FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Hoe hard heb jij ooit gereden?
MIC77vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:16
Ik wil wel eens weten hoe hard jullie hebben gereden.
En dan graag erbij zetten wat voor een auto je hebt met wat voor een motor.
Het is dus ook leuk als je bv. met een lada 130 heb gereden.

Ik zal beginnen, ik heb een opel corsa 1.6 GSI uit '96 en heb daarmee 210 gereden (was in Duitsland).

(dat was in Duitsland dus niet gaan zeuren dat ik een aso ben want dat mag daar).

ben benieuwd.

ps: haha dit was dus mn eerste topic die ik open en nu al zoveel reakties => cool

[Dit bericht is gewijzigd door MIC77 op 02-08-2002 14:08]

Bhorkavrijdag 2 augustus 2002 @ 13:18
Ford Focus 1.8 tdci: 195
Daewoo Nubira(weet niet wat voor motor): 210
Opel Corsa 1.7D: 180
Opel Corsa 1.0(3 cylinders): 175
Peugeot 106 1.1XT: 175
#ANONIEMvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:18
Mijn autootje haalt ongeveer 175 km/h op de teller.

Peugeot 206, 1.4.

kwibvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:18
OV-jaarkaart: 140 km/h (NS traject Utrecht - Amsterdam)

[edit]
NS 1800 serie Locomotief.

[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 02-08-2002 13:20]

FlowDesignvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:19
Subaru Impreza GT Turbo - 230

Fiat Coupé 20V Turbo 5 cil. - 250

DrPurnovrijdag 2 augustus 2002 @ 13:19
Met die ik nu heb heb ik begin juli 220KM/H gehaald (in Dld uiteraard!)
Anonieme_Lafaardvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:20
Audi S6, Van de A20 naar de A12 (Gouwe aquaduct, mooie lange bocht)

210 (zat iemand voor me

nukervrijdag 2 augustus 2002 @ 13:21
peugeot 205 - 1.4i ---- 160
Lexus LS 300 --?? ----- 220
Toyota Camry 2.2 GL --- 210
Volvo s60 2.4T -------- 225 (kan harder maar dat vond ik wel even genoeg)


en neeh niet in duitsland

Cybersailorvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:22
200 en een beetje --> saab 9-3 2.2 TiD
DIGGERvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:22
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:18 schreef k_man het volgende:
Mijn autootje haalt ongeveer 175 km/h op de teller.

Peugeot 206, 1.4.


Same here.
PocketRocketvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:23
205 km/h 215 op teller, 7,8s 0->100
Kreatorvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:24
Snelste ooit: 230 met een Audi A3 1.8T in Duitsland.

Huidige auto: VW GOlf 4 Variant TDI 100PK -> 200 precies

FlowDesignvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:24
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:20 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:
Audi S6, Van de A20 naar de A12 (Gouwe aquaduct, mooie lange bocht)

210 (zat iemand voor me


Die is dus begrensd op de 250
RemcoDelftvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:24
Thrust SSC & Spirit of America: Mach 1.
Bij minder ben ik NIET onder de indruk
tweedzvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:24
140 km/h

in een Fiat Panda 1000cc

DIGGERvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:24
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:16 schreef MIC77 het volgende:
Het is dus ook leuk als je bv. met een lada 130 heb gereden.
Ik heb in Duitsland met een 600CL 90 gereden.

Zoiets?

FlowDesignvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:25
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:23 schreef PocketRocket het volgende:
205 km/h 215 op teller, 7,8s 0->100
Renaultje 5 GT Turbo is vet!
FlowDesignvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:26
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Thrust SSC & Spirit of America: Mach 1.
Bij minder ben ik NIET onder de indruk
Volgens mij heeft de Spirit of America nooit Mach 1 (over de mijl heen en weer binnen het uur) gehaald hoor.
Anonieme_Lafaardvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:27
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:24 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Die is dus begrensd op de 250


Klopt, hij kan ook harder maar 250 is hard genoeg :-)
Gaat meer om de lekkere acceleratie.
Ik heb geen idee wat een bekeuring bij 210 oplevert en ik wil er ook niet achter komen (zo mijnheer, dat is dan 90 km te hard, slik).
MIC77vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:27
Deze was ik nog ff vergeten:

Hyundai H200
2.4 turbo diesel
155 kmh

John_Falstaffvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:28
Mazda 626 2.0i : 200 (188,36)

De waarde tussen haakjes is de werkelijke snelheid (gemeten met GPS). Nog zo'n 500 toeren over maar dat zal wel niet zoveel uitmaken... De volgende heeft mijn vader gehad maar daar ben ik ook een aantal keer mee over de autobahn geweest

Hyundai Lantra 1.6 16v: 210
Suzuki Swift 1.3: 185
Suzuki Alto 1.0: 140

De Alto kon misschien nog iets harder maar dan moet je wel ballen van staal hebben

[Dit bericht is gewijzigd door John_Falstaff op 02-08-2002 13:33]

extremevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:28
205 km/u
Joenevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:28
peugeot 206 1.9 diesel .

175 *gewoon*
180/185 voor de wind

AEJTvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:30
'93 Daihatsu Charade 1.3L - 200 (toen klonk het alsof ie uit elkaar viel dus ben ik maar opgehouden met gas geven)
'87 Pontiac Firebird TransAm 5.7L V8 - iig 180 (verder gaat de teller niet)
'84 Pontiac Firebird TransAm 5L V8 - ook 180 ivm teller, gaat iig een stukje harder dan de 5.7L (klinkt raar maar is waar)

Ik moet ook zeggen dat ik harder dan 160 niet echt rijdbaar vind, maar dat kan ook aan de auto liggen natuurlijk

valekvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:31
Met mijn 306 1900 diesel 165/170. Harder gaat dat ding gewoon niet.:(
En ook gruwelending langzaam met optrekken.
hotbeebvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:32
in het boekje stond 130 km per uur max.... maar 135 lukte ook in m'n 800cc daihatsu cuore uit 1996...

ben inmiddels in het bezit van een 206 1.9 diesel en daar ben ik nog niet verder gekomen dan 175 (valt me wat tegen....)

-roys-vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:32
Audi TT, 235km/u op de teller --> A1
ToXiCitYvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:32
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:27 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:

[..]

Klopt, hij kan ook harder maar 250 is hard genoeg :-)
Gaat meer om de lekkere acceleratie.
Ik heb geen idee wat een bekeuring bij 210 oplevert en ik wil er ook niet achter komen (zo mijnheer, dat is dan 90 km te hard, slik).


als ze je pakken ben je je auto + rijbewijs kwijt en heb je een flinke boete

1x op TV gezien dat een M5 met dik 230 over de A7 richting Duitsland reed, die werd niet gepakt omdat ie te snel was maar hij had wel meer dan 7000 gulden boete

burbievrijdag 2 augustus 2002 @ 13:32
eeeh tja, rij op een suzuki buikschuifer 1300cc en heb ooit in duitsland de teller op 300+ gehad :-d
Pjederdyvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:33
Mn eerste autootje:
Fiat Panda 750 CL : 150 km/u
Mn tweede auto(otje)
Volvo 850 GLT 2,5 24v : 225 km/u
Mn derde (en huidige auto):
Alfa 155 1,7 TS : 200 km/u

Verder wel eens gereden in
Saab 900 GL : 220 km/u
Audi TT: 250 km/u (bij de 200 doorschakelen naar de 6 )
Jaguar XK8 : 230 km/u (mocht niet harder vd eigenaar die naast me zat)
Porche Boxer : 240 (en toen moesten we afremmen)

Anonieme_Lafaardvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:33
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:30 schreef AEJT het volgende:
'93 Daihatsu Charade 1.3L - 200 (toen klonk het alsof ie uit elkaar viel dus ben ik maar opgehouden met gas geven)
'87 Pontiac Firebird TransAm 5.7L V8 - iig 180 (verder gaat de teller niet)
'84 Pontiac Firebird TransAm 5L V8 - ook 180 ivm teller, gaat iig een stukje harder dan de 5.7L (klinkt raar maar is waar)
Waren dat geen mijlen per uur ?? Anders denk ik dat er 4 cilinders uitlagen :-)
quote:
Ik moet ook zeggen dat ik harder dan 160 niet echt rijdbaar vind, maar dat kan ook aan de auto liggen natuurlijk
Ligt ook aan de auto, met dubbele beglazing en adaptieve vering merk je er niet zo veel meer van. Neemt wel een beetje het plezier van het harde rijden weg (gevoelssnelheid neemt af) maar je schiet wel op.
nummer9vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:33
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:24 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Die is dus begrensd op de 250


Mercedes s500 van mijn baas ook. Da's een automaat en je kunt zelf schakelen. Wanneer hij bij de begrenzing komt, zelf terugschakelen, over de toeren van de begrenzer heen, en weer verder schakelen.

Ik heb er niet in gereden hoor, althans niet zo hard, gewoon netjes aan de snelheid proberen te houden, gaat moeilijk in zo'n auto.

Anonieme_Lafaardvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:35
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:32 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

als ze je pakken ben je je auto + rijbewijs kwijt en heb je een flinke boete


Gaat dan een dure grap worden !!! Daarom rijdt ik normaal gesproken ook niet zo achterlijk hard maar af en toe is het wel eens leuk, op een rustige dag, op een heel rustig tijdstip (moet ook aan anderen denken).
quote:
1x op TV gezien dat een M5 met dik 230 over de A7 richting Duitsland reed, die werd niet gepakt omdat ie te snel was maar hij had wel meer dan 7000 gulden boete
Tenminste niet z'n auto kwijt
burbievrijdag 2 augustus 2002 @ 13:37
quote:
Audi TT: 250 km/u (bij de 200 doorschakelen naar de 6 )
hahaha oke oke sorrie maar als het moet schakel ik bij 200 net naar zijn 4 :-D en dan nog versnellingen over..

see motorrijden rules als de automobilisten er ook maar eens rekening mee hielden

en nee in nederland kom in NIET boven de 130

LAAFvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:37
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:24 schreef tweedz het volgende:
140 km/h

in een Fiat Panda 1000cc



Dat zo'n nog zo hard rijdt


Honda CRX ED9 1.6 16V:
210 op teller, had nog wat over maar was maar kort stukje snelweg.

Seat Ibiza Cupra 2.0 16V:
Ook weer 210 op de teller, maar weer zelfde stukje snelweg en met 2 personen in de auto.

Gul_Dukatvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:37
BMW K1200RS --> 260 KM/u ( achter Luik in Belgie )

Maar dan is het ook echt op.

Orkaantjevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:38
Peugeot 206 --> 195 (wind mee en downhill)
Anonieme_Lafaardvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:38
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:33 schreef nummer9 het volgende:

[..]

Mercedes s500 van mijn baas ook. Da's een automaat en je kunt zelf schakelen. Wanneer hij bij de begrenzing komt, zelf terugschakelen, over de toeren van de begrenzer heen, en weer verder schakelen.


hhhmmm, klinkt als broodje aap. Heb zelf ook tiptronic maar maakt dus lekker niet uit. De mototronica gaat bij de 250 dus gewoon op slot, de toerentalbegrenzer treedt in werking en hij gaat niet harder.
AEJTvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:38
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:33 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:

[..]

Waren dat geen mijlen per uur ?? Anders denk ik dat er 4 cilinders uitlagen :-)
[..]


Lezen is moeilijk heh... Zoals ik al zei, de km-teller gaat maar tot 180. Is nogal moeilijk te zeggen hoe hard ie gaat zonder iets om het aan te geven heh?
AtuSvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:38
Ford Mondeo 1.8 wagon.
200

Nissan bi turbo sport ZX d8 ik http://www.jagpointsoesterberg.nl/JagBeeld/NissanZX.jpg
260 ongeveer

buumvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:38
Ik heb met mijn oude Opel Corsa 1.3 uit 1985 de 185 ooit gehaald (gewoon in NL, dan wil je wel continu in je achterspiegel staren ) en met mijn Ford Escort 1.4CL heb ik de 170 gehaald, wat ik eigenlijk wel een beetje vond tegenvallen ivm mijn Corsa.

Oh, en met de Ford Focus 1.9 Turbo Diesel nogwat van een vriend van mij de 200 getikt, dat WEL in Duitsland. 4 Personen EN vakantiebagage, dus vond ik best netjes.

[Dit bericht is gewijzigd door buum op 02-08-2002 13:40]

TripleMvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:38
Is het nou "hoe hard heb je ooit gereden?" of "hoe hard gaat jouw auto?".. Topictitel klopt dus al niet..

Om me daar dan wel aan te houden, et kevertje waar ik iedere dag mee naar m'n werk rijd, rijdt ongeveer 120-130.. Maar na een half uur 120 rijden naar Breda had ik een gescheurde cilinderkop dus echt wenselijk is die snelheid niet..

slickvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:39
bj 2001 Seat ibiza tdi 110 pk sport : 210km/uur.
0-100 in te-lang.

Seat ibiza=scheitbak, 1maand na garantie termijn begginnen de onderdelen van interieur en buitkant gewoon af te vallen, echt erg. Mis mijn megane coupetje

Gr,
SiR

NightCrawlervrijdag 2 augustus 2002 @ 13:40
Caterham Super 7
2.0 16V met dubbele Weber carburators
235 km/hr zonder dak en deuren..dan klapperen zelfs je oogleden
(0-100 in 4.5sec is interessanter naar mijn idee)


Twingo 1.2 (uit '94)
174 km/hr (wind mee )


Golf III TDi (90pk)
195 km/hr

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 02-08-2002 13:45]

Joenevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:40
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:32 schreef hotbeeb het volgende:


ben inmiddels in het bezit van een 206 1.9 diesel en daar ben ik nog niet verder gekomen dan 175 (valt me wat tegen....)


je kan hem laten tunen , chipje kost 200 euro en inbouwen ook iets van 100 , krijg je plus minus 30 pk meer en haalt je 206 ruim 200km/h
Pjederdyvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:41
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:38 schreef TripleM het volgende:
Is het nou "hoe hard heb je ooit gereden?" of "hoe hard gaat jouw auto?".. Topictitel klopt dus al niet..
Ik ben d'r vanuitgegaan dat de vraag was hoe hard je hebt gereden.
heijxvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:42
Disclaimer: Alle snelheden zijn tellerwaarden.

Jetta 1300 carb. 1982: 160
Polo 1300i 1990: 181
Saab 9000T16 1986: 225, mocht niet harder van mijn moeder die naast me zat. (flauw, want zelf rijdt ze ook zo hard)
VW Golf TDi 90pk (huidige auto): 206, drie weken terug gefotografeerd als bewijs.

Anonieme_Lafaardvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:43
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:38 schreef AEJT het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk heh... Zoals ik al zei, de km-teller gaat maar tot 180. Is nogal moeilijk te zeggen hoe hard ie gaat zonder iets om het aan te geven heh?


Dan nog, beetje onzinnig om in een v8 met 5l de teller niet verder dan de 180 te laten gaan......
hotbeebvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:43
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:40 schreef Joene het volgende:

[..]

je kan hem laten tunen , chipje kost 200 euro en inbouwen ook iets van 100 , krijg je plus minus 30 pk meer en haalt je 206 ruim 200km/h


Denk niet dat Auto Lease Holland daar goedkeuring voor gaat geven....

AEJTvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:44
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:43 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:

[..]

Dan nog, beetje onzinnig om in een v8 met 5l de teller niet verder dan de 180 te laten gaan......


Vond het zelf ook nogal vaag ja, maar schijnt standaard te zijn (mn '87 had dat ook, en een paar anderen die ik gezien heb ook). Waarschijnlijk komt er volgende week bij de heeeele-grote-beurt ook een nieuwe teller in.
ixl85vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:45
(zijn niet mijn auto's... papa en mama)
code:
bmw 740i   -->    250 (begrensd)
jaguar xj8 -->    250  "      "
bmw 328CI  -->    250  "      "
bmw 325CI  -->    250     ???

de 740i maakte plaats voor de xj8
328 voor de 325 (328 was gecrashed... met maar 60km/h...
slipte op een weg waar olie restantanten lagen
... die op het regen water gingen drijven! ;(


idd! lang leve duitsland

[Dit bericht is gewijzigd door ixl85 op 02-08-2002 13:45]

drugsgebruikervrijdag 2 augustus 2002 @ 13:45
Peugeot 206 1.6 16V - 206 Km/u
Subzer0vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:45
Seat Vario (bj2000) tdI 110 pk.
Kweenie hoe hard. Meter loopt maar tot 220 en hij liep harder (In duitsland bergje af).

Ik denk wel dat ik erbij moet vermelden dat er een powerbox inzit, die het zaakje een beetje opvoert...

buumvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:45
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:42 schreef heijx het volgende:
Disclaimer: Alle snelheden zijn tellerwaarden.

Jetta 1300 carb. 1982: 160
Polo 1300i 1990: 181
Saab 9000T16 1986: 225, mocht niet harder van mijn moeder die naast me zat. (flauw, want zelf rijdt ze ook zo hard)
VW Golf TDi 90pk (huidige auto): 206, drie weken terug gefotografeerd als bewijs.


JIJ gaat vet de lul zijn! Ik gok 86 Km te hard? Da's au in de portemonnee!!
Raikanevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:46
Peugeot 205 GT 1.4 - 180 km/h
Fiat Punto 1.2 16v - 180 km/h
Alfa Romeo 156 sportwagon 2.4 JTD - 200 km/h
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - 220 km/h
Lancia Kappa 2.0 - 190 km/h
Lancia Lybra SW 1.9 JTD - 190 km/h

Dat was het wel zo'n beetje, de eerste auto is van mij zelf, de tweede van mijn moeder maar daar rijd ik ook regelmatig in, en de 3e is mijn vaders huidige auto.
De overige auto's zijn ook van mijn vader geweest en daar heb ik dus ook mee mogen racen, en het resultaat staat ernaast.

BitchNixvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:46
Gazelle fiets, 300 km/u in vrije val
Kreatorvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:47
Topictitel aangepast...iets duidelijker zo!
heijxvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:48
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:43 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:

[..]

Dan nog, beetje onzinnig om in een v8 met 5l de teller niet verder dan de 180 te laten gaan......


Net na de invoering van de federale 55 mph in de jaren '70 (die een paar jaar geleden weer afgeschaft is) mochten de snelheidsmeters maar tot 80 mph (130 aangeven in de VS. Of het was een gentleman's agreement, weeknie precies.
CRX_mastervrijdag 2 augustus 2002 @ 13:49
Honda CRX ED9 --> 225 (in DLD)
Honda CRX Del Sol --> 200 (niet langer geprobeerd eiglijk)
en de klapper: Seat Marbella -->150 (met tanden sturen, want moest de twee deuren vasthouden!)
Mycroftvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:49
255 Km/h

BMW 328i met mn paps in Duitsland (E36 dus ouwe model zegmaar)

Ging lekker rap op een rustige zondag in de buurt van Munchen (net bij BMW museum enzo geweest dag ervoor)

We zagen VER in de verte auto's rijden -> van het gas en nog moesten we flink remmen toen we er bij waren

buumvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:50
quote:
Nu met strik-di-plo-ma. Ik ben er trots op. Dat mag van ma-ma. Ma-ma is ook trots. Pa-pa ook. Mor-gen ga ik fiet-sen le-ren.
En hoe hard heb JIJ ooit ge-re-den op je drie-wie-ler?

AEJTvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:51
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:48 schreef heijx het volgende:

[..]

Net na de invoering van de federale 55 mph in de jaren '70 (die een paar jaar geleden weer afgeschaft is) mochten de snelheidsmeters maar tot 80 mph (130 aangeven in de VS. Of het was een gentleman's agreement, weeknie precies.


'T zijn allebei Canadese auto's, geen US.
Joenevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:51
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:43 schreef hotbeeb het volgende:

[..]

Denk niet dat Auto Lease Holland daar goedkeuring voor gaat geven....


Zit gewoon garantie op , collega van mij heeft het ook laten doen met een lease auto no problem.
MIC77vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:51
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:46 schreef BitchNix het volgende:
Gazelle fiets, 300 km/u in vrije val
hahahaha, gaf de teller dat aan die op je stuur zat???
Poogievrijdag 2 augustus 2002 @ 13:52
Suzuki swift 1.3 GS, heb er 150 mee gereden, en toen moest ik weer afremmen....
Jox444vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:53
Suzuki baleno 1.6 sport ( ja er zit een spoiler op ) : ~187 kph, duitsland

Beswel leuk als al die mercedesen en bmw's aan de kant gaan voor je

heijxvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:53
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:45 schreef buum het volgende:

[..]

JIJ gaat vet de lul zijn! Ik gok 86 Km te hard? Da's au in de portemonnee!!


Eh, nee hoor.

A5 Duitsland, Quicknsapcameraatje met 800 ISO in de rechterhand en klick. Dat soort fotootjes bedoel ik.


Weet iemand overigens nog die link waar je fotoos kan posten met je gefotografeerde tellerstand? Had je allemaal categorieën, van Panda's tot Ferrari's. 206 voor een Golf III TDi (ongechipt) vinnik namelijk niet slecht.

D3nn15vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:56
Subaru Impreza GT Turbo : 230 km/h (ja in Duitsland)
DarkChyldevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:57
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:39 schreef slick het volgende:
bj 2001 Seat ibiza tdi 110 pk sport : 210km/uur.
0-100 in te-lang.

Seat ibiza=scheitbak, 1maand na garantie termijn begginnen de onderdelen van interieur en buitkant gewoon af te vallen, echt erg. Mis mijn megane coupetje

Gr,
SiR


ik heb zelf een leon tdI 110 pk, traction control...
200 op de teller met z'n vieren in de auto (harder wilde ik net gaan, denk dat max 210 is of zo)

maar ik merk niets van slechte kwaliteit van het interieur.
wel is een deurstrip vervangen onder garantie omdat ie los zat.

verder nog een 206 1.9 diesel. 170 kmh
oh, ja, 150 met een toyota corolla 1,6 benzine.
EEEEENNNNNN, 30 kmh per uur met een toyote celica (nee, ik ben geen nul vergeten, maar had toen nog geen rijbewijs )

buumvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:57
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:53 schreef heijx het volgende:

[..]

Eh, nee hoor.

A5 Duitsland, Quicknsapcameraatje met 800 ISO in de rechterhand en klick. Dat soort fotootjes bedoel ik.


Weet iemand overigens nog die link waar je fotoos kan posten met je gefotografeerde tellerstand? Had je allemaal categorieën, van Panda's tot Ferrari's. 206 voor een Golf III TDi (ongechipt) vinnik namelijk niet slecht.


*grin* A, zo. Anyway, je bedoelt de Tuftufclub.
Pjederdyvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:57
Van de week in mn alfa:

Alleen is het zo klote rijden met een camera in je hand op die iets te drukke nederlandse snelwegen.

Raikanevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:58
LOL rijd iedereen hier alleen in Duitsland over de 200 km/h ofzo?
Mietjes, ik kan met gepaste trots zeggen dat ik alle snelheden in Nederland gereden heb.
X-Ray_at_FOKvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:58
280 op de motor soepsoepie gsx-r
en 270 in de lancia delta hf intergrale chiptuned blablabla (voor de rest weet ik niet wat erin zit si van een vriend van me)
Silvexvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:59
215 bergje af in Frankrijk, 205 op een recht stuk in Nederland met mijn Seat Cordoba 1.9 TDI

195 met mijn motor, Suzuki Bandit 600CC, kan wel harder, maar vind dit voorlopig hard genoeg op 2 wielen

[Dit bericht is gewijzigd door Silvex op 02-08-2002 14:00]

DeZzLvrijdag 2 augustus 2002 @ 13:59
Toyota starlet 1.2 12v 170 km/h Duitsland,
incl 2 personen en 2x bagage voor een half jaar stage in finland
Nadientjevrijdag 2 augustus 2002 @ 13:59
140 in de lesauto
Hou niet zo van snel rijden
Pjederdyvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:01
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:59 schreef Nadientje het volgende:
140 in de lesauto
Hou niet zo van snel rijden
Haha, dat probeerde ik toen ik aan het lessen was, meteen commentaar:
"met de lesauto rijden wij op de autosnelweg niet harder dan 120"
-Spoon-vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:02
Audio A4 1,9 (bj. '98) ____> 230 km/h

M'n eigen Honda Civic bj. ('95)(1,5 dxi) ___> 203 km/h op teller
waarschijnlijk 198 km/h werkelijk.

Anonieme_Lafaardvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:03
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:01 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Haha, dat probeerde ik toen ik aan het lessen was, meteen commentaar:
"met de lesauto rijden wij op de autosnelweg niet harder dan 120"


Lang geleden zei mijn instructeur "Rij maar eens iets harder, voel maar eens hoe de auto dan reageert". Uiteindelijk reden we tussen de 170 en de 180 op de A15
Toffe vent !!!
dolledingovrijdag 2 augustus 2002 @ 14:03
Snelst gereden was op de snelweg tussen Groningen en Assen met 205 km p/u (tis de auto van mij pa, dus wil niet veel te hard gaan )

Ik heb ook ooit 180 km gereden op een weg waar je 80 mag, was na het uit gaan (wederom in de auto van mijn pa), stonden bomen dicht langs de weg, doe ik never nooit meer.. was heel dom achteraf.. 100 km te hard op zo'n weggetje geeft een kick, maar eens en nooit weer!

Auto is een opel omega automaat... kweet de details niet, boeit me niet zoveel.. (auto is 3 maand oud)

[Dit bericht is gewijzigd door dolledingo op 02-08-2002 14:05]

Vorkvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:04
ongv. 60/70 bergaf op de fiets.
Bunny_feetvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:05
260 kilometers in het uur op m'n Kwalijk Zakie ZZR600

Nog ff over die USA cars met V8'ten maar niet harder dan 180. Dat klopt wel. Amerikaanse auto's zijn meer gebouwd op koppel (trekkracht, dus relaxed rijden) ipv. peekaa's (snelheid).

Ik had in de states een Pontiac Firebird V6 met 200PK. Dat ding liep niet eens zo hard maar had wel brute trekkracht.

Amerikanen rijden heel rustig vergeleken met hier (waar veels te veel van die gestoorde neuroten rondrijden zoals bumperklevers en pushers enz). Ze houden zich netjes aan de snelheid en zijn best beleefd.
Heeft denk ik ook te maken met de waanzinnige boetes daar (2000 dollar als je ff je asbak leegt in Californie)...

Cat-Activevrijdag 2 augustus 2002 @ 14:07
Renault Twingo
155 kmpu
Afsluitdijk
(kan herder maar die klote caravans grrr)


Mazda 323
180 kmpu
Duitsland
(kan ook harder, maar vond dit al hard genoeg)

Cat-Activevrijdag 2 augustus 2002 @ 14:09
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:03 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:

[..]

Lang geleden zei mijn instructeur "Rij maar eens iets harder, voel maar eens hoe de auto dan reageert". Uiteindelijk reden we tussen de 170 en de 180 op de A15
Toffe vent !!!


toffe vent?
ik vind dat die instructeur eerder zijn lesbevoegdheid ingenomen moet worden.
hij hoort het goede voorbeeld te geven, altijd
NightCrawlervrijdag 2 augustus 2002 @ 14:14
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:40 schreef NightCrawler het volgende:
Caterham Super 7
2.0 16V met dubbele Weber carburators (zie afbeelding)
235 km/hr zonder dak en deuren..dan klapperen zelfs je oogleden
(0-100 in 4.5sec is interessanter naar mijn idee)

[afbeelding]

Twingo 1.2 (uit '94)
174 km/hr (wind mee )


Golf III TDi (90pk)
195 km/hr


Overigens ook allemaal in NL gereden.

Nog een leuke anekdote:
Met die Caterham eens aangehouden omdat ze gewoon wilde kijken...daarna nog ff sporten met die motormuis tot een km-tje of 180 per uur en toen wuifde hij dat t wel genoeg was.

Ook nog een keer aan de kant gezet met 165km/hr waar je 100 mocht. Keek in mn spiegel wat er nou achter me zat en reed net een bordje 100 voorbij...
een half uur aan de kant gestaan nadat ze me verteld hadden dat ik m kwijt was. Uiteindelijk een waarschuwing gehad en de hele weg met 100km/hr en knikkende knietjes naar huis gereden. Maar een weekje ga je toch weer hard

[Dit bericht is gewijzigd door NightCrawler op 02-08-2002 14:28]

Anonieme_Lafaardvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:15
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:09 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

toffe vent?
ik vind dat die instructeur eerder zijn lesbevoegdheid ingenomen moet worden.
hij hoort het goede voorbeeld te geven, altijd


Niet mee eens. Dan ga je namelijk na het halen van je rijbewijs toch te hard rijden (de mensch eigen) en weet je NIET wat je auto gaat doen. Dan krijg je pas ongelukken. Je kan het beter oefenen op een geschikte weg met een rijsinstructeur naast je die echt wel goed mee kijkt en snel in kan grijpen.
IMHO zou iedereen tijdens z'n rijopleiding in ieder geval en slipcursus en een cursus voertuigbeheersing moeten volgen.
-Pi-air-vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:16
Ik 195 km per uur met een Toyota Corolla 1.6 I station (1992) op benzine.
(auto van 1200 Kg door ingebouwde aardgastanks van z'n 150 KG)
Anders zou die nog wel iets harder gaan denk ik.
En dezelfde auto op aardgas rijdend 180 km per uur.

Toyota starlet 1.3 i. (1996) 175 km per uur.

Ford Courier 1.8 D (1992) 150 Km per uur. Vlak achter een andere auto aan. (slipstreamen heet dat ofzo)
Normaal haalt ie hooguit 140.

Opel kadett 1.6 D. (1986) 155 km per uur.

Daihatsu 1.0 Diesel (1985) 120 km per uur over de A2.
Harder ging die niet en thuisgekomen was alle koelvloeistof verdwenen

DennisMoorevrijdag 2 augustus 2002 @ 14:16
420 in de MagLev
extremevrijdag 2 augustus 2002 @ 14:19
250 km/u in een Volvo 850 t5/r
90 km/u met mijn Hammond Speedboot over het water,
220 km/u met mijn Honda CBX 550FII
Toffe_Ellendevrijdag 2 augustus 2002 @ 14:19
130 of zo... ook in een lesauto... maar fietsen gaat mij beter af...
matigvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:20
Rover 114 GTa 16v

top boekje: 183kmh

top op mijn teller: 200+ (teller gaat maar tot 200, en ik ging eroverheen)

later bleek dat dit op de teller van de Leon 20VT die achter mij reed 180kmh te zijn (boordcomputer).

slashmevrijdag 2 augustus 2002 @ 14:23
180 in eeen hyundai pony (op de teller) dan moet je wel veel guts hebben want het stuur vliegt van links naar rechts (maar je moet toch weat als je haast hebt).

en ...

210 met de kin op de tank en mijn hoofd achter het bolle ruitje van mijn Aprilia RS250... en dan nog strak sturend, kortom 2 wielen minder is 2x meer plezier.

Nucleovrijdag 2 augustus 2002 @ 14:23
Hard genoeg ??? }]


http://www.geocities.com/lsduitleg/ohoh.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Nucleo op 02-08-2002 14:27]

ButcherBirdvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:24
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:30 schreef AEJT het volgende:
'93 Daihatsu Charade 1.3L - 200 (toen klonk het alsof ie uit elkaar viel dus ben ik maar opgehouden met gas geven)
'87 Pontiac Firebird TransAm 5.7L V8 - iig 180 (verder gaat de teller niet)
'84 Pontiac Firebird TransAm 5L V8 - ook 180 ivm teller, gaat iig een stukje harder dan de 5.7L (klinkt raar maar is waar)

Ik moet ook zeggen dat ik harder dan 160 niet echt rijdbaar vind, maar dat kan ook aan de auto liggen natuurlijk


Ik zou met een charade ook niet graag 160+ rijden

En weet je zeker dat die Pontiac geen MIJLENteller had??

Mijn recordlijstje:

1. 258 km/h met Mercedes C 320 (Autobahn)
2. 245 km/h uur met Volvo 850 T-5 (Autobahn)
3. 235 km/h uur met BMW 328i (A12 bij Zoetermeer )
4. 225 km/h uur met BMW 523i (A44 bij Leiden )

Jongen1977vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:24
Ooit in een Peugeot 205 1.1 (uit '88, was nog maar 4 versnellingen toen) 145 gereden. Later bleek dan wel dat na een aantal keer (in totaal misschien maar 4 a 5 uur die snelheid, uitgespreid over een maand) zo rijden de carter nagenoeg leeg was...

Met een Opel Astra 2.0 Di heb ik 190 gereden bergaf, anders 180.

O ja, op de fiets haalde ik eens 54 km, reed de Brienenoordbrug af

caddyvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:28
Seat Leon Cupra 4 ==> 245 km/h
Volkswagen Passat 1.8 ==> 180 km/h
Seat Leon 1.6 ==> 195 km/h
Volkswagen Passat 1.9 TD ==> 190 km/h
buumvrijdag 2 augustus 2002 @ 14:30
quote:
3. 235 km/h uur met BMW 328i (A12 bij Zoetermeer )
Kijk je wel uit bij de Mandelabrug? Daar staan ze namelijk regelmatig te flitsen (alhoewel het de laatste tijd wel meevalt). Heb al eens van 180 naar 120 gedaan in twee seconden ofzo omdat er zo'n mooie Nikon in de berm stond.
Nucleovrijdag 2 augustus 2002 @ 14:37
310 km/uur !!!

http://www.geocities.com/lsduitleg/

[Dit bericht is gewijzigd door Nucleo op 02-08-2002 14:49]

Swinniovrijdag 2 augustus 2002 @ 14:37
Ik denk een kilometertje of 300. Het is moeilijk te zien wanneer de wielen precies van de grond afkomen
slashmevrijdag 2 augustus 2002 @ 14:48
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:37 schreef Swinnio het volgende:
Ik denk een kilometertje of 300. Het is moeilijk te zien wanneer de wielen precies van de grond afkomen
LOL
RopStop-vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:54
Euhm.... 140 km/u ofzo?
JB77vrijdag 2 augustus 2002 @ 15:08
Alfa 155 1.8L 210 km/h in Duitsland op 'slicks'. Met nieuwe banden ging die 10 km/h langzamer...
Oom_Agentvrijdag 2 augustus 2002 @ 15:10
Een keer 215 km/u ....... maar doe het niet meer.

Werd namelijk staande gehouden, maar het was gelukkig een bekende !

Komakievrijdag 2 augustus 2002 @ 15:17
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:27 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:

[..]

Klopt, hij kan ook harder maar 250 is hard genoeg :-)
Gaat meer om de lekkere acceleratie.
Ik heb geen idee wat een bekeuring bij 210 oplevert en ik wil er ook niet achter komen (zo mijnheer, dat is dan 90 km te hard, slik).


Wat dacht je van rijbewijs+auto kwijt?
Als je dan gepakt wordt ben je echt de Sjaak.

mijn top:

Eigen auto: Peugeot 306 1.4 ---> 177km/h (in nederland om te testen hoe hard hij kan)
andere: Mitchubitsi Lancer Space (kweenie watvoor motor) ---> 226km/h (in duitsland om te kijken hoe hard ie kan)

Maar ik rij nooit meer zo hard. Dat van de 226 vond ik best wel eng maar toch wel een ervaring maar nooit meer.

PocketRocketvrijdag 2 augustus 2002 @ 15:23
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 15:08 schreef JB77 het volgende:
Alfa 155 1.8L 210 km/h in Duitsland op 'slicks'. Met nieuwe banden ging die 10 km/h langzamer...
Raar, want slicks hebben VEEEL meer wrijving (vandaar dat ze beter wegligging hebben) ...
I.R.Baboonvrijdag 2 augustus 2002 @ 16:18
125 of zo. Maar goed, in een lesauto.
John_Falstaffvrijdag 2 augustus 2002 @ 16:45
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:58 schreef Raikane het volgende:
LOL rijd iedereen hier alleen in Duitsland over de 200 km/h ofzo?
Mietjes, ik kan met gepaste trots zeggen dat ik alle snelheden in Nederland gereden heb.
Als ze je pakken ben je vast niet meer zo trots 49km/h te snel vindt ik wel genoeg op de nederlandse wegen (buiten de bebouwde kom natuurlijk; anders 30km/h)...
Sennaistopvrijdag 2 augustus 2002 @ 16:51
Zo'n 245 km/h heb toen een ferrari ingehaald in Frankrijk erg gaaf, dit met Yamaha fj1200.
Delnoozvrijdag 2 augustus 2002 @ 19:30
150, maar dan in een ford escort station wagon 1.6. Je weet wel zo'n standaard gezinsbak
KroJovrijdag 2 augustus 2002 @ 22:18
Heb pas de top van m'n Suzuki Swift 1.3i (geen GTi) getest op 170km/h op de teller. Dit moet trouwens wel in de 4de versnelling want in z'n 5 komt ie niet boven de 160 uit, omdat ie dan Pk's tekort komt.
170 z'n 4 zorgt trouwens voor ongeveer 5500 toeren .

Verder heb ik in de Opel Astra 1.6 16v van m'n pa een keertje 180 gereden, is misschien een paar km onder de top, maar ik vond het hard zat.

Canardvrijdag 2 augustus 2002 @ 22:26
Met m'n ex-Toyota Starlet 1.0 uit 1986 met 4 versnellingen: 165 km/h... niet slecht voor zo'n karretje!
Wil niet weten hoeveel toeren dat ding maakt! (zat ook geen toerenteller op natuurlijk)
IntroVvrijdag 2 augustus 2002 @ 22:27
op de teller, en allemaal de topsnelheden van die wagens

220 met een peugeot 206 GTi
175 met een lancia ypsilon
165 met een piat punto 1.5 ofzoiets
130 met een Smart, en dat is echt eng, vooral in de regen

Maar nu heb ik voor de tweede keer een 206 GTi total loss gereden in een bocht. Mijn volgende auto wordt er een met cruise-controle, en dan ga ik nooit meer harder dan 10% boven de toegestande maximum snelheid. Want dat ik twee keer al dood had kunnen zijn in een auto vind ik wel genoeg!

Ravenvrijdag 2 augustus 2002 @ 22:32
Ha! Ik ga veeeeeeeeeeel harder.

Warp 9! Engage!

Eat my dust

spectrumanalyservrijdag 2 augustus 2002 @ 22:35
En toch vind ik het onverantwoord om in nederland boven de 190 km/h te gaan rijden. als goede voorbeeld doe ik dat zelf ook niet. het gaat immers al hard genoeg.

Alfa 156: 190
Volvo v40: 190

spectrumanalyservrijdag 2 augustus 2002 @ 22:36
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:59 schreef Nadientje het volgende:
140 in de lesauto
Hou niet zo van snel rijden
140 in een woonwijk tijdens het examen?

veel sterkte nog met je rijlessen, trek iets leuks (luchtigs) aan tijdens het examen

IntroVvrijdag 2 augustus 2002 @ 22:38
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
En toch vind ik het onverantwoord om in nederland boven de 190 km/h te gaan rijden.
Ik reed ook alleen maar 's nachts boven de 200, zodat anderen er zo min mogelijk last van hadden.
Maar ik heb vaak genoeg 170/ 180 gereden als de files weer net ff gingen rijden. En wonderbaarlijk is het nog nooit ook maar een beetje fout gegaan.
spectrumanalyservrijdag 2 augustus 2002 @ 22:41
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:30 schreef AEJT het volgende:
'93 Daihatsu Charade 1.3L - 200 (toen klonk het alsof ie uit elkaar viel dus ben ik maar opgehouden met gas geven)
'87 Pontiac Firebird TransAm 5.7L V8 - iig 180 (verder gaat de teller niet)
'84 Pontiac Firebird TransAm 5L V8 - ook 180 ivm teller
-offtopic-
Bent U eigenaar van een van de Firebirds?

als ik me niet vergis reed Knightrider en The Bandit in deze wagens

michavrijdag 2 augustus 2002 @ 22:46
Citroën AX 1.1 (geen injectie) uit '87 170, A28 ri. A'foort, t.h.v. Bilthoven.
Toyota Starlet 1.3 16v. uit '98, 185, A12 ri. R'dam.
Toyota Avensis 1.6 uit 2001, 215, A28 middernacht richting Utrecht.
Mercedes C200 CDI automaat, 195 op de A2 richting Utrecht.
Renault Espace 3.0 V6 24v. uit 2000? 200 en toen was ie begrensd...
Dr_Croutonzaterdag 3 augustus 2002 @ 02:00
Ooit in een Opel Corsa 1.7 (D) leasebak: zo'n 160 km/u over de A44. Daarna had ie toch wel grote moeite om verder te gaan.

In mijn huidige 205je kom ik op een maximum van 140 km/u, maar zo'n snelheid rij ik vrijwel nooit, behalve als ik moet inhalen op de snelweg.

Threepiozaterdag 3 augustus 2002 @ 02:19
ik heb denk ik net de 140km/h van de saab 9000CSE 2.3LPT van mijn pa aangeraakt heb ook pas 3 maandjes mijn roze briefje en hij is nogal zuinig op het ding
Qarinxzaterdag 3 augustus 2002 @ 07:41
160 km/uur in een Alfa 146 2.0L en in een Ford escort..

Merk wel dat ik steeds harder ga rijden, het gaat op de één of andere manier steeds makkelijker..

Morpheuszaterdag 3 augustus 2002 @ 10:06
In 1996 heb ik met mijn oude Ford Mondeo 1.8 16v heb ik 120MPH op de M40 tussen London en Birmingham gereden. (120MPH = 195km/h)

In 1992 heb ik met een Toyota Carina E 210km/h gereden tussen Frankfurt en Munchen.

Mijn huidige auto Ford Escort 1.3 uit 1987 haalt, jawel, 160. Maar dan wel met wind mee, berg af, en zon in de rug.

Beekjezaterdag 3 augustus 2002 @ 10:32
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 16:51 schreef Sennaistop het volgende:
Zo'n 245 km/h heb toen een ferrari ingehaald in Frankrijk erg gaaf, dit met Yamaha fj1200.
ik reed laatst wel 10 of 20 ferrari's voorbij EN DAT OP MIJN GAZELLE!
volgens mij kwam ik langs de showroom

ik kan wel vertellen dat ik in een Lamborghini Diablo 310km/u heb gereden, maar dat geloven jullie toch niet!
*ik zelf trouwens ook niet*

Om eerlijk te zijn gaat die TD (Trage Diesel) van mij 180 op de teller maar heb in andere auto's boven 200 gezeten *alsof het op iemand indruk maakt hoe hard je hebt gereden*

RampeStampzaterdag 3 augustus 2002 @ 11:25
(Op de teller):

Opel Vectra 2.0: 220 km/h (ging harder, alleen teller ging niet verder )
Seat Leon: 210 km/h
Honda CBR600F: 235 km/h (harder ging ie toen niet)
Kawa ZZR 1100: 270 km/h (zat achterop)

ToXiCitYzaterdag 3 augustus 2002 @ 11:35
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:32 schreef Raven het volgende:
Ha! Ik ga veeeeeeeeeeel harder.

[afbeelding]

Warp 9! Engage!

Eat my dust


oeh de Enterprise D2

daar zocht ik al de hele tijd een goed plaatje van

LAAFzaterdag 3 augustus 2002 @ 11:48
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
En toch vind ik het onverantwoord om in nederland boven de 190 km/h te gaan rijden. als goede voorbeeld doe ik dat zelf ook niet. het gaat immers al hard genoeg.

Alfa 156: 190
Volvo v40: 190



Of je 190 rijdt of bijv 210, dat maakt met zulke snelheden dan ook niet meer uit.
Threepiozaterdag 3 augustus 2002 @ 12:53
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 11:48 schreef LAAF het volgende:

[..]


Of je 190 rijdt of bijv 210, dat maakt met zulke snelheden dan ook niet meer uit.


Ik denk dat je er minder van voelt als je met 210 tegen een muur aan knalt dan als je met 190 tegen een muur aan knalt
Robbelzaterdag 3 augustus 2002 @ 13:44
- VW Golf III SDI (Lesauto) - 130 km/h
- Subaru Mini Jumbo - 155 km/h
- Daewoo Nexia - 190 km/h
- Iveco Turbo Daily (Grote uitvoering) - 110 km/h
- Nissan nogiets - (160 km/h)
- Ford Escort - (120 km/h)
- Toyota Corolla 1.3 '86 - 180 km/h
- Mercedes 200D - 160 km/h
- Mercedes 230E - 215 km/h
- Mercedes E500 - 280 km/h (In duitsland)

DIe laatste was leuk. Die was van een collega van me. Hij werkte ook als monteur bij een taxibedrijf en had die 500 helemaal getuned. Hij kon nog iets harder maar dat was me net wat TE leip.

SSassenzaterdag 3 augustus 2002 @ 13:51
112 Km/u op het strand van IJmuiden met een Peter Lynn buggy en een 3.6-meter Peel met een dikke windkracht acht

105 Km/u op de provinciale weg tussen Midden Beemster en de Rijp met een Yamaha Aerox scooter met een 50-cc snelle cilinder

63 Km/u op een downhill track in Limburg met een aluminium Specialized moutainbike met voor- en achtervering

245 Km/u op de interstate 101 in de Bay Area, San Fransisco met een Honda Type R Integra met 210-pk onder de kap

trancemaniakzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:15
Met mijn Opel Kadett GSI 2.0 heb ik ooit 222 gereden. (Harder wilde hij niet) Dit was op de A7 Joure-Emmeloord.

Maar die auto is weg nu. Heb nu een Golf Diesel en die wil niet harder dan 145.

blupzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:27
Ford focus, 200
nadat we de airco uit deden werd het 210.. met tegenwind..

Frankrijk 300 tgv..

blupzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:33
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:37 schreef Nucleo het volgende:
310 km/uur !!!

http://www.geocities.com/lsduitleg/


Welke auto was dat
geocities linkt ook al niet meer

[Dit bericht is gewijzigd door blup op 03-08-2002 14:35]

ToXiCitYzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:35
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:33 schreef blup het volgende:

[..]

[afbeelding]

Welke auto was dat


kijk eens goed naar de toerenteller...
Doixzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:36
190km/h in eigen autootje (Dld);

210km/h meegereden in een Opel Manta (ergens in 1987 tijdens de avondspits);

180km/h achterop een Yamaha Fazer tijdens avondspits door IJ-tunnel;

blupzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:39
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:35 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

kijk eens goed naar de toerenteller...


Ja, RS 4 ?
wat mag dat zijn ?
Threepiozaterdag 3 augustus 2002 @ 14:40
+/- 350 km/h, boeing 737
ToXiCitYzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:41
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:39 schreef blup het volgende:

[..]

Ja, RS 4 ?
wat mag dat zijn ?


Audi RS4

Threepiozaterdag 3 augustus 2002 @ 14:41
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:39 schreef blup het volgende:

[..]

Ja, RS 4 ?
wat mag dat zijn ?


de *kuch* wat sportievere versie van de Audi A4
blupzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:42
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:41 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

Audi RS4

[afbeelding]


Oh die
Die heeft toch ook 4 knalpijpen?
XataXzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:42
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:18 schreef KroJo het volgende:
Heb pas de top van m'n Suzuki Swift 1.3i (geen GTi) getest op 170km/h op de teller. Dit moet trouwens wel in de 4de versnelling want in z'n 5 komt ie niet boven de 160 uit, omdat ie dan Pk's tekort komt.
170 z'n 4 zorgt trouwens voor ongeveer 5500 toeren .

Verder heb ik in de Opel Astra 1.6 16v van m'n pa een keertje 180 gereden, is misschien een paar km onder de top, maar ik vond het hard zat.


FOEI!

Heb zelf iets harder als 210 gereden, met een mondeo 2.0 (harder ging die niet )

blupzaterdag 3 augustus 2002 @ 14:45
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:42 schreef XataX het volgende:

[..]

FOEI!

Heb zelf iets harder als 210 gereden, met een mondeo 2.0 (harder ging die niet )


Ja dat was het dus, geen focus maar een mondeo...
Ik heb dus in een ford mondeo
200 gereden met airco aan
210 met airco uit.
Met tegenwind. zodan.
Archiezaterdag 3 augustus 2002 @ 14:46
Suzuki Alto 1.0 '95 --> 165 km/u (met windje mee dan he)

Normaal gesproken haalt ie 155-160 km/u!!!

[edit]
Hardst in auto = 220 km/u (Nissan Almera Sport 1.8 In Duitsland)
Hardst (achter)op motor = 245 km/u op A7

[Dit bericht is gewijzigd door Archie op 03-08-2002 14:50]

Threepiozaterdag 3 augustus 2002 @ 14:47
hoe weet iedereen toch zo goed dat hij/zij wind mee/tegen had? Als ik in een auto zit merk ik daar helemaal nix van (de wind dan), of het moeten zijwaartse rukwinden op de snelweg zijn ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Threepio op 03-08-2002 14:48]

Archiezaterdag 3 augustus 2002 @ 14:48
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:41 schreef Threepio het volgende:

[..]

de *kuch* wat sportievere versie van de Audi A4


Toch jammer dat ie electronisch begrensd zijn op 250 km/u!! (patsertje die het schreef valt door de mand )
Archiezaterdag 3 augustus 2002 @ 14:48
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:47 schreef Threepio het volgende:
hoe weet iedereen toch zo goed dat hij/zij wind mee/tegen had? Als ik in een auto zit merk ik daar helemaal nix van (de wind dan), of het moeten zijwaartse rukwinden op de snelweg zijn ofzo.
Omdat die Suzuki Alto van mij met volle wind tegen niet harder gaat dan 130!!
Threepiozaterdag 3 augustus 2002 @ 14:49
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:48 schreef Archie het volgende:

[..]

Toch jammer dat ie electronisch begrensd zijn op 250 km/u!! (patsertje die het schreef valt door de mand )


die begrenzers zijn er ook af te halen
Archiezaterdag 3 augustus 2002 @ 14:51
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:49 schreef Threepio het volgende:

[..]

die begrenzers zijn er ook af te halen


Dan moet je wel aardig technisch zijn en er verstand van hebben!! Ik denk dat ie gast gewoon lekker aan't opscheppen is!!

[edit]Als ik het me goed herinner hebben ze trouwens nooit 310 gehaald met een Fabrieks RS4 (dus niet begrensd he, rechtstreeks uit Fabriek in Duitsland), max was net boven de 300 km/u als ik me niet vergis!! Dus 310 is erg knap dan!!

Threepiozaterdag 3 augustus 2002 @ 19:56
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:51 schreef Archie het volgende:

[..]

Dan moet je wel aardig technisch zijn en er verstand van hebben!! Ik denk dat ie gast gewoon lekker aan't opscheppen is!!

[edit]Als ik het me goed herinner hebben ze trouwens nooit 310 gehaald met een Fabrieks RS4 (dus niet begrensd he, rechtstreeks uit Fabriek in Duitsland), max was net boven de 300 km/u als ik me niet vergis!! Dus 310 is erg knap dan!!


Er zijn ook tuningbedrijven die het vermogen nog wat verder opvoeren (hogere snelheid) en de begrenzer er dan ook nog eens af halen..

vraag is natuurlijk of betreffende poster over zo'n meesterlijke auto beschikt

Garibaldizaterdag 3 augustus 2002 @ 20:13
* Garibaldi vond ± 250 km/h op de A4 richting Schiphol achterop een Kawasaki ZZR-1100 eigenlijk ook wel een beetje te hard gaan...
Kreatorzaterdag 3 augustus 2002 @ 20:25
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 20:13 schreef Garibaldi het volgende:
* Garibaldi vond ± 250 km/h op de A4 richting Schiphol achterop een Kawasaki ZZR-1100 eigenlijk ook wel een beetje te hard gaan...
Dat lijkt mij ook wel ja..vooral achterop!
Iesiezaterdag 3 augustus 2002 @ 20:32
320 in Ferrari, wat voor 1 weet ik helaas niet meer. Was wel 1x nooit weer
Argentozaterdag 3 augustus 2002 @ 20:36
Dat zal dan een F40 of een F50 geweest zijn, want dat zijn zon beetje de enigen die zoiets halen.
Garibaldizaterdag 3 augustus 2002 @ 20:38
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 20:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook wel ja..vooral achterop!


Absoluut. Ik was helemaal versuft toen ik afstapte. Voor mij nooit weer zoiets, tenzij ik zelf kan rijden. Snelheid = adrenaline, maar niet op die manier!
Komakiezaterdag 3 augustus 2002 @ 23:08
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:32 schreef Raven het volgende:
Ha! Ik ga veeeeeeeeeeel harder.

[afbeelding]

Warp 9! Engage!

Eat my dust


Je hebt geen dust in de ruimte


Quasar_de_Duifzondag 4 augustus 2002 @ 02:41
Ik ben nog nooit tot het uiterste gegaan met m'n Honda Civic 1.5 DXi 16V (heb hem pas 2 maanden) maar ik heb er tot nu toe als top 160km/u mee gereden. (waar men 70 mag kwam ik later achter)
Hij kan uiteraard nog wat harder maar dan wel in Duitsland.
heijxzondag 4 augustus 2002 @ 03:11
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 20:36 schreef Argento het volgende:
Dat zal dan een F40 of een F50 geweest zijn, want dat zijn zon beetje de enigen die zoiets halen.
we hebben het nog steeds over tellersnelheden hier...

Kan ook 456 zijn geweest of Testarossa 512TR of 550 of...

Cynix ®zondag 4 augustus 2002 @ 14:28
210 km/u op mijn motor (Honda VF750F). Dat is (helaas) de top, meer is er niet uit te persen.

220 km/u in mijn auto (Nissan Maxima QX 3.0 V6). Ik zat nog niet aan de top en het viel me op hoe gemakkelijk die snelheid te bereiken en vast te houden was. Geen trilling, geen overdreven lawaai, geen gevoel dat-ie elk moment uit elkaar kan knallen. Niks. Gewoon lekker rijden.

Het spreekt vanzelf dat ik dat soort dingen alleen in Duitsland doe.

Argentozondag 4 augustus 2002 @ 15:00
De 1984 Testarossa komt tot 290 (fabrieksopgave). Als dat al 320 op de teller is...

Maar dan nog is 320 in elke Ferrari hard richting de absolute top. En ik vind het knap om die absolute top op een openbare weg te halen. Wellicht vond het plaats op een verlaten vliegveld of de kombaan van Nardo?

Mijn record zal overigens ongeveer 170 zijn in een Megane RXT 1.6 16V.

0_ozondag 4 augustus 2002 @ 15:09
285 km/u met de Seat Marbella 1.0 8V Sport.
Argentozondag 4 augustus 2002 @ 15:10
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 15:09 schreef 0_o het volgende:
285 km/u met de Seat Marbella 1.0 8V Sport.
WE HAVE A WINNER!
ToXiCitYzondag 4 augustus 2002 @ 15:14
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 23:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je hebt geen dust in de ruimte



wel hoor

ruimtestof bestaat echt, zijn deeltjes van kometen en/of asteroiden die door de ruimte zweven

en je hebt ook nog ruite-afval, zo zweven er diverse tandenborstels in een baan rond de Aarde lijkt me wel een grappig gezicht

maareuh ontopic: mn pa rijdt nooit harder dan 120, zijn absolute record is 130 heuveltje af

maar ik rij ook wel eens met anderen mee, bijvoorbeeld met mensen die zo gek zijn om over een fietspad te gaan rijden om een stukkie af te snijden, en dat dan met 140

D-Devilzondag 4 augustus 2002 @ 15:22
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:33 schreef blup het volgende:

[..]

[afbeelding]

Welke auto was dat
geocities linkt ook al niet meer


deze staat op tuftufclub.com en is van een eigenaar van een tuning-bedrijf, en niet van jezelf neem ik aan
D-Devilzondag 4 augustus 2002 @ 15:36
Nerd die gast met die RS4 !!! opschepper wat een dwaas...
tuttufclub.com deze pagina:
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/flatout9.html

deze foto ....
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/flatoutbass.jpg

met deze tekst:

De die hard TTC-bezoekers weten dat ik een groot Audi-liefhebber ben. Wie zich nog afvraagt waarom, bekijke deze prachtplaat. Toegeven, bij mij voor de deur staat maar een A4 Avant TDI, maar hij ís familie van Bas S.'s RS4. Deze auto is op beurzen te bewonderen op de stand van Morpheous, importeur van de Geodesy GPS controlemelder. Het moge duidelijk zijn waarom Bas deze handel is ingegaan. (Het schijnt dat ene Bert W. te W. een bod op deze auto heeft gedaan)

Sh4keMzondag 4 augustus 2002 @ 15:55
190 in een renault megane senic....
alleen ik kan je vertellen, dat kon onze auto niet hebben, gevolg: motor zei *PLOF* (opgeblazen)

vond pappie niet zo leuk

Iesiezondag 4 augustus 2002 @ 16:31

Dit is hem! De 456!
Het was op een vroege zondagochtend op de Duitse autobahn.
En hij zat ook aan zijn top. Godzijdank....

D-Devilzondag 4 augustus 2002 @ 16:33
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 16:31 schreef Iesie het volgende:
[afbeelding]

Dit is hem! De 456!
Het was op een vroege zondagochtend op de Duitse autobahn.
En hij zat ook aan zijn top. Godzijdank....


dat vlamt wel ja
Ironixzondag 4 augustus 2002 @ 16:42
Mijn eerste auto (Daihatsu Cuore 847cc 3 cylinder) ging 155 op de teller. Boekje vertelde 135. Uiteraard wel de tunnel in. De tunnel uit liep ie terug naar 110 (snelheidsmeter liep tot 160)

Hardste ooit voor mij was in een Volvo V70 R AWD en de hele mikmak die je erin wilt hebben: 210. Toen moest ik weer in de ankers..

Mijn huidige auto: 1.3 4cyl. 16V DVVT gaat 185 op de teller. En dat gaat mij hard zat...

JeOmazondag 4 augustus 2002 @ 16:44
Met m'n ouwe Peugeot 206 XS heb ik 198km/uur gehaald.

Daar ben ik volgens mij nooit meer overheen gegaan met een andere bak. Maar ik heb mezelf beloofd dat ik VOOR mijn dertigste een BMW Z3 (of een Z4, weet 't nog niet) heb. Dan moet de 230 zeker geen probleem zijn, als ik genoeg geld heb zelfs 250.

amnesiaczondag 4 augustus 2002 @ 17:05
180 km/u in een Seat Ibiza

en 125 km/u in mijn peugeot 205 en dat is een hele ervaring

Arjeninhozondag 4 augustus 2002 @ 17:31
Ikzelf +/- 240 kmp/u in onze BMW 330d.

Als passagier in een modified Impreza turbo +/- 255 km p/u.

G1Acezondag 4 augustus 2002 @ 18:33
Gedurende rijles ging ik 80 waar je 50 mocht rijden
In een andere auto, als pasagier, ging ik 153
Zat keertje in zo'n camaro V8, die kreng ging in 5 sec naar 100 km/uur waar je maar 40 mocht rijden, dat is echt ZO COOL
Dwaallichtzondag 4 augustus 2002 @ 18:34
225
moredragonszondag 4 augustus 2002 @ 18:41
Een ferrari modena --> (geen idee wat voor motor) --> 120 km/uur... Waarom zo langzaam: had mijn rijbewijs niet en de dealer vond dat dus wel hard genoeg (grootste dealer ter wereld wie o wie weet dan waar ik gereden heb?) Ik dacht ik solliciteer voor schoonmaker maar helaas anders zat ik daar nu nog...
eXistenZ_zondag 4 augustus 2002 @ 19:52
220 met bmw 530, op een weg waar je 80 mag. Is naast de snelweg (snelweg stond file).

Ergens auto langs de kant, dus ik beetje afremmen naar 150, kom ik er later achter dat stinger uitstond.... oefff


Ohja...
In die auto rij je al snel veel te hard. Me pa is nu 2 keer gepakt met meer dan 30 kilometer te hard waar je 80 mag. Moest voor rechter komen. Boete van geloof 500 euro plus 2 jaar voorwaardelijk, ofwel nog een keer en rijbewijs voor 6 maanden kwijt.
Beide keren met lasergun gepakt en dat terwijl er een lasershield op zit. (werkt dus niet)

MOONboyzondag 4 augustus 2002 @ 20:13
210 op een Suzuki GSX 750 (motor) over de snelweg langs Schiphol om 4 uur s'middag..

omdat ik boos was

Dwaallichtzondag 4 augustus 2002 @ 20:15
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 19:52 schreef eXistenZ_ het volgende:
220 met bmw 530, op een weg waar je 80 mag. Is naast de snelweg (snelweg stond file).

Ergens auto langs de kant, dus ik beetje afremmen naar 150, kom ik er later achter dat stinger uitstond.... oefff


Ohja...
In die auto rij je al snel veel te hard. Me pa is nu 2 keer gepakt met meer dan 30 kilometer te hard waar je 80 mag. Moest voor rechter komen. Boete van geloof 500 euro plus 2 jaar voorwaardelijk, ofwel nog een keer en rijbewijs voor 6 maanden kwijt.
Beide keren met lasergun gepakt en dat terwijl er een lasershield op zit. (werkt dus niet)


Dan doet je pa het erg slecht. Van dat soort zaken kun je met enige moeite een stuk beter vanaf komen!
Dovenwereldzondag 4 augustus 2002 @ 20:33
Mijn broer rijdt alleen in Duitsland. In duitsland zijn de snelheid onbeperkt voor de snelwegen. Het zijn adviessnelheden! In Nederland is er streng..

Mijn broer heeft een record gebroken: ruim 196 km/h van grens-Nederland - Frankfurt (binnen 4 uren !)

Dwaallichtzondag 4 augustus 2002 @ 20:39
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 20:33 schreef Dovenwereld het volgende:
Mijn broer rijdt alleen in Duitsland. In duitsland zijn de snelheid onbeperkt voor de snelwegen. Het zijn adviessnelheden! In Nederland is er streng..

Mijn broer heeft een record gebroken: ruim 196 km/h van grens-Nederland - Frankfurt (binnen 4 uren !)


Wat een kluit los zand zeg. Ik kan er geen wijs uit. Heeft je broer 196 km gereden in 4 uur....is niet zo'n kunst.

Duitsland wordt trouwens wel degelijk geflitst op sommige plekken...

Dovenwereldzondag 4 augustus 2002 @ 20:45
<knip>

[Dit bericht is gewijzigd door Dovenwereld op 04-08-2002 20:51]

Dovenwereldzondag 4 augustus 2002 @ 20:49
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 20:39 schreef Dwaallicht het volgende:

[..]

Wat een kluit los zand zeg. Ik kan er geen wijs uit. Heeft je broer 196 km gereden in 4 uur....is niet zo'n kunst.

Duitsland wordt trouwens wel degelijk geflitst op sommige plekken...


Het is alleen de drukke snelwegen met bord 100. Daar zijn er wel flitsapparaten. Daar zijn er wel vaak files. Andere snelwegen is wel raceweg genoemd.

Mijn broer heeft ook nooit bekeuring van duitsland gekregen!

Op gewone hoofdweg rijdt hij soms maar 100-115 km/h. Daar is er ook adviessnelheid.

D3nn15zondag 4 augustus 2002 @ 23:40
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 15:55 schreef Sh4keM het volgende:
190 in een renault megane senic....
alleen ik kan je vertellen, dat kon onze auto niet hebben, gevolg: motor zei *PLOF* (opgeblazen)

vond pappie niet zo leuk


ff voor de duidelijkheid... Zat jij nou achter het stuur of heeft je vader hem zelf opgeblazen? Ik zie me al aankomen thuis.. "Ermm pa, de auto errrr, de motor is opgeblazen..."
overhypedzondag 4 augustus 2002 @ 23:42
FF denken: Vorige auto Polo SDI 175. dan stoptie ook echt.
Auto van collega: Megane coupe 210 op de a27

huidige auto: Opel astra station 1.6 op gas *( Ja ik weet het, 3.6 kind, labrador, wit tuinhek ) 190

Dat was het wel zo ongeveer denk ik.

ninja-modmaandag 5 augustus 2002 @ 15:20
ik heb op de duitse autobahn ooit eens een maclaren F1 op topsnelheid voorbij zien komen... * ninja-mod heeft nog geen eigen auto.. vandaar..
Doixmaandag 5 augustus 2002 @ 15:37
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 15:20 schreef ninja-mod het volgende:
ik heb op de duitse autobahn ooit eens een maclaren F1 op topsnelheid voorbij zien komen... * ninja-mod heeft nog geen eigen auto.. vandaar..
Dat je 'm nog zag.....die wagens zijn retesnel!

Overigens lees ik hier ook posts waarbij verteld wordt hoe hard er op de teller gereden werd, wat toch vaak een verschil uitmaakt met de werkelijke snelheid. Binnen de auto-industrie wordt een maximum van 6% gehanteerd, maar oudere VW's en Opels hebben nog wel eens de neiging tot 10% af te wijken en dan is 200 op de teller maar 180 in het echt....

GizartFRLmaandag 5 augustus 2002 @ 15:39
Opel manta 2.0 GSI groep A rally uitlaat en K&N filter


220 op de snelweg

en das wel lekker rijden hoor

ninja-modmaandag 5 augustus 2002 @ 15:42
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 15:37 schreef Doix het volgende:

[..]

Dat je 'm nog zag.....die wagens zijn retesnel!


jaaa, maar die bak is dus echt mijn all time favorite auto...
Yabadabmaandag 5 augustus 2002 @ 15:44
Vorig weekend reed ik in de ardennen berg af : 57 km/h

op de fiets (hahaha)

slashmemaandag 5 augustus 2002 @ 15:53
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 20:49 schreef Dovenwereld het volgende:

Het is alleen de drukke snelwegen met bord 100. Daar zijn er wel flitsapparaten. Daar zijn er wel vaak files. Andere snelwegen is wel raceweg genoemd.


Inderdaad, maar gelukkig alleen van voren, afgelopen weekend nog 3x lachend op de foto gestaan... Met 150 / 160 waar je 100 mocht.... echt lachen is dat.
Sh4keMmaandag 5 augustus 2002 @ 15:57
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 23:40 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid... Zat jij nou achter het stuur of heeft je vader hem zelf opgeblazen? Ik zie me al aankomen thuis.. "Ermm pa, de auto errrr, de motor is opgeblazen..."


ik reed zelf...

maarem t ging iets anders...

mn ouders waren op vakantie naar spanje en hadden klote weer, dussem t was nog iets erger

Serummaandag 5 augustus 2002 @ 16:00
Auto: Audi S8
Snelheid: (ongeveer) 255km/u
Wanneer: s'Nachts
Waar: A50 Arnhem - Den-Bosch

De begrenzer maakte een einde aan het feest.

BobRooneymaandag 5 augustus 2002 @ 17:27
gisteren 160....vond ik hard zat
22Jarigemaandag 5 augustus 2002 @ 18:06
312 km/h in Duitsland corvette c5 tuned 5,7 liter v8
tommohmaandag 5 augustus 2002 @ 19:52
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 18:06 schreef 22Jarige het volgende:
312 km/h in Duitsland corvette c5 tuned 5,7 liter v8
Duncandinsdag 6 augustus 2002 @ 20:31
Auto : 206 GTI 230 op de teller in dld, terug van de ring
motor : Yamaha FZR 600 225 op de teller op de A28
renkiedinsdag 6 augustus 2002 @ 21:57
Heb al een paar keer mogen meerijden in een Golf4 VR6 4 Motion van een kennis uit Duitsland van me, die ECHT als een idioot rijd (200+ op 100km wegen in dld, gast denkt dat ie Need For Speed in reallife speelt ofzo)

top : over de 260

Routebeschrijving mail route print de route

Van : Winschoten (9671, NL)
Naar : Mönchengladbach (41061, D)
Lengte : 328.2 km
Duur : 03:07 uur

Dit stuk in 1 uur en 45 minuten gedaan
ow, inclusief 1x tanken en een noodstop voor de afslag die we bijna misten

Superbikerdinsdag 6 augustus 2002 @ 23:49
295 km/h op de digitale teller van m'n Yamaha R1.
ConQuestadorwoensdag 7 augustus 2002 @ 12:10
180 (op de teller, zal in werkelijkheid nieteens boven de 170 zijn) in de opel astra 1.6 van mijn ouders.
('t zijn ook van die sloeberbakken he)
KidPaddlewoensdag 7 augustus 2002 @ 12:35
Tegen de 340km/h .. in een boeing 747 toen'ie ging opstijgen
ButcherBirdwoensdag 7 augustus 2002 @ 14:14
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 18:41 schreef moredragons het volgende:
Een ferrari modena --> (geen idee wat voor motor) --> 120 km/uur... Waarom zo langzaam: had mijn rijbewijs niet en de dealer vond dat dus wel hard genoeg (grootste dealer ter wereld wie o wie weet dan waar ik gereden heb?) Ik dacht ik solliciteer voor schoonmaker maar helaas anders zat ik daar nu nog...
AutoSalon Singen? of anders Auto Becker? (beide in Duitsland, redelijk grote sportbakken-toko's)
MrTorturewoensdag 7 augustus 2002 @ 14:19
Van de jes-mercedes site:
code:
Modelle       PS NM Zyl. cm³ 0-100 km/h km/h Verbrauch 
SLK 32  AMG  354 450 V6 3199 5,2s  250  11,2l 

en 250 haalt-ie
Afketserwoensdag 7 augustus 2002 @ 14:41
Ik heb 230 gereden alleen daar heb ik helaas geen foto van kunnen maken. Dit heb ik afgelopen weekend gereden in Duitland

P.S. Ik wil wel pics zien van de topsnelheid. Ik kan ook wel zeggen dat ik 300 km/u heb gereden. PICS PLEASE! ONLY then I believe.

HendrikHaverkampwoensdag 7 augustus 2002 @ 15:17
Sorry, foto ga ik niet maken tijdens ritje op de fiets!

260+ op teller met VTR1000 (A31 Ahaus - Bottrop, Duitsland)...

Afketserwoensdag 7 augustus 2002 @ 15:39
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 15:17 schreef HendrikHaverkamp het volgende:
Sorry, foto ga ik niet maken tijdens ritje op de fiets!

260+ op teller met VTR1000 (A31 Ahaus - Bottrop, Duitsland)...


Nee, maar het gaat hier eigenlijk over auto's he.
Toffe_Ellendewoensdag 7 augustus 2002 @ 15:41
naarmate er meer geposts wordt hoe hoger de snelheden worden... ra ra hoe kan dat...

(zelfde als je in klas vraag hoeveel bier men in het weekend drinkt, de laatste die antwoordt heeft altijd het meeste gezopen)

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 07-08-2002 15:48]

Afketserwoensdag 7 augustus 2002 @ 15:51
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 15:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
naarmate er meer geposts wordt hoe hoger de snelheden worden... ra ra hoe kan dat...

(zelfde als je in klas vraag hoeveel bier men in het weekend drinkt, de laatste die antwoordt heeft altijd het meeste gezopen)


Daarom wil ik ook pics zien!
heijxwoensdag 7 augustus 2002 @ 16:18
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 15:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
naarmate er meer geposts wordt hoe hoger de snelheden worden... ra ra hoe kan dat...

(zelfde als je in klas vraag hoeveel bier men in het weekend drinkt, de laatste die antwoordt heeft altijd het meeste gezopen)


Wat dacht je van het uitgangspunt: 230 is al genoemd, ik hoef niet meer aan te komen met mijn 190.... ?????

Lijkt mij de meest logische verklaring....

Pistol_Petewoensdag 7 augustus 2002 @ 17:58
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 16:18 schreef heijx het volgende:

[..]

Wat dacht je van het uitgangspunt: 230 is al genoemd, ik hoef niet meer aan te komen met mijn 190.... ?????

Lijkt mij de meest logische verklaring....


hmmm..kom ik aan met 231

tis trouwens wel serieus
met een MB E290 CDI
snelweg van Barca naar Franse grens.
sneller ging ie niet en de digitale km-teller gaf 231 aan.

ik ga lekker harder...lekker puh

Delnoozwoensdag 7 augustus 2002 @ 20:12
*vindt het leuker als je met een klein autootje een flinke snelheid hebt dan met een bmw/mercedes/andere bak met dikke motor*

En dan ook gewoon 180 met een panda ofzow (geeen id of dat kan )

Pistol_Petewoensdag 7 augustus 2002 @ 21:59
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 20:12 schreef Delnooz het volgende:
*vindt het leuker als je met een klein autootje een flinke snelheid hebt dan met een bmw/mercedes/andere bak met dikke motor*

En dan ook gewoon 180 met een panda ofzow (geeen id of dat kan )


Met een Panda (1000 of 1100 geen idee) heb ik wel eens 155 gehaald (bergaf)
t0ndonderdag 8 augustus 2002 @ 12:11
Ehm... In m'n kevertje 1303 150km/u... waarna me startmotor 'r onderuit tiefde..
In m'n Opel Kadett 1.4i (64pk) 180km/u wind mee en bergaf
In m'n Ford Escort cabriolet uit 91 EFI 105pk met ander uitlaatje en luchtfilter 205km/u kon nog wel meer... maar moest ff remmen van me vriendin
Passat TDI(rode D+I) 215...
Hyundai Lantra 1.6 GLS op g3 195km/u
Opel Calibra 2.0 16V (165 pk, blok word nu gereviseerd) 170km/u waar je 80 mocht... was wel ff genoeg...
Opel Corsa C 1.2 16V 170km/u
Renault Twingo 1.2 16V 180 km/u
Renault Clio 1.2 16V 170km/u

De laatste 3 zijn huur auto's... allemaal van 2002/2001 Damn, die nieuwe 16V's zijn best pittig

Afketserdonderdag 8 augustus 2002 @ 12:21
Allemaal leuk en aardig.. ik wil pics zien!!!!!
erreTTjesdonderdag 8 augustus 2002 @ 14:20
Als je pics wilt zien moet je naar de WWW.TUFTUFCLUB.COM gaan.
Plaguebearerdonderdag 8 augustus 2002 @ 14:29
Een collega tccn'er (Toyota Celica Club Nederland) reed op speed & design 160 mijl per uur (162x1,609=260 km/h) met zijn mkIII toyota supra. Nu al weer 50 pk's extra erbij, en zal hij ongever 270 halen.

Afketserdonderdag 8 augustus 2002 @ 18:48
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 14:20 schreef erreTTjes het volgende:
Als je pics wilt zien moet je naar de WWW.TUFTUFCLUB.COM gaan.
Ja, dat weet ik. Maar je kunt zelf toch ook pics maken van de topsnelheid van je auto???!!! Doe ik ook!
AcidTrancedonderdag 8 augustus 2002 @ 19:23
Ik reed zelf niet, maar ooit zat ik bij een kennis in een Chevrolet Corvette uit 1986 hebben we 228 KM/H gereden op de A4 en ja het was toen nacht.
Splackavellievrijdag 9 augustus 2002 @ 09:59
Nou ik ben nu nog aan het lessen (over 2 wekenop voor pratijk! )

maargoed,

in lesauto op snelweg 130 (Astra sport 1.6 16v)

en ik heb ook wel in de auto van mn pa gereden (ok mag niet zonder rijbewijs maarja)

145 (Fiat Tipo 1.6) dat ligt niet zo ver van de top denk ik.

naast mijn broer Golf II 1.8 GT getuned 175 op snelweg. harder vond hij 'onverantwoord'
deze auto dus!

naast vriend in een Fiat Strada 155 (topsnelheid)
__________________

voor de rest nog een leuke anekdote;

ik zat in lesauto en achter ons z'n pizza koerier in busje, de instructeur ergerde zich al dagen eraan dat die altijd hem inhaalde, dus toen die pizzakoerier ons wilde inhalen zei hij tegen mij, 'ga maar vol gas' dus ik volgas in lesauto, zo snel mogelijk opschakelen, > 3 > 4 en toen zaten we op 110 waar je 70 mag dus toen maar weer afgeremd!!!

killerbvrijdag 9 augustus 2002 @ 16:17


Jammer dat me olielampje en me acculampje gingen branden

Overigens een getunde BMW M3

Shitfacevrijdag 9 augustus 2002 @ 18:10
Ik heb 90km/uur gereden op mun racefiets (afdaling ergens in Belgie). Dat lijkt heel wat harder te gaan dan 200+ in een auto.

Doixzaterdag 10 augustus 2002 @ 01:55
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:17 schreef killerb het volgende:
[afbeelding]

Jammer dat me olielampje en me acculampje gingen branden

Overigens een getunde BMW M3


Zeg...is dat wel gezond? Dat 1000rpm in het rood? Zit er toch niet voor niets? Overigens wel een van de bloedje-boter-bronstige foto's dit.....
universal-creationszaterdag 10 augustus 2002 @ 12:02
106 1.4 XSI Le Mans: 185 (unieke teller => heeft geen afwijking)

Overigens verbaas ik mij over de tellerafwijkingen van veel auto's: standaard 1.3'tjes en 1.4'tjes met zo'n 60-70 pk max onder de motorklep die vlot 180-190 rijden, of een 1.6 GSI die 210 rijdt Dat vind ik toch best wel knap, want mijn bakkie met bijna 100 pk haalt volgens het boekje maar 187

killerbzaterdag 10 augustus 2002 @ 16:47
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:55 schreef Doix het volgende:

[..]

Zeg...is dat wel gezond? Dat 1000rpm in het rood? Zit er toch niet voor niets? Overigens wel een van de bloedje-boter-bronstige foto's dit.....


Ik moet toegeven dat dit niet van mij was
Kwam dit foto tegen en vond em wel erg stoer

Hardste wat ik heb gereden was 190 in een vw polo G40

Ironixzaterdag 10 augustus 2002 @ 18:19
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 12:02 schreef universal-creations het volgende:
106 1.4 XSI Le Mans: 185 (unieke teller => heeft geen afwijking)

Overigens verbaas ik mij over de tellerafwijkingen van veel auto's: standaard 1.3'tjes en 1.4'tjes met zo'n 60-70 pk max onder de motorklep die vlot 180-190 rijden, of een 1.6 GSI die 210 rijdt Dat vind ik toch best wel knap, want mijn bakkie met bijna 100 pk haalt volgens het boekje maar 187


Mijn auto bezit ook zo'n 1.3. Tis een 16 klepper met variabele kleptiming en heeft 87 PK bij 6000 rpm. Samen met t gewicht (850 kg) van die auto maakt een top van 185 op de teller echt wel mogelijk...
Volgens het boekje gaat ie 176 trouwens...
universal-creationszaterdag 10 augustus 2002 @ 20:52
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 18:19 schreef Ironix het volgende:

[..]

Mijn auto bezit ook zo'n 1.3. Tis een 16 klepper met variabele kleptiming en heeft 87 PK bij 6000 rpm. Samen met t gewicht (850 kg) van die auto maakt een top van 185 op de teller echt wel mogelijk...
Volgens het boekje gaat ie 176 trouwens...


Die 176 dat lijkt er meer op. Trouwens, gewicht heeft niet zo heel veel invloed op topsnelheid, wel op acceleratie. Mijn 106 weegt overigens 845 kg en heeft 72 KW (97 pk) bij 6600 rpm.
Sollogzaterdag 10 augustus 2002 @ 23:20
210, met een Audi A4 Cabrio, op de weg van Ahaus naar Enschede.

Deze was het, alleen in het blauw:

[Dit bericht is gewijzigd door Sollog op 10-08-2002 23:31]

DrMartenzondag 11 augustus 2002 @ 00:32
Twee weken geleden 190 bergaf op de Duitse autobahn. Op het vlakke haalde hij maximaal 180. Ford Escort wagon 1.6 16v. Met 3 personen en een hoop bagage.
NiGeLaToRzondag 11 augustus 2002 @ 00:44
Duitsland, laagvliegend in een Honda Accord, 225km/h, (2l motortje). Kon harder, maar dan ging de rpm in het rood.

Wil ooit met een 450hp Supra > 300kmh rijden.
Als in 'getaway from stockholm 2'. Geen id waar ik het over heb? Download em dan met je favo dl manager, dan weet je meteen wat hard rijden is.

Public Enemyzondag 11 augustus 2002 @ 15:34
Heb mijn rijbewijs nog niet eens een jaar, en een eigen auto ontbreekt ook nog. Gelukkig staan er wel twee auto's bij mij op de oprit

Renault Twingo 1.2 8v - 178km/h op de A1
Renault Laguna Grand Tour 1.6 16v - 190km/h op de A18

warmaster666zondag 11 augustus 2002 @ 17:01
255km/h in Duitsland op de A1 bergaf, maar daar heb ik geen bewijs van.

(van 240km/h wel)

universal-creationszondag 11 augustus 2002 @ 17:17
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 15:34 schreef Public Enemy het volgende:
Renault Twingo 1.2 8v - 178km/h op de A1
Of je had windkracht 10 mee, of het beestje heeft een tellerafwijking van 15% ofzo.
Normaal gesproken ligt de top van een Twingo 1.2 8V op 151 km/h, dus dat scheelt nogal.
Sokkizondag 11 augustus 2002 @ 17:32
Ja, die van m'n moeder wil ook alleen van de bult af harder dan 150.. Als ik de wind mee heb haal ik er op de A50 richting knooppunt Hattemerbroek wel de 160 mee trouwens, das dus de bult af.

Gelukkig heeft m'n vader nog een Galant 1.8 16V die in elk geval de 195 haalt. Misschien moet ik eens naar Duitsland om te kijken of ie echt niet sneller wil..

Public Enemyzondag 11 augustus 2002 @ 19:14
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 17:17 schreef universal-creations het volgende:

[..]

Of je had windkracht 10 mee, of het beestje heeft een tellerafwijking van 15% ofzo.
Normaal gesproken ligt de top van een Twingo 1.2 8V op 151 km/h, dus dat scheelt nogal.


Ik zet er alleen maar neer wat de kilometerteller weergaf Dat dat in realiteit minder is weet elke debiel, alle kilometerstanden die hier staan komen allemaal van niet geeikte tellers af en je kan over de nodige km's vanaf halen Ik zag zelf al ergens staan van iemand die de 180 op de digitale kilometer stand van de twingo had gekregen

Dat neemt niet weg dat die Twingo aardig in gereden is denk dat ie toch wel ergens tussen de 165/170 'echte' kilometers gaat...

Kuzcozondag 11 augustus 2002 @ 19:20
Gister ging ik 67km/h op mijn in zeer slechte staat verkerende stapfiets.
Assimilatorzondag 11 augustus 2002 @ 19:29
248 op de duitse autobahn, in mijn 540i sport, hij kan niet sneller, kutbegrenzer

[Dit bericht is gewijzigd door Assimilator op 11-08-2002 19:46]

_Sicarius_zondag 11 augustus 2002 @ 20:12
+-85 km/h

'82 Honda mb8

Viperdesignzondag 11 augustus 2002 @ 23:01

De rechter 134km/h(Digi), de linker 105km/h(Ana, gegokt).

odiniomaandag 12 augustus 2002 @ 00:21
uhmffff

30 km ofzo op me fietsje

55 op me puchie (WOW)
+- 85 op aprilia sr viper '98
+-125 yamaha aerox 70cc (hebo) 2000

Starsmaandag 12 augustus 2002 @ 13:32
Snelheidje van 175 km/u, in de clio van mijn moeder, das een 1200 cc 16 kleppertje...
Visionmaandag 12 augustus 2002 @ 13:40
in mijn mazda 323 165 km/h (harder gaat ie niet)

-edit- was overigens wel met vrij harde tegenwind. 170 zal ie misschien nog halen. meer zit er denk ik echt niet in
-/edit-

de nieuwe auto van mijn pa moet ik nog eens testen
(zal ook wel niet zo heel hard gaan. Mitsubishi Charisma)

[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 12-08-2002 14:43]

slashmemaandag 12 augustus 2002 @ 13:44
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 23:01 schreef Viperdesign het volgende:
[afbeelding]

De rechter 134km/h(Digi), de linker 105km/h(Ana, gegokt).


wow.. wat voor racebrommer is di rechter???
Lijkt me erg lachen als zoiets op de rollerbank moet..
sopmaandag 12 augustus 2002 @ 14:15
VW Lupo 1.0
185 km/u
Hij hing in de toerenbegrenzer.

(was tikkie bergaf in België)

Prins-Punikamaandag 12 augustus 2002 @ 14:19
+/- 180 in m'n Swift 1.3 I
trance40maandag 12 augustus 2002 @ 15:40
195km/u in een ford sierra 2liter
180 km/u in een opel vectra 1.8liter
160 VW Golf 2 1.6liter 4 bak

Die opel is de nieuwe auto van me pa maar ik durf eigelijk niet te kijken hoe hard ie kan i.v.b. controles in de buurt. En ik heb ook niet echt meer de behoefde om te kijken hoe hard ie kan. Hij zal toch wel begrenst zijn op de 200 of zo

speedfreakssjmaandag 12 augustus 2002 @ 17:34
307 MP/H op de snelweg.
in een gele, Nee GEEN FD, Ferarri. MM1.

verder 35 of zo met de fiets.

heb nog geen rijbewijs. ben net een maand ofzo 18.
en heb er het geld nog niet voor.
ik kijk wel zo lang naar Ryousuke en Kyoushi die 200 gaan op Akagi.

speedfreakssjmaandag 12 augustus 2002 @ 17:55
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 00:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Duitsland, laagvliegend in een Honda Accord, 225km/h, (2l motortje). Kon harder, maar dan ging de rpm in het rood.

Wil ooit met een 450hp Supra > 300kmh rijden.
Als in 'getaway from stockholm 2'. Geen id waar ik het over heb? Download em dan met je favo dl manager, dan weet je meteen wat hard rijden is.


Grokster:
Search finished with any result.

weet je een mirror of zo waar ik hem wel kan downloaden of een site met de MPeg?

heijxmaandag 12 augustus 2002 @ 17:59
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 17:55 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Grokster:
Search finished with any result.

weet je een mirror of zo waar ik hem wel kan downloaden of een site met de MPeg?


Philmpje heette volgens mij Stockholm Getaway en gaat niet over een Supra maar een echte Porsche met boxermotor.
GizartFRLmaandag 12 augustus 2002 @ 18:01
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 17:59 schreef heijx het volgende:

[..]

Philmpje heette volgens mij Stockholm Getaway en gaat niet over een Supra maar een echte Porsche met boxermotor.


Getaway in Stockholm deel 1 is met die Porsche 911

Getaway in Stockholm deel 2 is met een Ford Escort Cossworth en een Toyota Supra.

*beide films heeft*

DrMartenmaandag 12 augustus 2002 @ 18:15
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 17:34 schreef speedfreakssj het volgende:
307 MP/H op de snelweg.
Dit gaat toch aardig richting de 500 KM per uur lijkt me wat onwaarschijnlijk.
SuperJERKmaandag 12 augustus 2002 @ 18:58
Cadillac Fleetwood: 85 mile/u (+- 145km/u)

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-08-2002 14:35]

Djanadodinsdag 13 augustus 2002 @ 12:23
200 met een Opel COrsa GSI
250 met mijn huidige auto: BMW 325 met chiptuning.
Sparkplugdinsdag 13 augustus 2002 @ 13:48
Afsluitdijk: Mazda 626 1.8-16V (90 pk): 192 (teller)

Het is voor de afmetingen een lichte auto (1120 kg), het voelde daarom knap hard

A20 richting Hoek van Holland: Skoda Fabia 1.9TDI (100 pk): 205 (teller)

De wagen geeft geen krimp bij die snelheid, verbruik valt trouwens nog hard mee dan trouwens (iets van 6 á 7 l/100 km).

Oh ja, nog 175 gereden in een Renault Kangoo dTI (80 pk)

Monacodinsdag 13 augustus 2002 @ 13:52
160 Km!!
bergafwaards...


Renault 5

Dagootjedinsdag 13 augustus 2002 @ 14:02
Ongeveer 170 (teller) op de A1 met een Citroen C5 V6 en een Clio. Harder wil ik niet in NL. als ze je dan pakken mag je je papiertje inleveren
Magnifikodinsdag 13 augustus 2002 @ 14:21
Astra Break 1.7 TD met moeite 170 km/u
Splackavelliedinsdag 13 augustus 2002 @ 14:29
haha sommige snelheden hier zijn hilarisch 307 mph? typfoutje mag ik hopen!
Nashdinsdag 13 augustus 2002 @ 17:37
170 in een peuguot 406

reed alsof je 50 ging. Hij haalt ook 220 +

Pjederdydinsdag 13 augustus 2002 @ 17:37
Euhm...