Ik waardeer het juist enorm, ik kan het eigenlijk maar moeilijk geloven zelfsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef Woman1 het volgende:
Maar goed, om hier nou gelijkgestemden te vinden of mensen die het waarderen.. ik wist natuurlijk al dat de kans miniem was haha
Inderdaad. En de dag dat je trouwt, is de mooiste dag van je leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:14 schreef Seam het volgende:
Maar jongens, seks is iets magisch. Het is heel speciaal als je zoiets maar met een persoon deelt.
kans bestaat wel..natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat kan niet als je wel seks hebt?
Je bent gewoon een dief van je eigen pik/kut.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:14 schreef Seam het volgende:
Maar jongens, seks is iets magisch. Het is heel speciaal als je zoiets maar met een persoon deelt.
Mwa waarderen, ieder zijn eigen ding. Maar als een kerel wacht op jou tot wanneer jij je er eigen goed bij voelt, dan zou je hem toch ook moeten waarderen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef Woman1 het volgende:
Maar goed, om hier nou gelijkgestemden te vinden of mensen die het waarderen.. ik wist natuurlijk al dat de kans miniem was haha
ja.. waarom niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa waarderen, ieder zijn eigen ding. Maar als een kerel wacht op jou tot wanneer jij je er eigen goed bij voelt, dan zou je hem toch ook moeten waarderen?
Ik snap niet waarom seks in de weg zou staan om een stevig fundament te bouwen? En seks verbergt oneffenheden niet. Ik vind het prima dat je geen seks wil voor het huwelijk maar je redenen raken kant noch walquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:11 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat seks een aanvulling is, en niet iets is waardoor je andere oneffenheden in een relatie niet ziet. Daarnaast wil ik simpelweg een solid foundation..
Haha nee was gewoon een vraag of je dat zou waarderen, dacht namelijk van welquote:
Ze wil weten of het hem alleen gaat om de seks of ook om "haar."quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef WJMW het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom seks in de weg zou staan om een stevig fundament te bouwen? En seks verbergt oneffenheden niet. Ik vind het prima dat je geen seks wil voor het huwelijk maar je redenen raken kant noch wal
Bang 'gebruikt' te worden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef Woman1 het volgende:
[..]
kans bestaat wel..natuurlijk
maar ik wil het niet op die manier
Datzelfde denk ik erbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef WJMW het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom seks in de weg zou staan om een stevig fundament te bouwen? En seks verbergt oneffenheden niet. Ik vind het prima dat je geen seks wil voor het huwelijk maar je redenen raken kant noch wal
Bijvoorbeeld, maar ook genoeg andere zaken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bang 'gebruikt' te worden?
[..]
Datzelfde denk ik erbij.
lol wat een slap argument. "Mijn ouders zijn twintig jaar bij elkaar geweest zonder te trouwen en nu zijn ze uit elkaar... Dus ik doe niet aan seks voor het huwelijk" Whut?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef Woman1 het volgende:
Ik heb er voldoende redenen voor..
Maar toen ik dat filmpje zag was het alleen maar herkenning..ik ben ook zelf een sprinter
Ja ik snap dat je wilt dat het om meer dan alleen seks gaat. Maar wachten tot het huwelijk en je 'bewaren' voor één persoon is wel een erg extreme methode.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ze wil weten of het hem alleen gaat om de seks of ook om "haar."
Ze wil trots zijn tegen anderen dat ze geen "slet" is.
Ah, angst dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar ook genoeg andere zaken.
Communicatielevel is veel beter zonder dat ik het gevoel heb dat hij een stukje van mij wegneemt (als hij het opeens uit zou maken)
Klinkt als een vorm van bindingsangst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Woman1 het volgende:
Bijvoorbeeld, maar ook genoeg andere zaken.
Communicatielevel is veel beter zonder dat ik het gevoel heb dat hij een stukje van mij wegneemt (als hij het opeens uit zou maken)
Iemand kan je ook gewoon voor gek houden hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef WJMW het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je wilt dat het om meer dan alleen seks gaat. Maar wachten tot het huwelijk en je 'bewaren' voor één persoon is wel een erg extreme methode.
Als je een tijdje een relatie hebt met iemand dan merk je toch snel genoeg of die persoon echt affectieve gevoelens voor je heeft. Ik snap ook best dat als je serieus met iemand bent dat je even wilt wachten met seks, om te kijken of het op andere vlakken wel voldoende klikt. Maar Dat hoeft toch geen jaren te duren?! Dan ben je wel erg onzeker.
En jij gelooft die smoesjes dus ook allemaal? Die persoonlijkheid dat jij niet openstaat voor sexuele ervaringen zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Woman1 het volgende:
Hm ja.. nou ja ik ben het nog wel. En totaal niet sociaal geisoleerd, godsdienstig of onaantrekkelijk..
De meesten waarmee ik date en waarmee het niets wordt, is ook altijd op persoonlijkheid gebaseerd geweest.
Dus wat dat betreft, denk ik dat het fijn is dat ik niet op de 4e date met ieder sex heb gehad.
Nog voor dat 'vroeger' wat jij beschrijft waren er anders overal seksfeesten en werd er helemaal niet moeilijk over gedaan, ook niet over dingen als homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef Woman1 het volgende:
Het heeft ook een deel met moraal te maken. Ik bedoel ik vind het een fijn idee om mocht ik later kinderen krijgen, te kunnen vertellen dat mam alleen met pap het bed gedeeld heeft.
Is dat zo gek?
Vroeger was het niet anders, maar nu is het juist alsof mannen alleen maar ''iemand willen met ervaring, een slet maakt ook niet uit.. Die ervarng kun je ook opbouwen met een iemand..
Zo iemand zou sowieso niet bij mij passen maar dan nog.
Ja iemand gaat echt wekenlang met je uit, een groot deel van zijn vrije tijd opgeven en veel energie en moeite in je investeren alleen maar om je in bed te krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand kan je ook gewoon voor gek houden he
Wat is daar de waarde van, dat mam alleen met pap heeft geslapen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef Woman1 het volgende:
Het heeft ook een deel met moraal te maken. Ik bedoel ik vind het een fijn idee om mocht ik later kinderen krijgen, te kunnen vertellen dat mam alleen met pap het bed gedeeld heeft.
Is dat zo gek?
Vroeger was het niet anders, maar nu is het juist alsof mannen alleen maar ''iemand willen met ervaring, een slet maakt ook niet uit.. Die ervarng kun je ook opbouwen met een iemand..
Zo iemand zou sowieso niet bij mij passen maar dan nog.
Je hebt ze erbij lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef WJMW het volgende:
[..]
Ja iemand gaat echt wekenlang met je uit, een groot deel van zijn vrije tijd opgeven en veel energie en moeite in je investeren alleen maar om je in bed te krijgen.
Bovendien, als je niet doorhebt dat iemand jou niet echt leuk vindt dan ben je of heel erg dom, of zo onzeker dat je voor iedere loverboy valt die je ook maar enige aandacht geeft.
Maarre als je geen seks hebt gehad met iemand en je wordt gedumpt dan doet dat toch net zoveel pijn als wanneer ze wel seks met je hebben gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |