quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef Mss het volgende:
Tevens vond ik een 'Waar Dwyn iedere avond met een ander in bed ligt' ook niet helemaal geschikt.
Dank jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Flinke tijd alweer
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of de meeste irritante voor singles: 'En hoe gaat het bij jou in de liefde?'
Wat moet je daar op antwoorden? 'Ja, lekker. Lig iedere avond met een ander in bed'.
ohja! hier ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
'Hoe staat het met de tuin' scoort hier momenteel erg hoog in de ergernis top tien
'JA BEDANKT HE!!!"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en: 'normaal is spit na een week wel over hoor!'
BOTERHAMquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die:
- Vragen waarom je nog steeds single bent
- Zeggen dat ze nu precies weten hoe jij je voelt als ze een week pijn hebben aan hun kleine teen
Maar:
BROODJE HAGELSLAG
oooh zo bedoelde ik dat helemaal niet toenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die:
- Zeggen dat ze nu precies weten hoe jij je voelt als ze een week pijn hebben aan hun kleine teen
Maar:
BROODJE HAGELSLAG
nee maar mijn baas zegt het nog steeds iedere keer als ik m zie. Thank you captain obvious!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
'JA BEDANKT HE!!!"![]()
![]()
![]()
dat zeg je toch niet al iemand zo'n pijn heeft enzo
oh zo van, kom es weer werken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar mijn baas zegt het nog steeds iedere keer als ik m zie. Thank you captain obvious!
Sorry SQ zo bedoelde ik dit ook niet, het was niet op jou gericht, het was gericht op mensen die..... ik hoor de zin "ik weet nu precies hoe jij je voelt" namelijk vaakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh zo bedoelde ik dat helemaal niet toen
Ik kon me echter wel indenken dat je erg down wordt van veel pijn
oh okee, nee ik weet nniet precies hoe je je voelt en ik wil het ook niet wetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry SQ zo bedoelde ik dit ook niet, het was niet op jou gericht, het was gericht op mensen die, ik hoor de zin "ik weet nu precies hoe jij je voelt" namelijk vaak
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Eentje die wel leuk is:
"Gaat nog steeds goed met afvallen he!!"
terwijl ik al twee maanden stil sta![]()
![]()
nou ja, dat laatste weet ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef Loqi het volgende:
[..]die is wel leuk ja!
'oh, leuk, maar wat kun je daar nou mee?' (over mijn studie)
ohja, net als met communicatie, dat mensen dan denken dat je hun wlan wel ff kan komen fixenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Loqi het volgende:
dat maakt de vraag niet minder irritant als je dat van iedereen hoort(maar alles wat met kunst te maken heeft behalve t zelf maken dus)
offeh: 'oh je kunt dus schilderen enzo'? waitwut
+1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die
- als je een dag geen makeup op hebt vragen of je ziek bent omdat je er zo slecht ziet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die
- als je een dag geen makeup op hebt vragen of je ziek bent omdat je er zo slecht ziet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vrouwen die er te lui voor zijn ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef Loqi het volgende:
'oh, ja ik vind make-up eigenlijk nooit mooi'
dat zeggen alleen vrouwen die zelf niet met make-up om kunnen gaan, of mannen waarvan de vriendin dat niet kan
Dat heb ik ook weleens gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die vragen of je naar een feestje gaat als je 's morgens om 8 uur je fiets staat los te morrelen om naar je werk te gaan
Sorry dat ik aandacht aan mijn uiterlijk besteed
zeg jij met je frietquote:
genoteerd voor morgen, dat wordt de eerste vraagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef Lindytje het volgende:
´hoe gaat het met afvallen?' Je ziet toch dat ik nog even dik ben, kut![]()
'Nou, deze opleiding moet je nu wel eens helemaal af maken he?'![]()
+1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die zeggen dat je kat wel eens op dieet mag terwijl je een bolle raskat hebt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
genoteerd voor morgen, dat wordt de eerste vraag
en dan vraagt sharaan terug: Welk, je linker of je rechter tiet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat ik al bijna 50 kilo weeg, zoals je zeker wel kunt zien
hey chick!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef Lindytje het volgende:
´hoe gaat het met afvallen?' Je ziet toch dat ik nog even dik ben, kut![]()
'Nou, deze opleiding moet je nu wel eens helemaal af maken he?'![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen Mannen die out of the blue (nadat ze lucht hebben gekregen van de break up) na 2 jaar tegen je komen praten op fb, met als 2e vraag of je nog steeds met dezelfde jongen gaat als toen. 'Niet? Oh je droeg wel leuke shirtjes toen ik nog bij je in de klas zat altijd'_!!!!!!!!
heet ze Sylvana?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:14 schreef Loqi het volgende:
een vriend van mij roept dat ook, maar zijn vriendin smeert dan ook gewoon 1 kleur felblauw van haar wimpers helemaal tot aan haar wenkbrauwen (en nog niet egaal ook niet)
Jupquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Op het werk vooral
als je een broek aan hebt hoor je nix, trek je een keer een rokje aan "wat zie je er leuk uit!"
en niet van 1 maar van 3284920438 mannen
ROT OP MAN!
Het is maar goed dat ik geen lift heb want wat trap lopen kun je blijkbaar gebruikenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat ik al bijna 50 kilo weeg, zoals je zeker wel kunt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan vraagt sharaan terug: Welk, je linker of je rechter tiet?![]()
EINZ!!!
lijken wassen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja. goed joh, ik ben al 30 kilo kwijt
srslyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen Mannen die out of the blue (nadat ze lucht hebben gekregen van de break up) na 2 jaar tegen je komen praten op fb, met als 2e vraag of je nog steeds met dezelfde jongen gaat als toen. 'Niet? Oh je droeg wel leuke shirtjes toen ik nog bij je in de klas zat altijd'_!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Mss het volgende:
Toen mijn vader laatst een jubileum had en mijn vriend niet mee was naar het feest:
'Is het uit met je vriend, wat is er gebeurd?'
en
'Wat jammer dat je weer alleen bent'
Ook genoteerd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan vraagt sharaan terug: Welk, je linker of je rechter tiet?![]()
EINZ!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen lift heb want wat trap lopen kun je blijkbaar gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Mss het volgende:
Toen mijn vader laatst een jubileum had en mijn vriend niet mee was naar het feest:
en
Watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Mss het volgende:
en
Ja echtquote:
Zoiets waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ook genoteerd!
Waarschijnlijk wordt het:
Lindy: Hoi Sjaan
Sjaan: LINKER EN RECHTERTIETEN EINZ! *pep*
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
boterham hagelslag kwam weer naar boven
*noteert*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
"Die kat mag ook wel eens op dieet"
"Heb je al eens in de spiegel gekeken?"![]()
Tram 26 eindhalte ijburg strandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Oh, sjaan, welke tram moest ik ook alweer hebben naar jou toe?
carloquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik vraag altijd of vrouwen zwanger zijn.
-pastaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
Dudes, ik ga straks pastasalade maken: ik heb alleen geen inspiratie, wat mikken jullie er door?
komkwammerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
Dudes, ik ga straks pastasalade maken: ik heb alleen geen inspiratie, wat mikken jullie er door?
Ik ben van plan rond tien uur de trein te pakken... ik ga nu eens op 9292 kijken hoe laat ik dan bij jou benquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
lindy .. hoe laat kom je eigenlijk? en blijf je eten? en enenenenn
Die hoorde mijn ex ook altijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef Loqi het volgende:
of wat mensen tegen mijn vriend zeggen:
'zo, ze zorgen goed voor je he!' (omdat ie nu niet meer zo graatmager is als 5 jaar geledenen netjes in pak loopt ipv te grote t-shirts)
mijn vriend een keer in pak op een uitvaart. Nichtje: "Zo, moest je je apenpakkie aan??"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef Loqi het volgende:
of wat mensen tegen mijn vriend zeggen:
'zo, ze zorgen goed voor je he!' (omdat ie nu niet meer zo graatmager is als 5 jaar geledenen netjes in pak loopt ipv te grote t-shirts)
ging niet zo lekker dus?quote:
Die heb ik van de week al opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
-pasta
-tonijn uit blik op water
-zongedroogde tomaats
-kappertjes
-rucola
-beetje halfvolle slasaus
lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heb ik van de week al opPrecies zo!! Alleen dan olijven ipv kappertjes
Goeden idee, thanxquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
komkwammer
worst, salami dinges
paprika
kaas
veel kaas
pasta is ook een goeie om toe te voegen...
ennn nog iets
Ik ben halverwege de oefening uit ellende opgehoudenquote:
*noteert*quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Mss het volgende:
Pasta
Ijsbergsla
Komkommer
Tomaat
Augurk
Zilveruitjes
Appel
Paprika
Ongezoute cashewnoten
Feta
Dressing
Mijn moeder eet altijd:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heb ik van de week al opPrecies zo!! Alleen dan olijven ipv kappertjes
voel je je scheenbenen al?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben halverwege de oefening uit ellende opgehouden! Maar tot dan ging het wel, dus het is al beter dan niets. Overmorgen weer een dag.
Doen ze dat echt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Mss het volgende:
Mensen die aan mijn vriend vragen wanneer ik ga afvallen
apenpakkiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vriend een keer in pak op een uitvaart. Nichtje: "Zo, moest je je apenpakkie aan??"
Dit terwijl hij voor Accenture werkte en ELKE FOKKING DAG in pak liep
Waar je bij staat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Mss het volgende:
in hun hoofd bijten en zeggen dat je honger nog niet gestild isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Mss het volgende:
dafuckquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Mss het volgende:
Zeker kan dat welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder eet altijd:
Paprika
Tomaat
Augurk
Olijven
Feta
Daar past vast ook wel pasta bij
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, mijn kont, want ik heb daarna gelijk mijn prik gehaald
nee, niet echtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:25 schreef RenRen- het volgende:
Als jij vraagt
Goh, hoe is het gegaan bij je sollicitatie/toelating/gesprek, en je krijgt als antwoord "Het is ingewikkeld, zullen we bellen?", betekent dat toch vaak niets goeds?
dat inderdaad, en er komt vast een hele verklaring.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:25 schreef RenRen- het volgende:
Als jij vraagt
Goh, hoe is het gegaan bij je sollicitatie/toelating/gesprek, en je krijgt als antwoord "Het is ingewikkeld, zullen we bellen?", betekent dat toch vaak niets goeds?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:25 schreef RenRen- het volgende:
Als jij vraagt
vast nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik heb net jodium gesmeerd die 2 jaar over datum is. Is dat een probleem?
de werking kan iets minder zijn. Maar dood ga je er niet door.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik heb net jodium gesmeerd die 2 jaar over datum is. Is dat een probleem?
Ja, nu ga je deaudquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Mss het volgende:
Ik wist niet meer zeker of dat hem nou wasquote:
het slaat ook nergens op, dat maakt hem zo legendarischquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of dat hem nou wasstond zo gek mwhehe
GEEF MIJ AIDS!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen met AIDS zijn vaak heul slank!
dan moet je de jodium van Mss even lenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ja JEZUS .. heb ik zoveel heb ik nog geen Aids, ik voel mij buitengesloten
mensen die niet weten wat rip betekendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het slaat ook nergens op, dat maakt hem zo legendarisch
RIP aan de nabestaanden
Wil je mijn bloed?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ja JEZUS .. heb ik zoveel heb ik nog geen Aids, ik voel mij buitengesloten
Goeden oplossing!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen met AIDS zijn vaak heul slank!
het is misschien wat radicaal, wellicht kun je beter met een milde kanker beginnen?quote:
Bij koud weer:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, is rond twaalf uur bij jou dan oké?
Hmm, wellicht ook wel een goeien. Of gewoon aan de coke gaan, maar ik ben bang dat jullie me op de volgende meet laten verdwalen in Skjoes tuin en me gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is misschien wat radicaal, wellicht kun je beter met een milde kanker beginnen?
Swsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat jullie alles met een pallet zout lezen
En fotos maken, en op je kont slaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm, wellicht ook wel een goeien. Of gewoon aan de coke gaan, maar ik ben bang dat jullie me op de volgende meet laten verdwalen in Skjoes tuin en me gewoon laten liggen.
dat je uren door de bosjes moet struinen enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm, wellicht ook wel een goeien. Of gewoon aan de coke gaan, maar ik ben bang dat jullie me op de volgende meet laten verdwalen in Skjoes tuin en me gewoon laten liggen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij koud weer:
- Ik loop in pyama
Bij warm weer:
- Ik loop in bikini
Je komt maar wanneer je wilt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je ervaring hebt Skjoe!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, als die een rectale duik neemt voel je 'm wel
jat ze zoveel ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en lindy, je komt nu een jaar na de vorige keer langs en nou is mijn huis weer leeg
Uhm, ik denk het niet, ik denk dat ik rond een uur of 5 weer naar huis ga, misschien 's avonds nog met Sien naar de DA...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Blijf je eten? Zo ja -> wat wil je eten?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en lindy, je komt nu een jaar na de vorige keer langs en nou is mijn huis weer leeg
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das waar, bij mooi weer zal ik wel het hele strand afhuren
Ja, graag, dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das waar, bij mooi weer zal ik wel het hele strand afhuren
liefst de hele dag, klagenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
"goh, is dat een labradoodle?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O waren we niet meer aan het klagen?
Die ken ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
"goh, is dat een labradoodle?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O waren we niet meer aan het klagen?
En eigenlijk zijn het heul dure vuilnisbakkenrassenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Labradoodles zijn nu de hype .. mijn tante heeft er ook een
Dat jullie me gaan achterlatenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien topic wel![]()
En thehehe... mss... pak anders de tram naar huis en leg je verhaal uit aan de conducteurdie heeft daar alle begrip voor
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
"oooh, da's een gevaarlijke hond, dat zie je meteen!!!"
als je met je 4 maanden oude newfoundlanderpuppie buiten loopt
"oeh, een poedel, die gaan we aaien zonder iets te vragen, want die is vast lief"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je hoe gevaarlijk jonge??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Voor je het weet valt hij je aan en geeft hij je aids jonge!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Had je maar niet moeten trouwenquote:
Ik wil jouw poetel een keer zienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"oeh, een poedel, die gaan we aaien zonder iets te vragen, want die is vast lief"
*spring hap*
en dan doe ik
Hij wil jou ook zienquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk die bloeddorstige kop dan!
[ afbeelding ]
Wat ik al zei: vet gevaarlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in de tuin pissen magquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij wil jou ook zien![]()
Maar ik mag hem niet meenemen naar de meet, want dan gaat hij waarschijnlijk in de tuin pissen en Jill opeten
Wim!!! Ik kom je snel een keer bezoeken!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij wil jou ook zien![]()
Maar ik mag hem niet meenemen naar de meet, want dan gaat hij waarschijnlijk in de tuin pissen en Jill opeten
Dat soort mensenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die:
ja man, kutbeest!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat jouw hont Skjoe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee van mijn ouders, maar goed, ik ben wel onderdeel van z'n roedel heeft ie beslotenquote:
Dan komt hij misschien niet jongequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, ik zie ineens mogelijkheden met de hont![]()
Maar dan moet Fiets ook nog de kavia's thuislaten.
ik wil er eentje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik beval morgen van honderd miljoen miljard baby's![]()
En dan maak ik er een reallife soap van want niemand heeft zoveel baby's
Supercutequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee van mijn ouders, maar goed, ik ben wel onderdeel van z'n roedel heeft ie besloten
Oeh ok! 10 euro per stukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil er eentje!
want ik ben single dus ik krijg nooit meer een vent en dus ook nooit kinderen
Maar geen betaalregeling treffen dan, want anders komt Dr. Phil achter Priem aan dat ze dr babies verkooptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil er eentje!
want ik ben single dus ik krijg nooit meer een vent en dus ook nooit kinderen
Nou de kavia's en de poetel in 1 auto gaat niet goedkomenquote:
Stop eens met foto's plaatsen van zo'n agressieve, gevaarlijke hondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
"ik bijt je schedel open en slobber je hersenen er uit!"
8 euro minus 1 voet dan.quote:
Wim moet meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou de kavia's en de poetel in 1 auto gaat niet goedkomen.
Hij kan ook wel thuisblijven, maakt me ook niet uit :p
maar zooo cutequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
be careful what you wish for, ze worden ook groot, en lomp, en puberaal
sorry, ik wil niemand nachtmerries bezorgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stop eens met foto's plaatsen van zo'n agressieve, gevaarlijke hond
Zeker ! En de 2de is 50% korting dan!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
done!
ik ben wel als eerste dus dan mag ik de leukste kiezen
10 euro dan of heul niks !quote:
Ja, te laatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, ik wil niemand nachtmerries bezorgen
Omdat hontenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo komen alle honden mee trouwens
Nee, Smeagol wordt dan heel ongelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou de kavia's en de poetel in 1 auto gaat niet goedkomen.
Hij kan ook wel thuisblijven, maakt me ook niet uit :p
dan wordt SQ niet heel blij denk ik met een huis vol hondenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo komen alle honden mee trouwens
Dan moet je hem lekker thuis laten want jillquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat honten.
Maar mijn hont kan dus alleen mee als er geen andere honten zijn
neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan wordt SQ niet heel blij denk ik met een huis vol honden
maar jill is al eens meegeweest, dus ik laat haar wel gewoon thuis
wim, niet smeagolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, Smeagol wordt dan heel ongelukkig
honders mogen alleen in de tuin hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan wordt SQ niet heel blij denk ik met een huis vol honden
maar jill is al eens meegeweest, dus ik laat haar wel gewoon thuis
Daar heeft priem dan toch nix meer over te zeggen, je koopt hem, jouw eigendom!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef Lindytje het volgende:
Priem, ik wil er ook wel eentje
Mag ik wel in een bench proppen als ik er even geen zin in heb he?
Hij deed wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
dit was vlak voordat hij mijn schedel open beet...
Nouja dat bedoelde ik ook, tuin vol honden :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
honders mogen alleen in de tuin hoor
Ik vind poedels gewoon mehquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeg Spees, zit niet te haten op mijn poetel jonge!
Dus dan mag je er op stampen EINZquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar heeft priem dan toch nix meer over te zeggen, je koopt hem, jouw eigendom!
Sure ! Heb er toch miljoen miljard honder duuuuuuzend!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus dan mag je er op stampen EINZ
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar heeft priem dan toch nix meer over te zeggen, je koopt hem, jouw eigendom!
zolang je het maar niet bij dikkie doetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is waarDan mag ik er ook op stampen
Jij mag nooit bij mij thuis komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind poedels gewoon mehkan ik ook niks aan doen
ze heeft er toc genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha baby kopen en voor priem dr gezicht kapot stampen.
Nee? Okay
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee? Okay
Hmquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij mag nooit bij mij thuis komen
Oh, spees, en smullers zoekt nog mensen voor in elk geval de zomer en ws ook daarna. Zin an?
Garantie telt alleen als je 'voorzichtig' met den objecten omgaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee? Okay
Laat ik sien thuisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik laat samson wel thuisBlijft er toch 1 hont thuis dan
Die heb ik ook gekocht hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zolang je het maar niet bij dikkie doet
dan hou je ze lekker alle honderd miljard miljoen maar zelfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Garantie telt alleen als je 'voorzichtig' met den objecten omgaatAls ik zie dat je het moedwillig hebt gedaan; krijg je heul geen baby mee !!! tsss
Ik zet ze wel op marktplaatsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan hou je ze lekker alle honderd miljard miljoen maar zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stem voor fietsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
dus even een afweging, het is OF wim, OF alle andere honts?
En de cavia's van Ren kunnen niet alleen thuis blijven, dus is het OF Wim OF Fiets?
Ze kunnen wel alleen thuis blijvenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
En de cavia's van Ren kunnen niet alleen thuis blijven, dus is het OF Wim OF Fiets?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef RenRen- het volgende:
nee, ze pocht gewoon harderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Het is Kavia'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dan nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb namelijk geen zin om tot 12 uur snachts te gaan werken enzo
Dan kom ik ook niet eens meer thuis trouwens
Maar jij hebt iets tegen poetels die je heul niet kentquote:
Dankuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens de FOK-filosofie is Lin gerechtigd om op Dikkie te stampen, want ze heeft hem gekocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |