Dan vind ik het nog verwonderlijker dat ze zich beiden kunnen beheersen, en dat zonder dat er een logische reden te bedenken is je te bewaren tot het huwelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef thaeastwood het volgende:
Net of je mekaar in een relatie zonder sex nooit naakt ziet
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:57 schreef eleusis het volgende:
Eerst bouwtechnische keuring en dan pas contract tekenen.
Ik vind dat trouwen geen meerwaarde* heeft, dus die hele discussie "maagd tot huwelijk" is wat mij betreft niet van toepassing.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, heeft geen meerwaarde vind ik. Er moet niet zo krampachtig gedaan worden over seks.
Ik zou het niet kunnen (al lang te laat voorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef thaeastwood het volgende:
Net of je mekaar in een relatie zonder sex nooit naakt ziet
Als je kinderen krijgt is het een stuk makkelijker qua papieren en alles. Dat kan je ook zelf doen, maar is meer gedoe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwen geen meerwaarde* heeft, dus die hele discussie "maagd tot huwelijk" is wat mij betreft niet van toepassing.
* Behalve de partner-alimentatie, tot grote vreugde van de meeste vrouwen in een scheiding
Dat vind ik toch altijd zo vreemd, mensen die dat doen. Kan je net zo goed all the way gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen (al lang te laat voor), maar het is niet alsof ze verder niks mogen doen. Genoeg dingen te bedenken dan daadwerkelijk seks hebben. Daar word ook gretig gebruik van gemaakt heb ik vernomen van mensen welke aan 'geen seks voor het huwelijk' doen.
Helemaal mee eens, maar goed als mensen daarvoor staan en zich eraan houden. Ik vind het altijd wel knap, maar in de meeste gevallen trouwen deze mensen ook erg jong (net 18 bijvoorbeeld). Dat maakt het ook weer wat makkelijker natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo vreemd, mensen die dat doen. Kan je net zo goed all the way gaan.
En daar betaal je als man een zeer forse prijs voor. Niet dat ze dat weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je kinderen krijgt is het een stuk makkelijker qua papieren en alles. Dat kan je ook zelf doen, maar is meer gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |