Linkin Park is sinds hun debuut al mainstream_!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef Taliitaa het volgende:
ik vind het wel heel mainstream geworden hoor. zelfde verhaal als bij al die andere bands die dan toch meer de mainstream kant gaan om meer te verdienen. maar okee. ik vond het na minutes to midnight niks meer eigenlijk. new divide was nog een leuk nummer, maar daarnaa?
maar okee dat is mijn mening. misschien vinden anderen ze nu wel vet cool?
Dat klopt helemaal, er zijn genoeg bands die nog steeds dezelfde muziek proberen te maken als 10 jaar geleden, maar het pakt gewoon niet goed uit. Limp Bizkit, P.O.D, om maar even te noemen. Korn is iets compleet anders gaan maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:10 schreef Komakie het volgende:
Een Hybrid Theory volume 3 had niet gewerkt aangezien die soort muziek helemaal niet meer actueel is. Misschien dat ze er dan nog wat oude fans zouden trekken, maar de markt van tegenwoordig heeft geen behoefte meer aan commerciele nu-metal (achtige) muziek. Dus zou zo'n album toch wel redelijk floppen.
Kijk maar naar bands die redelijk hetzelfde blijven doen. Hebben een paar hitjes en misschien meerdere albums gehad die populair waren, maar nu halen ze bij lange na die verkoopcijfers niet aangezien de markt is veranderd.
Ik vond Burn it down al een meevaller, de rest ook maar eens luisteren. Ben blij dat ze in ieder geval niet weer een 'concept album' hebben gemaakt. En live waren ze ook gewoon sterk, Burn it down ook, dus heb goede verwachtingenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef Komakie het volgende:
Ik heb het album nu geluisterd en ik moet eerlijk zeggen dat het bij lange na niet het niveau van de eerste 2 haalt, maar dat hij wel beter weg luistert dan de laatste 2.
Sommige trage onzin hadden ze mogen weg laten, maar een hoop electronica werkt nog wel redelijk.
Het valt me iig 100% mee
Er zit wel aardig materiaal tussen. In ieder geval een stuk minder van die trage onzinquote:Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Burn it down al een meevaller, de rest ook maar eens luisteren. Ben blij dat ze in ieder geval niet weer een 'concept album' hebben gemaakt. En live waren ze ook gewoon sterk, Burn it down ook, dus heb goede verwachtingen
RaR is zeker, kijk maar op hun site.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
30STM
Verder ga ik ze op RaR zien, gelukkig staat daar geen 30STMHet is ook alleen een US tour zo te zien?
Verder staat RaR/RiP niet meer in de LP tour agendaHet is ook maar echt een kort EU (festival) tourtje, maar toch. Download staat er wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |