Genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef Ffleamig het volgende:
Vrouwen zijn tegenwoordig zo makkelijk te krijgen dat ik me ernstig af vraag of er nog maagden van 16 zijn te vinden in Nederland
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:15 schreef Silenus het volgende:
No way dat ik wat met iemand zou beginnen die aan geen seks voor het huwelijk doet.
Totaal onverantwoord. Straks klikt het niet in bed en ben je getrouwd. Dergelijke onzin helpt vreemdgaan in de hand.
Sommige doen idd niet krampachtig over sex en neuken met een heel dorpquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, heeft geen meerwaarde vind ik. Er moet niet zo krampachtig gedaan worden over seks.
Ja in van die elke-zondag-naar-de-kerk-dorpjes misschienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen wat de meerwaarde is van geen seks hebben wanneer je dat kan en daar zin in hebt...
[..]
Genoeg
Haha inderdaad. "Mijn lichaam is mijn grootste goed. Door God gegeven. Ik geef het dan ook pas aan je als jij mijn echtgenoot bent. Pas dan ben ik echt van jou. Tot die tijd mag je me anaal vernederen met een butplug."quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo vreemd, mensen die dat doen. Kan je net zo goed all the way gaan.
Dat is weer een ander uiterste.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Sommige doen idd niet krampachtig over sex en neuken met een heel dorp
Yeah maar die zijn er meer dan van die dames die wachten tot het huwelijkquote:
Wel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij alleen populair in de VS, niet in Nederland.
Ga maar eens in Staphorst kijken bijvoorbeeld, klein dorpje bij mij in de buurt. Merendeel is streng gelovig en daar is het nog steeds 'geen seks voor het huwelijk'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij alleen populair in de VS, niet in Nederland.
Dan zul je toch wel lelijk zijn anders was je echt wel bejaagd door mooie en leuke mannen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Woman1 het volgende:
Hm ja.. nou ja ik ben het nog wel. En totaal niet sociaal geisoleerd, godsdienstig of onaantrekkelijk..
De meesten waarmee ik date en waarmee het niets wordt, is ook altijd op persoonlijkheid gebaseerd geweest.
Dus wat dat betreft, denk ik dat het fijn is dat ik niet op de 4e date met ieder sex heb gehad.
Klopt alleen geen penetratie. De rest mocht wel. Anders had ik het zoiezo niet volgehouden denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen (al lang te laat voor), maar het is niet alsof ze verder niks mogen doen. Genoeg dingen te bedenken dan daadwerkelijk seks hebben. Daar word ook gretig gebruik van gemaakt heb ik vernomen van mensen welke aan 'geen seks voor het huwelijk' doen.
Echt bekrompen, sorry.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan zul je toch wel lelijk zijn anders was je echt wel bejaagd door mooie en leuke mannen.
Apart. Volgens het geloof is seks zonder het doel om voort te planten ook 'fout'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Klopt alleen geen penetratie. De rest mocht wel. Anders had ik het zoiezo niet volgehouden denk ik
Ja inderdaad. Daarom ook geen (streng) gelovige vrouw meer voor mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Apart. Volgens het geloof is seks zonder het doel om voort te planten ook 'fout'.
Ik snap dus niet waarom God het afkeurt dat je de vrouw penetreert maar het allemaal prima vindt als je pijpt, beft, en weet ik wat voor VIEZIGHEDEN.
De meeste kerels smeken op hun knieën of ze er niet even overheen mogen hoor, zielig daar niet van maar het is toch echt zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Echt bekrompen, sorry.
Als ik nee zeg, dan probeert een normale man het niet meer hoor
of je moet gek zijn.
He bah, wat vervelend toch dat de hedendaagse vrouw net zoals de man gewoon wil genieten van sex en zich niet preuts schaamt voor haar sexualiteit. Wees er blij mee gast.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef Ffleamig het volgende:
Vrouwen zijn tegenwoordig zo makkelijk te krijgen dat ik me ernstig af vraag of er nog maagden van 16 zijn te vinden in Nederland
Wat zit je toch slap te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
De meeste kerels smeken op hun knieën of ze er niet even overheen mogen hoor, zielig daar niet van maar het is toch echt zo
Je bent niet godsdienstig maar je wilt toch geen seks voor het huwelijk? Welke reden heb je daar voor?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Woman1 het volgende:
Hm ja.. nou ja ik ben het nog wel. En totaal niet sociaal geisoleerd, godsdienstig of onaantrekkelijk..
De meesten waarmee ik date en waarmee het niets wordt, is ook altijd op persoonlijkheid gebaseerd geweest.
Dus wat dat betreft, denk ik dat het fijn is dat ik niet op de 4e date met ieder sex heb gehad.
Sommige mensen doen het na 1 date of ja als je het uberhaupt een date mag noemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Woman1 het volgende:
Been there, done that.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Woman1 het volgende:
Ik bedoelde ook meer of Mannen bereid waren om te wachten voor de vrouw.
Niet of de mannen wachten voor sex tot het huwelijk.
Ik ken een verhaal van een mooie meid die had een date met een nerderige gozer waar ze totaal geen klik mee had maar na uren en uren zeuren heeft ze hem toch maar even zijn gang laten gaanquote:
Omdat ik wil dat seks een aanvulling is, en niet iets is waardoor je andere oneffenheden in een relatie niet ziet. Daarnaast wil ik simpelweg een solid foundation..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef WJMW het volgende:
[..]
Je bent niet godsdienstig maar je wilt toch geen seks voor het huwelijk? Welke reden heb je daar voor?
Wat was het verschil geweest als je wel op de 4e date met die mannen seks had gehad?
Ja, leuk voor je. Dus, wat is je punt? Dat iedereen zo is?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal van een mooie meid die had een date met een nerderige gozer waar ze totaal geen klik mee had maar na uren en uren zeuren heeft ze hem toch maar even zijn gang laten gaan
En dat kan niet als je wel seks hebt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:11 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat seks een aanvulling is, en niet iets is waardoor je andere oneffenheden in een relatie niet ziet. Daarnaast wil ik simpelweg een solid foundation..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |