Wel opletten. De patch voor Europa wordt nu pas geplaatst. Het ging mis met mensen die die US installer hadden gebruikt, die hadden het signaal gekregen dat er een update was (en toen kwam je dus niet meer op de EU servers, logisch ook weer). Met een EU installer heb je niet eens iets kunnen downloaden gisteren, dat kan pas nadat de servers weer bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, dan update ik vanmiddag wel. Ik kan vanaf zaterdag niet meer gamen, dus moet nog eventjes proberen met die wizard door nightmare te komen. Mijn dps is iets van 500 of zo, dus veel te laag
Het is een mindset. Een tijdrovende, dat welquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit is al zijn 4e HC char, dus hij blijft inderdaad door gaan. Toch netjes. Ik zou het niet aankunnen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar ik ben geen die hard gamer en echt al 50 keer doodgegaan of zo. Ik wil gewoon lekker een spelletje kunnen spelen zonder al te veel progressie te verliezen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een mindset. Een tijdrovende, dat welIk kan gewoon niet op softcore spelen sinds ik in D2 overgeschakeld ben. Het boeit niet of je doodgaat, dus er is totaal geen 'angst' om een mob in te rennen. Dan is er voor mij geen spanning in het spel te vinden, maar dat heb ik bij elk spel waar je niet dood kan gaan
Wat is de beredenering?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gelukkig dat Blizzard nu met dit 3e deel aan iedereen heeft gedacht. Noob gamers, casual gamers, die hard gamers. Voor ieder is er wel wat wils. Wat dat betreft vind ik het echt een hele vooruitgang ten opzichte van DII.
Ik zou het een 8 gaven. Wacht wel eerst op de pvp.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:41 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, het gaat geen tien van me krijgen, daarvoor hebben ze toch iets te lomp gesneden in het concept
Asian reviews he. Binnen 8 uit. Heb je iig de story al gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ik moet vooral lachen om reviews die meteen een dag later online verschijnen. Alsof je maar een scheet hebt gezien. Zelfs na een dag gamen lukt je dat niet
De pvp ga ik apart doen, anders blijf ik wachten met de reviewquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zou het een 8 gaven. Wacht wel eerst op de pvp.
Al die reviews met enkel gezeik over de errors en drukte.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ik moet vooral lachen om reviews die meteen een dag later online verschijnen. Alsof je maar een scheet hebt gezien. Zelfs na een dag gamen lukt je dat niet
Niet alleen die, ook sites in Nederland. Waarvan ik weet dat ze de game ook een dag voor release binnenkregen, maar niet konden spelen, want activatiequote:Op woensdag 30 mei 2012 09:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Asian reviews he. Binnen 8 uit. Heb je iig de story al gezien.
Normal is voor iedereen te doen, en zonder de elective mode kunnen beginners een redelijk viable build maken.quote:
Daar ga ik het niet eens over hebben. Ik heb ten eerste zelf weinig last van errors en lag (op die zondag na), maar om een game aan te rekenen dat het achterlijk druk is met werkschuw tuig dat 24/7 wil spelen, nahquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al die reviews met enkel gezeik over de errors en drukte.
Maar voor de casuals is het spel wel al vrij snel voorbij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Normal is voor iedereen te doen, en zonder de elective mode kunnen beginners een redelijk viable build maken.
Voor de casual gamer is er de elective mode en de softcore characters.
Voor de die hard gamers de hardcore mode.
Vind je? Ik ben nu al 80 uur bezig met mijn Wizard. En daarna wil ik ook nog als eerst met de WD gaan spelen en dan de DH. Er blijft genoeg te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar voor de casuals is het spel wel al vrij snel voorbij.
Nouja, als je er achter komt dat je alles exact hetzelfde nog een keer mag gaan doen maar dan moeilijk is het voor veel mensen vrij snel voorbij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben nu al 80 uur bezig met mijn Wizard. En daarna wil ik ook nog als eerst met de WD gaan spelen en dan de DH. Er blijft genoeg te doen.
Om een 1 te geven vind ik wel erg. Het speelt natuurlijk wel mee in je eindcijfer als je een poos niet hebt kunnen spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef Pheno het volgende:
Die userreviewes ook, met die blahblah, een 1, want ik kan niet spelen voor een uurtje. Jankerds
Idd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al die reviews met enkel gezeik over de errors en drukte.
Dan hadden ze Diablo niet moeten kopen, want dat was met 1 en 2 ook al zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, als je er achter komt dat je alles exact hetzelfde nog een keer mag gaan doen maar dan moeilijk is het voor veel mensen vrij snel voorbij.
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:53 schreef jankaas020 het volgende:
Wat je vind moet je bij de politie brengen, of lekker zelf houden.
Het is niet hetzelfde. Anders skills die je moet gebruiken, iets andere taktiek. Daarom dat er ook 5 classes zijn. Als ze hetzelfde zouden werken, dan hadden ze het gewoon bij 1 class kunnen houden natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, als je er achter komt dat je alles exact hetzelfde nog een keer mag gaan doen maar dan moeilijk is het voor veel mensen vrij snel voorbij.
Leuk hek.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Men o men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |