Ik vind het altijd zielig als je zelf geen humor hebt en dan moppen gaat vertellen of plaatjes van internet post.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zielig als je zelf geen humor hebt en dan moppen gaat vertellen of plaatjes van internet post.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zielig als je zelf geen humor hebt en dan moppen gaat vertellen of plaatjes van internet post.
Nou nou tong, je springt wel erg van de hak op de tak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n triootje met takkewijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nou nou tong, je springt wel erg van de hak op de tak.
Goverdomme, wat kinderachtigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die quote heeft nu zijn magie wel verloren hoor
Ach, hij opent heel veel topics, sommige zijn niet leuk, andere beetje matig maar er zitten ook echt héél grappige tussenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:03 schreef SawIt het volgende:
Men waardeert Tong80 echt om zn humor?
Hij is vast een toffe gozer, maar zijn humor is wel zeer matig (niet dat ik zo grappig ben maar goed)
Ja klopt, ik zag het later inderdaad!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, hij opent heel veel topics, sommige zijn niet leuk, andere beetje matig maar er zitten ook echt héél grappige tussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |