Van zulke lines krijg je een slappe paling hè..quote:
Ik kan dit bericht niet lezen, m'n Adblock blockt ook wansmaak, afgunst en ongefundeerd geleuter.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt uitermate belachelijk dat je nog met mijn haat jegens je Gucci stijl in de maag zit en daardoor zo afzakt naar dit niveau. Niet dat je anders hoog niveau aanhield hoor, maar zo zwak had ik je niet ingeschat.
Min of meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van zulke lines krijg je een slappe paling hè..
Gefeliciteerd zemmel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan dit bericht niet lezen, m'n Adblock blockt ook wansmaak, afgunst en ongefundeerd geleuter.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan dit bericht niet lezen, m'n Adblock blockt ook wansmaak, afgunst en ongefundeerd geleuter.
Het kan altijd een stapje erger dan jouw voorkeur voor uiterst goedkope kledij.quote:
wijfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het kan altijd een stapje erger dan jouw voorkeur voor uiterst goedkope kledij.
L0t verkocht d'r 2e handse H&M meuk op FOK!.
[TK] Veel dameskleding maat 34-36
Diep van binnen is ze fragiel en beschermt ze zichzelf tegen mannen die haar hart willen breken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef RickoKun het volgende:
HAHA WD ALTIJT LEKKER HAARZELF GEBLEVE EHHHHHHHH HAHhahWUWUWUUAWUAWWHAUWHAUWHUAWHUWAA
Wa ben jij een kankerkansloos figuur. Holy fuck zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol dat je die link nog hebt, stalker. Heb je soms op die pics gefapt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Diep van binnen is ze gewoon een kerel, zag je dat mannelijke gelaat niet op die foto van gister?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Diep van binnen is ze fragiel en beschermt ze zichzelf tegen mannen die haar hart willen breken.
Gast wat loop je nou te zeiken op haar kleding?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent normaal juist van de FOK!detective, dacht dat je dit wel kon waarderen. Gewoon via de FOK!search hoor, L0t als TS en subforum V&A. 5 Seconden werkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dat je die link nog hebt, stalker. Heb je soms op die pics gefapt?
Klopt, maar ik sla niets op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent normaal juist van de FOK!detective, dacht dat je dit wel kon waarderen. Gewoon via de FOK!search hoor, L0t als TS en subforum V&A. 5 Seconden werk.
Ja daarom sta ik onder mannelijke modellen ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Diep van binnen is ze gewoon een kerel, zag je dat mannelijke gelaat niet op die foto van gister?
HO SHI-quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Diep van binnen is ze gewoon een kerel, zag je dat mannelijke gelaat niet op die foto van gister?
Ik liet voor de grap een paar matties die foto zien, die dachten allemaal dat je een kerel wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja daarom sta ik onder mannelijke modellen ook.
Kon toch. Als je geen zoekskills hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik toch ook niet, dus wat wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |