quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja gaat super met meInmiddels weer een gesettelde burgertrut
Daar hebben vrouwen vaker last van op datingsites (wat ik hoor).quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef maen het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom er voornamelijk gasten van minstens 10 jaar ouder reageren/interesse tonen?
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar hebben vrouwen vaker last van op datingsites (wat ik hoor).
Gewoon zelf mensen aanschrijven.
Sommige vrouwen willen graag een oudere man, dus ja... ik denk van wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef maen het volgende:
[..]
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!
Op 10 jaar ouder zou ik nog niet afknappen. Maar genoeg mannen die 2x zo oud waren die reageerden, of negers met "he schatje, je bent lekker"quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef maen het volgende:
Ja ok, doe ik ook wel. Maar dan nog. Denken die mannen echt dat ze kans maken?!
Iets ouder zoek ik inderdaad ook wel, maar kom op, iemand van 40?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen graag een oudere man, dus ja... ik denk van wel.
Aan de andere kant is het wel een long shot....
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op 10 jaar ouder zou ik nog niet afknappen. Maar genoeg mannen die 2x zo oud waren die reageerden, of negers met "he schatje, je bent lekker"
Of spellingfouten van hier tot tokio. Nee dan vind ik dat leeftijdsding nog wel meevallen
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef maen het volgende:
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.
Op wat voor sekssite zit jij dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef m1st1g het volgende:
Ik zie toch heel vaak zo iets staan :
32 / F /*******/*******/******
I'm looking for :
# Guys who like girls
# Ages 28–50
# Near me
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef maen het volgende:
[..]
Iets ouder zoek ik inderdaad ook wel, maar kom op, iemand van 40?!
[..]
Nah het is ook niet zozeer de leeftijd, meer de levensfase die ik daarbij verwacht. Tot een jaar of 10 vind ik het nog wel ok en zal ik het ook niet negeren, maar toch heb ik een beetje mijn bedenkingen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...
Nu hoor je niet meer bij 'de bom' groep?quote:
jep, genoeg... En dat snap ik juist niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
40? Dat is wel wat ouder dan ik dacht dat je bedoelde ja...
Zeker in de richting van de 6 jaar ouder.quote:
Juist wel. 30-plussers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Nu hoor je niet meer bij 'de bom' groep?
ach het hangt van de persoon afquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zeker in de richting van de 6 jaar ouder.![]()
En dan zeggen dat vrouwen van die té subtiele hints gebruiken. Zo transparant als het maar kan dit....
Op mij reageren altijd alleen maar mannen die jonger zijn dan ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef maen het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom er voornamelijk gasten van minstens 10 jaar ouder reageren/interesse tonen?
haha stuur maar doorquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op mij reageren altijd alleen maar mannen die jonger zijn dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |