abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112133117
hallo, ik ben 21 en ik heb eigenlijk geen vriendengroep meer sinds de middelbare school. Niet dat ik daar veel mee deed in het weekend, omdat we allemaal nogal saai waren. Bovendien geen contact meer mee na de middelbare school, ook geen behoefte aan trouwens. Maar ik heb op de opleiding wel mensen waar ik mee omga, maar niet buiten de studie om, ze wonen niet echt dichtbij.

thuis wonen we op een druk eigen bedrijf, daar ben ik dus vaak te vinden en zo krijg ik de tijd wel om en zo ook zomers, want dan is het vaak druk. Bovendien door omstandigheden heb ik veel bij moeten springen afgelopen halfjaar. Dit alles heeft er ook voor gezorgd dat ik geen tijd had om echte vriendschappen op te bouwen (al die jaren).

Maar nu is de spreekwoordelijke emmer eigenlijk wel overstroomd. Ik begin steeds minder motivatie om thuis nog bezig te gaan. Maargoed dat krijg je als je continu met het bedrijf bezig bent en geen sociale contacten hebt (in het weekend). Ik kijk nu zelfs uit naar maandagen.

Er moet dus wat gebeuren. met jongeren in het dorp heb ik geen contact op twee na dus ik dacht aan om bij de voetbal te gaan, maargoed dat is nu ook niks, en als dat begint zijn we weer een weken verder. Dus ik zoek iets om meer sociaal bezig te gaan. Dus wie heeft er sugesties? als er vragen zijn hoor ik het wel.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:03:06 #2
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_112133142
Ga met je oude maten de kroeg in en aangezien je in een dorp woont is het echt niet zo moeilijk om nieuwe contacten op te doen. Ons kent ons zeg maar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')