed zegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja voor milieu en brandstof. De herrie erger ik mij wel aan maar das bijzaak.
Pics van je natte buurmeisje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn buurmeisje is helemaal nat schreeuwt ze, nu snel naar de zolderkamer om vandaaruit in de tuin te kunnen kijken.
Goe he. Daar win in weer karmapunten voor, want die staan bij mij ver in de min door al mijn duivels voorkomen. Ik word zelfs Lucifer genoemd.quote:
Zedenpolitie ingeschakeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn buurmeisje is helemaal nat schreeuwt ze, nu snel naar de zolderkamer om vandaaruit in de tuin te kunnen kijken.
Dan is dat maar goed ook ja. Dat laatste kan ik me niet voorstellen, hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goe he. Daar win in weer karmapunten voor, want die staan bij mij ver in de min door al mijn duivels voorkomen. Ik word zelfs Lucifer genoemd.
Ze kunnen je beter Low Budget noemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goe he. Daar win in weer karmapunten voor, want die staan bij mij ver in de min door al mijn duivels voorkomen. Ik word zelfs Lucifer genoemd.
Die ontwikkel ik in mijn doka, ik laat geen digitale vingerafdrukken achter.quote:
heet ben je welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oude ambacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ontwikkel ik in mijn doka, ik laat geen digitale vingerafdrukken achter.
Echt uitermate belachelijk dat je nog met mijn haat jegens je Gucci stijl in de maag zit en daardoor zo afzakt naar dit niveau. Niet dat je anders hoog niveau aanhield hoor, maar zo zwak had ik je niet ingeschat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze kunnen je beter Low Budget noemen.
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ontwikkel ik in mijn doka, ik laat geen digitale vingerafdrukken achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |