Heb je foto voor mij grag plzquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liet voor de grap een paar matties die foto zien, die dachten allemaal dat je een kerel was.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef RickoKun het volgende:
Sla altijd wel alles op wat ik krijg te zien en trek altijd lekker af vooral op private foto's enzo
Dit gaat te furrrr.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liet voor de grap een paar matties die foto zien, die dachten allemaal dat je een kerel was.
Zal vastquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha moest hier oprecht om lachen. Thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Losstaand van deze discussie, dit moet toch wel een grap zijn dwcquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Genoeg mannen die gay zouden gaan voor me dan he. Bij bosjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn eikel heeft meer vrouwelijke vormen dan jij.
Ghehe, geen dankquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha moest hier oprecht om lachen. Thanks
Sowieso, ik moest zelf ook lachen omdat ik ze er wel weer echt voor aanziequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Losstaand van deze discussie, dit moet toch wel een grap zijn dwc
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak gehad om bitches op hun plek te zetten die uit de hoogte doen of zich te lekker willen voordoen dan ze daadwerkelijk zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik snap deze haat opeens nietals het nou tegen mij was, oke..
Ik heb echt 0,0 haat richting WD. Als er iemand hier een mooie vrouw is dan is zij het welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc ziet haar clitoris aan voor een penis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Bek jung diklip zuluquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ok, gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso, ik moest zelf ook lachen omdat ik ze er wel weer echt voor aanzie.
Houd ej smerige mond als ik je denigreerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar waarom dan haten op Wd en niet op Ally?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak gehad om bitches op hun plek te zetten die uit de hoogte doen of zich te lekker willen voordoen dan ze daadwerkelijk zijn. Mijn ruzies met jou zijn anders, die hebben een doel
.
DIe foto leek in de eerste instantie onschuldig, maar als je goed kijkt zag je mannelijke trekjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ok, gelukkigMaar ik kan het me niet voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |