quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef Mss het volgende:
Tevens vond ik een 'Waar Dwyn iedere avond met een ander in bed ligt' ook niet helemaal geschikt.
Dank jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Flinke tijd alweer
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of de meeste irritante voor singles: 'En hoe gaat het bij jou in de liefde?'
Wat moet je daar op antwoorden? 'Ja, lekker. Lig iedere avond met een ander in bed'.
ohja! hier ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
'Hoe staat het met de tuin' scoort hier momenteel erg hoog in de ergernis top tien
'JA BEDANKT HE!!!"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en: 'normaal is spit na een week wel over hoor!'
BOTERHAMquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die:
- Vragen waarom je nog steeds single bent
- Zeggen dat ze nu precies weten hoe jij je voelt als ze een week pijn hebben aan hun kleine teen
Maar:
BROODJE HAGELSLAG
oooh zo bedoelde ik dat helemaal niet toenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die:
- Vragen waarom je nog steeds single bent
- Zeggen dat ze nu precies weten hoe jij je voelt als ze een week pijn hebben aan hun kleine teen
Maar:
BROODJE HAGELSLAG
nee maar mijn baas zegt het nog steeds iedere keer als ik m zie. Thank you captain obvious!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
'JA BEDANKT HE!!!"![]()
![]()
![]()
dat zeg je toch niet al iemand zo'n pijn heeft enzo
oh zo van, kom es weer werken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar mijn baas zegt het nog steeds iedere keer als ik m zie. Thank you captain obvious!
Sorry SQ zo bedoelde ik dit ook niet, het was niet op jou gericht, het was gericht op mensen die..... ik hoor de zin "ik weet nu precies hoe jij je voelt" namelijk vaakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh zo bedoelde ik dat helemaal niet toen
Ik kon me echter wel indenken dat je erg down wordt van veel pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |