Grote meidquote:
* rulerofdeath geeft kusjequote:
nu maar hopen dat het wat oplevertquote:Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, wat een verkooptekst
owja, niet vergeten: [TK] 16" 7,5J ET 38 / Lenso BSX (zwart) + Semperit Speed-Life 195/45
Hoeveel kilo p.p?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, binnnkort ToF-meet bij mij thuis? ik moet 7 volwassen personen/mannen op die tafel hebben
dan heb je aan 4.5mij genoegquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
het moet totaal op zo'n 300-400 kilo komen
Als je 57 kilo tekort komt, wil ik wel komen helpenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
het moet totaal op zo'n 300-400 kilo komen
Zwaargewicht onnie danquote:Op maandag 28 mei 2012 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je 57 kilo tekort komt, wil ik wel komen helpen
Dat je niet onzeker bent over jezelfquote:
jij mag altijd komenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je 57 kilo tekort komt, wil ik wel komen helpen
Ja, eigenlijk wel.quote:
ik wil je wel troostenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Elke keer als ik weer een zak chips heb gegeten, dan barst ik in janken uit en kots ik alles weer uit.
No offence to anyone
en terecht!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Elke keer als ik weer een zak chips heb gegeten, dan barst ik in janken uit en kots ik alles weer uit.
No offence to anyone
dat mag ookquote:
Zullen we eens meeten in een saladebar?quote:
Ik heb nu geen zak chips op en ook niets in huis. Goed he?quote:
Fijn dat dat mag van jouquote:
Goed planquote:Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we eens meeten in een saladebar?
Ik zou alleen niet weten waar er 1 zitquote:
joah, ik doe daar niet moeilijk overquote:Op maandag 28 mei 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zak chips op en ook niets in huis. Goed he?
[..]
Fijn dat dat mag van jou
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik doe daar niet moeilijk over
Google levert ook weinig opquote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten waar er 1 zit
Ja, daarom.quote:
Of een gewoon restaurant kiezen en daar het saladebuffet overvallenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Nou, dan maar eehm.. geen eten?
*knuf*quote:
Justinquote:
samen met een vrouwtje?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie heeft er zin om met mij te knuffelen?
Sandwichen? Hmm, dan word ik liever door 2 vrouwtjes geknuffeldquote:
ik verkleed me welquote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sandwichen? Hmm, dan word ik liever door 2 vrouwtjes geknuffeld
Kan ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Of een gewoon restaurant kiezen en daar het saladebuffet overvallen
quote:
Ik wil welquote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie heeft er zin om met mij te knuffelen?
Mag ik jou knuffelen als je je salade uitkotst?quote:
Nathquote:
Nouu.. misschienquote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik jou knuffelen als je je salade uitkotst?
tjah, daar had ik het met jeffrey laatst ook nog overquote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer is eigenlijk die bbq-meet bij David? Daar was toch een heleboel topics terug een poll over?
Of gaat dat gewoon niet meer door?
Deal, jij hangt boven de plee en ik steek hem dan in jequote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouu.. misschien![]()
Je mag me wel helpen bij extra calorieverbranding
Fijn dat je je goed voelt!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nath
Goed!Ik voel me goed he. Morgen of woensdag weer longfoto's maken om te kijken of er weer vocht achter de longen zit en de uitslag van het eerste longvocht. (onderzoek naar kankercellen)
Heel spannend allemaal. Maar ik denk er niet teveel over na. Vanmiddag lekker gezwommen, ben verbranden nu lekker genieten van een frisdrankje (geen wijn helaas
) en FOK!
Hmm ik eet toch snel zat, dus dat moet wel goedkomen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar wel een tafel dichtbij de wc.. Het mag niet langer dan 30 minuten in je maag zitten hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
Hm, dat klinkt gelijk niet meer zo aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deal, jij hangt boven de plee en ik steek hem dan in je
hopelijk valt de uitslag mee. mooi dat je je nu goed voeltquote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nath
Goed!Ik voel me goed he. Morgen of woensdag weer longfoto's maken om te kijken of er weer vocht achter de longen zit en de uitslag van het eerste longvocht. (onderzoek naar kankercellen)
Heel spannend allemaal. Maar ik denk er niet teveel over na. Vanmiddag lekker gezwommen, ben verbranden nu lekker genieten van een frisdrankje (geen wijn helaas
) en FOK!
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm ik eet toch snel zat, dus dat moet wel goedkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Topquote:Op maandag 28 mei 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt gelijk niet meer zo aantrekkelijk.
Als ik mijn tanden heb gepoetst wil ik het toetje wel in bed
U sexeh thangquote:
anders trek voor de verandering eens aan die van justinquote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef Redbaron het volgende:
Bah klef gedoe.. ik ga wel weer aan de piele trekken
of aan die van wouter..quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders trek voor de verandering eens aan die van justin
Zit er iig eens iemand anders aan m'n piemquote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders trek voor de verandering eens aan die van justin
Ghb of een doekje met chloroformquote:Op maandag 28 mei 2012 20:08 schreef Redbaron het volgende:
Nee danku.. ik zit aan mn eigen of een leuke jongedame tzt
Als er iig zo'n gek rondloopt
Nee dan doet ze t niet goed genoegquote:Op maandag 28 mei 2012 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ghb of een doekje met chloroform
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ghb of een doekje met chloroform
Anders komt Basje toch niet aan de vrouw?quote:
Dus jij zou dan liever iemand verkrachten?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Anders komt Basje toch niet aan de vrouw?
Hou opquote:Op maandag 28 mei 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij zou dan liever iemand verkrachten?
Geef je m nog gelijk ookquote:Op maandag 28 mei 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij zou dan liever iemand verkrachten?
die is al bezet door jouquote:
Misschien wil Nath ons tegelijkertijd aftrekken?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien wil Nath ons tegelijkertijd aftrekken?
Had je die nog niet dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohh ik krijg nu wel erg fijne gedachten over Nath
Oh jawel hoor, wees maar niet bangquote:
Ik ben nergens bang voorquote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, wees maar niet bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voorWacht maar tot ik mijn kleren uitdoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
quote:
zo'n lekkere bos rossig borsthaar?quote:
Ik denk dat ik wel lelijkere lichamen heb gezienquote:
Ik welquote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, ik ben ook niet in het bezit van een goddelijk lichaam...
Daar had ik t niet overquote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel lelijkere lichamen heb gezien
Kloptquote:
Die paar borsthaartjes...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n lekkere bos rossig borsthaar?
Ik weetquote:
quote:
Ik ookquote:
Nee, want dan had mn nr er wel onder gestaanquote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Supercool. Er komt een luchtballon overvaren met heel groot Bas erop
Probeer je zo aan je chickies te komen?
Terechtquote:Op maandag 28 mei 2012 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook
Soms kijk ik in de spiegel, en denk ik; wauw!
Er stond ook wat onder, maar kon niet zien wat eronder stond, daarvoor zag ik 'm net te laat..quote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, want dan had mn nr er wel onder gestaan
Kom maarquote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terecht
Ik wil langskomen om je ook te bewonderen en dingen met je te doen
hmm, maar nee.. niet zo aan de vrouwen. Want innerlijk teltquote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er stond ook wat onder, maar kon niet zien wat eronder stond, daarvoor zag ik 'm net te laat..
Maar zo'n luchtballon zegt niets over welke vrouwen erop afkomen. Of heb je het over je eigen innerlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm, maar nee.. niet zo aan de vrouwen. Want innerlijk telt
Mn eigen natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar zo'n luchtballon zegt niets over welke vrouwen erop afkomen. Of heb je het over je eigen innerlijk?
Jah van mn uiterlijk moet ik t niet hebben he, dus dan maar innerlijk.quote:
Nou niet zo gaan jankzakken hequote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jah van mn uiterlijk moet ik t niet hebben he, dus dan maar innerlijk.
Al doe ik mezelf in t begin wel anders voor dan ik eigenlijk ben
kusjes?quote:
Dus eigenlijk kunnen dames niet eens op je innerlijk afgaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jah van mn uiterlijk moet ik t niet hebben he, dus dan maar innerlijk.
Al doe ik mezelf in t begin wel anders voor dan ik eigenlijk ben
overal?quote:
nee, want die klootzak doet zich anders voor dan dat ie isquote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kunnen dames niet eens op je innerlijk afgaan.
Idd, een en al glimlach en hartelijkheid, maar intussen vergast 'ie je zonder een woord van waarschuwing.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want die klootzak doet zich anders voor dan dat ie is
beetje Nathalie-tekortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
dit jaquote:Op maandag 28 mei 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, een en al glimlach en hartelijkheid, maar intussen vergast 'ie je zonder een woord van waarschuwing.
Kearl is echt rot van binnen, dus z'n innerlijk stelt ook maar weinig voorquote:
Nee hoor liefquote:
In t begin niet neequote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kunnen dames niet eens op je innerlijk afgaan.
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje Nathalie-tekortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Doet me denken aan mn exquote:Op maandag 28 mei 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl is echt rot van binnen, dus z'n innerlijk stelt ook maar weinig voor
whehequote:Op maandag 28 mei 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
quote:
Tnx dearquote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:01 schreef Redbaron het volgende:
*uw wekker staat ingesteld over 610uu en 3213minuten*
Haha, that sucks. Gebruik mijn telefoon zo min mogelijk als wekker omdat ik dat niet wil wetenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:01 schreef Redbaron het volgende:
*uw wekker staat ingesteld over 6uu en 32 minuten*
Ik heb 2 wekkers thuis.. anders slaap ik door..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, that sucks. Gebruik mijn telefoon zo min mogelijk als wekker omdat ik dat niet wil weten
Wat n leven!quote:
Naar bed met oe dan!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef Redbaron het volgende:
pff, ik moet om 7u Alkmaar lossen, het is ong 200km dus 2.5u rijden.
Dat betekent een uur eerder de wekker.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef Redbaron het volgende:
pff, ik moet om 7u Alkmaar lossen, het is ong 200km dus 2.5u rijden.
Dat betekent een uur eerder de wekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik leg al op bed, maar niet moe en warm enzo, en ik heb zin dus kan niet fijn liggenquote:Doet maar wat..![]()
Eem ruk'n en ie sloapt!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik leg al op bed, maar niet moe en warm enzo, en ik heb zin dus kan niet fijn liggenWhat you forget, you are gonna repeat.
Dit.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Rare manquote:Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
was dat maar waar, dan sliep ik hele dagen
Meh, niet zo gek hoor.quote:
Maar ineens zo'n steek.What you forget, you are gonna repeat.
Kusje eropquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hmm, liefkozend kusje erop en beetje strelen. Voelt t al beter?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, niet zo gek hoor.
Maar ineens zo'n steek.Doet maar wat..![]()
Jaquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm, liefkozend kusje erop en beetje strelen. Voelt t al beter?Kusjes zijn fijn
Kusjes, likjes, hier en daar zachtjes knabbelenquote:
Soms wel. Nu zou ik liever kusjes hebbenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms wel. Nu zou ik liever kusjes hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet maar wat..![]()
Sorry, langsbrengen wordt m niet mee vanavondquote:![]()
Maar ik ga een poging doen tot maffen
Doet maar wat..![]()
Geeft niet. Het is al overquote:Op maandag 28 mei 2012 21:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sorry, langsbrengen wordt m niet mee vanavond![]()
Maar ik ga een poging doen tot maffen
Trusten
quote:
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Lekker bbq gehad. Met irish coffee na![]()
Nu nog ff snel sollibrief en cv bijwerken (na aanpassing van broer)
Zit met 1 dilemma
servicedeskmedewerker
of
servicedesk medewerker
Ik denk aan elkaarJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vind ik ook
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heb ik ook al eerder geroepen
?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
wanneer dan? Heb t geloof ik nog niet eerder gevraagdquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vorig topic volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
wanneer dan? Heb t geloof ik nog niet eerder gevraagd
Heb 't er geloof ik niet over gehad maar maakt niet uit. Nu weet ik 'tquote:Brief en CV de deur uit. Now we wait.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jeffert gaat slapen
ik ga ook maar eens pitten
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
wanneer dan? Heb t geloof ik nog niet eerder gevraagdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Goed of niet goed?
In mijn huidige betrekking, als servicedesk medewerker doe ik veel kennis (rest van brief)
Mijn broer heeft ooit die komma gezet maar ik ben van mening dat die daar niet hoort.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
servicedeskmedewerker = één woord
En flikker die komma eruit.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Goede reisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 04:55 schreef Redbaron het volgende:
Gm! Weer op pad naar Alkmaar en Amsterdammm
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Tnx. jij goede "nacht"..quote:
En Mtallica is gewoon heersch. Daarom wil ik ze nogmaals zien
Doet maar wat..![]()
Goedemorgen
Lekker weekend gehad. Freshtival was topGoed vermaakt!
Uiteindelijk was ik toch wat meer dronken dan verwacht, waardoor ik de bel niet hoorde toen er een vriend van me voor de deur stond (was in slaap gevallen)Gelukkig wel goedgekomen.
![]()
![]()
Goed gekomen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen
Lekker weekend gehad. Freshtival was topGoed vermaakt!
Uiteindelijk was ik toch wat meer dronken dan verwacht, waardoor ik de bel niet hoorde toen er een vriend van me voor de deur stond (was in slaap gevallen)Gelukkig wel goedgekomen.
![]()
![]()
Goedemorgen
Goed bezigLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
goedemorgen
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Kunnen jullie mij helpen herinneren dat ik niet zomaar dingen af moet spreken zonder er over na te denken?Sterkheidsbaas van alles.![]()
jij moet niet zomaar dingen afspreken zonder er over na te denken!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Lonaa het volgende:
Kunnen jullie mij helpen herinneren dat ik niet zomaar dingen af moet spreken zonder er over na te denken?Grote boze metalmeneer
En wanneer moeten wij jou daaraan herinneren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef Lonaa het volgende:
Kunnen jullie mij helpen herinneren dat ik niet zomaar dingen af moet spreken zonder er over na te denken?![]()
Dank. Te laatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
jij moet niet zomaar dingen afspreken zonder er over na te denken!Altijd. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wanneer moeten wij jou daaraan herinneren?
Ik moet vanmiddag honkballen. En op 5 juni een toernooi spelen.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Plak dan maar een note op je beeldscherm. Scheelt mij veel copy pastenSterkheidsbaas van alles.![]()
printen printen, sorteren sorteren. perforeren, perforeren. inkt op.
bezig voor school. hoi. kutwerk.Grote boze metalmeneer
M'n tray halve liters glutenvrij bier is binnen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het overleefd. En het was best gezellig. Wel een dikke bult op m'n scheenbeen en alles.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:
mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb er 2 in de koelkast gelegd om vanavond eens te proevenquote:
goed bezigLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Oja. Bedanktquote:![]()
En hoi allen, en weer doei want sporten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
2maar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb er 2 in de koelkast gelegd om vanavond eens te proeven
Doet maar wat..![]()
Ja, het is dinsdag he, geen weekendquote:
hmmkay, ik hoop voor je dat ze smaken. Als heinekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, het is dinsdag he, geen weekend
Doet maar wat..![]()
Heinekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmmkay, ik hoop voor je dat ze smaken. Als heineken
Idd, ik moest net even kijken welke dag het was, ik was nl. in de veronderstelling dat het maandag wasquote:
quote:
Je bent niet de enige.. waardeloos dit soort dagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ik moest net even kijken welke dag het was, ik was nl. in de veronderstelling dat het maandag wasDoet maar wat..![]()
gelukkig is het al dinsdagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ik moest net even kijken welke dag het was, ik was nl. in de veronderstelling dat het maandag was
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Justin dacht dat het maandag was, dus dat het al dinsdag is is een meevaller lijkt mijquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Het is maar net hoe je het ziet.. nu moet ik werk van 5dagen in 4 dagen verrichten. Dat lijkt mij een nadeelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justin dacht dat het maandag was, dus dat het al dinsdag is is een meevaller lijkt mij
Doet maar wat..![]()
voor jou is deze week wat nadelig, voor heel veel anderen voordeligquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het ziet.. nu moet ik werk van 5dagen in 4 dagen verrichten. Dat lijkt mij een nadeel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
tjah, ik werk deze week gewoon 4 dagenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor jou is deze week wat nadelig, voor heel veel anderen voordeligLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
p'ciesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik werk deze week gewoon 4 dagen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Ik ook, maar beetje meer dan normaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik werk deze week gewoon 4 dagen
En dan vrijdag nog nacht van Hengelo ook
Doet maar wat..![]()
dus zaterdag mooi met de balg in de bank?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ook, maar beetje meer dan normaal.
En dan vrijdag nog nacht van Hengelo ookLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Nou, we hebben nog een toernooi in Enschede.. Dus we zien welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus zaterdag mooi met de balg in de bank?
Nu ook slapen, kan nog net 5 uurtjesDoet maar wat..![]()
ja, ik moet ook maar eens gaan pitten
GMTAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik moet ook maar eens gaan pitten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Maar je hebt toch ook bedrijven die dicht zaten waardoor je dus minder vrachten zou hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het ziet.. nu moet ik werk van 5dagen in 4 dagen verrichten. Dat lijkt mij een nadeelJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik moet ook maar eens gaan pittenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Vanavond al vroeg in slaap gevallen en nu klaarwakker door de zenuwen.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Meisje tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 02:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vanavond al vroeg in slaap gevallen en nu klaarwakker door de zenuwen.*knuf*
Goedemorgen
Iedereen een beetje goed te passe?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
zekers ik wel , jij ook ?quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Joah, nu pauzeLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Beter , ben al weer bijna vrijMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Nog beter, ik moet nog tot half 5Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Werk of school ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Werk, op school heb je 1 grote pauzeLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Anaal of oraal?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:32 schreef Redbaron het volgende:
Nu eerst genieten van een lekkere currywurst
Eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Werk, op school heb je 1 grote pauze
Jawel hoor. Ik zit alleen nog steeds te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis.quote:
Ik denk maar zo: als het ernstig is hadden ze allang gebeld. Maar ben nu zo op van de zenuwen dus om half 2 bel ik zelf wel.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
du hast es nicht gewürtst?quote:Grote boze metalmeneer
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zit alleen nog steeds te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis.
Ik denk maar zo: als het ernstig is hadden ze allang gebeld. Maar ben nu zo op van de zenuwen dus om half 2 bel ik zelf wel.
Waarom ben je onderzocht dan..?![]()
Ziekenhuis, neusschelpverkleining...
Hopen dat ik daardoor weer beter door m'n neus kan ademen.The Outside Agency![]()
Ik wacht nog steeds op een telefoontje van het ziekenhuis.
Vanmiddag heb ik zelf maar gebeld dus en kreeg te horen dat er nog niks bekend was over de uitslag of nieuwe longfoto's.
Ze zou overleggen met de arts en me terug bellen. Het is nog geen 6 uur dus ik wacht maar 'geduldig' af.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
nou, mooie boelquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wacht nog steeds op een telefoontje van het ziekenhuis.
Vanmiddag heb ik zelf maar gebeld dus en kreeg te horen dat er nog niks bekend was over de uitslag of nieuwe longfoto's.
Ze zou overleggen met de arts en me terug bellen. Het is nog geen 6 uur dus ik wacht maar 'geduldig' af.
Morgenvroeg hang ik weer aan de telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgenvroeg hang ik weer aan de telefoon.nu waren ze al weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Zit nog in de verpakking en blijft daar.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoel je dat niet?Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zit nog in de verpakking en blijft daar.Denk dat hij de medisch specialisten bedoelt, die tot half 5 werken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoel je dat niet?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgenvroeg hang ik weer aan de telefoon.Wat een laks volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo Tukkers,
zou ik hier mogen posten?
Er is namelijk geen Meppel topic wat actief is.
Ik heb in het Groningen topic gevraagd of ik bij hun mocht posten, maar dat mocht niet omdat Meppel niet in de buurt ligt zeggen ze.
Groetjes Fred.![]()
Hee, hing jij niet in mijn DM?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:13 schreef Ghettofredje het volgende:
Hallo Tukkers,
zou ik hier mogen posten?
Er is namelijk geen Meppel topic wat actief is.
Ik heb in het Groningen topic gevraagd of ik bij hun mocht posten, maar dat mocht niet omdat Meppel niet in de buurt ligt zeggen ze.
Groetjes Fred.
Klopt.
Ik wou vragen waar ik het beste kon posten, er is geen een topic in de buurt van Meppel helaas.![]()
Er is toch een Drente-topic? Of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Ghettofredje het volgende:
Klopt.
Ik wou vragen waar ik het beste kon posten, er is geen een topic in de buurt van Meppel helaas.
Edit: ik had gelijk: Drenthe #8 - giet rap ja
De mensen spreken mij niet echt aan in dat topic, maar ik zal er nog even over nadenken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is toch een Drente-topic? Of ben ik nu gek?
Edit: ik had gelijk: Drenthe #8 - giet rap ja![]()
dit jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat hij de medisch specialisten bedoelt, die tot half 5 werken ofzoLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Hara is echt een schatje hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:25 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
De mensen spreken mij niet echt aan in dat topic, maar ik zal er nog even over nadenken.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
gelukkig niet mijn klotenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:47 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond nog maar eens naar de kloten gaan.
Doet maar wat..![]()
![]()
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: