quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:01 schreef vogelkooi het volgende:
Je bevestigd alleen maar dat je niet aan het werken bent, ongeveer 30% van de topics komt van jou.
Ja maar... vanochtend alweer drie offertes en twee klantvragen de deur uitgedaan/beantwoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:01 schreef vogelkooi het volgende:
Je bevestigd alleen maar dat je niet aan het werken bent, ongeveer 30% van de topics komt van jou.
Had jij het er laatst niet over dat je moest gaan overwerken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar... vanochtend alweer drie offertes en twee klantvragen de deur uitgedaan/beantwoord.
Verder nog wat simpele SEO gedaan voor de zaak, kan ik het helpen dat er zo weinig is rond deze tijd van het jaar.
HET IS SEIZOENSGEBONDEN JA
HAHAHAHAHAHHAAHHAAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:37 schreef vogelkooi het volgende:
Al die chimeiden die dachten dat het vandaag warm zou zijn. Hahah niet dus. Allemaal van die stijve knoppen die door de jurkjes heen steken.
Hej stuur straks nog is een invite, Ik heb je nogsteeds niet, Fucking kut FB.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klopt, maar dat was website-gerelateerd, dus niet het gewone werk. We bespraken wat er allemaal op de nieuwe site moet komen, welke info klanten moeten krijgen enzo.
Op de hele drukke dagen ben ik er ook nog wel eens een half uurtje langer maximaal, maar dat is de afgelopen maand alweer niet aan de orde geweest.
Volgens facebook zijn wij allang dikke vriendjes, hoor. Gaat lastig, nog een invite sturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hej stuur straks nog is een invite, Ik heb je nogsteeds niet, Fucking kut FB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |