abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:33:39 #201
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112173055
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Soms.
Als ik geen zin heb in een 'leuk gesprekje' dan kan ik best bitchy zijn.
Maar meestal ben ik te aardig en worden ze op een gegeven moment opdringerig.
Kan me goed voorstellen dat niet iedereen altijd maar op je zit te wachten. Daarom vind ik het ook niet erg als een meisje bitchy is als ik haar benader. Veel vrouwen zijn ook dan nog best goed te ontwapenen, sommigen niet en neem het ze eens kwalijk.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:13:37 #202
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112175176
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Mindere vrouwen hebben een bitchshield vooral omdat ze onzeker zijn en denken dat je alleen seks met ze wilt. Puur voor eigen bescherming.
Kan door heen geprikt worden als je laat zien dat je er niet op uit bent ;). Trouwens vrouwen die te arrogant denken zijn bij mij zoiezo uitgeschreven ;). Gelukkig komen soms vrouwen naar mij toe inplaats dat ik de eerste stap hoef te maken! Godzijdank is de Nederlandse mannelijk hoewel te mannelijk niet leuk meer is, moet ooit toch in Zuid Amerika gaan wonen Brazilië i will come to you!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:17:05 #203
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112175340
Waarom zou je door een bitchshield heen willen prikken. Als ze zich als een bitch gedraagt is ze blijkbaar een onzeker en naar persoon waar je niks mee te maken wil hebben.
pi_112175610
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarom zou je door een bitchshield heen willen prikken. Als ze zich als een bitch gedraagt is ze blijkbaar een onzeker en naar persoon waar je niks mee te maken wil hebben.
Waaruit trek je precies de conclusie dat ze onzeker zou zijn? Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon een rotavond.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:23:24 #205
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112175652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Omdat dat als je het doet hoeft ze niet in meteen defence te springen trouwens vrouwen die echt als een bitch gedragen zitten maken een periode mee en misschien is ze wel kreng waar je lekker op tieren kan maak je haar ego wat kleiner ;).
pi_112176018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Omdat dat als je het doet hoeft ze niet in meteen defence te springen trouwens vrouwen die echt als een bitch gedragen zitten maken een periode mee en misschien is ze wel kreng waar je lekker op tieren kan maak je haar ego wat kleiner ;).
Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.

Een vrouw die gelijk bitch is bijvoorbeeld omdat ze een keer kortaf is. Terwijl dat het liefste meisje ter wereld kan zijn.
pi_112176294
De enige constante factor is jijzelf. Stop met het analyseren van haar, en vraag bij jezelf "wil je haar wel of niet". Als je haar wel wilt, GOOOOOO for it. En ga niet bij de eerste beste opmerking afdruipen. Man up.

Dat je haar opeens zogenaamd niet meer leuk vind is een rationalisering van je eigen ego. Accepteer de afwijzing. En leer om te "plowen".
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112176504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Kan door heen geprikt worden als je laat zien dat je er niet op uit bent ;). Trouwens vrouwen die te arrogant denken zijn bij mij zoiezo uitgeschreven ;). Gelukkig komen soms vrouwen naar mij toe inplaats dat ik de eerste stap hoef te maken! Godzijdank is de Nederlandse mannelijk hoewel te mannelijk niet leuk meer is, moet ooit toch in Zuid Amerika gaan wonen Brazilië i will come to you!
Vertel.
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:45:05 #209
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112176619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je bent gewoon tamelijk achterlijk als je een persoon beoordeeld over zijn karakter n.a.v. 1 ontmoeting.

Een vrouw die gelijk bitch is bijvoorbeeld omdat ze een keer kortaf is. Terwijl dat het liefste meisje ter wereld kan zijn.
Hmm dus ik ben achterlijk als een vrouw harstikke lelijk tegen je doet en het niet pik? Wat zou jij doen als een klein jongetje in een hoekje gaan zitten en zeggen ja mama? Haha was een grapje het enige wat ik zeg als een vrouw zich als een complete kreng gedraagt moet jij dat niet pikken!! zeg iets terug ;). Nou een echt lief meisje herken je sneller dan een onzeker krengtje ;).
pi_112176669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Onzin, als een vervelend wanhopig mannetje op mij afstapt dan doe ik gemeen, anders denken ze dat ze kans maken. Meerdere keren overkomen dat mijn vriendelijkheid werd opgevat als geflirt.
Fijn voor je :)
Rustig aan.
pi_112176730
Vrouwen kunnen irritant doen, en een week daarna opeens heel lief tegen je doen.

Stop het analyseren en go get her
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112176752
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Hmm dus ik ben achterlijk als een vrouw harstikke lelijk tegen je doet en het niet pik? Wat zou jij doen als een klein jongetje in een hoekje gaan zitten en zeggen ja mama? Haha was een grapje het enige wat ik zeg als een vrouw zich als een complete kreng gedraagt moet jij dat niet pikken!! zeg iets terug ;). Nou een echt lief meisje herken je sneller dan een onzeker krengtje ;).
Ik neem ze gewoon niet serieus, vraag me soms alleen af of er wel een normaal leuk figuur onder schuilt ipv alleen de oppervlakkige bitch en of dat makkelijk te testen is.
Rustig aan.
pi_112176765
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen kunnen irritant doen, en een week daarna opeens heel lief tegen je doen.

Stop het analyseren en go get her
Je moet mensen niet lastigvallen, dat is schijtirritant.
Rustig aan.
pi_112176800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je moet mensen niet lastigvallen, dat is schijtirritant.
2:20 is plowing

dinsdag 29 mei 2012 @ 17:50:07 #215
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112176824
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel.
Haha oke dan. Je prikt er door doorheen als je als jezelf overkomt overkomt niet als een geilaard die alleen maar aan sex denkt maar gewoon als je haar als mens ziet en dat merken vrouwen snel op ;). Soms kunnen ze hun twijfels krijgen als ze geen hoogte van je hebben maar als je gewoon straight to the piont bent no problems amigo.

Every man can whipe a woman off her feet just to act naturally ;).

Weet je wat het leukste van vrouwen is trouwens als je haar probeert te versieren gaat nooit lukken :P maar als je haar niet versiert gaat ze zich afvragen, waarom niet? Dan krijgt ze vaak interesse in je haha, het is de omgekeerde wereld vaak.

Maar goed hoop dat je er wat aan hebt ;);

[ Bericht 1% gewijzigd door CoolCat31 op 29-05-2012 17:55:53 ]
pi_112177238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Haha oke dan. Je prikt er door doorheen als je als jezelf overkomt overkomt niet als een geilaard die alleen maar aan sex denkt maar gewoon als je haar als mens ziet en dat merken vrouwen snel op ;). Soms kunnen ze hun twijfels krijgen als ze geen hoogte van je hebben maar als je gewoon straight to the piont bent no problems amigo.

Every man can whipe a woman off her feet just to act naturally ;).

Weet je wat het leukste van vrouwen is trouwens als je haar probeert te versieren gaat nooit lukken :P maar als je haar niet versiert gaat ze zich afvragen, waarom niet? Dan krijgt ze vaak interesse in je haha, het is de omgekeerde wereld vaak.

Maar goed hoop dat je er wat aan hebt ;);

Nee niks :P Helaas.
Maar je hebt wel gelijk, het is alleen niet van toepassing op een vrouw die bitchy doet.
Rustig aan.
pi_112177266
quote:
''I am coolllll, yeahhh'' ?

IM A ZOMBIEEEE RAWRRR
Rustig aan.
pi_112177408
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''I am coolllll, yeahhh'' ?

IM A ZOMBIEEEE RAWRRR
:D
Een paar maten van me die veel verder zijn zie je ook steeds meer deze kant op gaan. Richting "het maakt geen reet uit wat de wereld van me denkt" en er hard voor gaan, ondanks haar reactie.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:16:29 #219
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112177956
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Waaruit trek je precies de conclusie dat ze onzeker zou zijn? Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon een rotavond.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik heb vaak gezien dat vrouwen die zich altijd erg bitchy en onaardig gedroegen, wanneer het erop aan kwam ze extreem onzeker en wanhopig waren. Misschien heeft ze een rotavond, maar ik heb zin in een leuke avond en er zijn genoeg meiden die wel sociaal zijn.
pi_112178030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:16 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

[..]

Ik heb vaak gezien dat vrouwen die zich altijd erg bitchy en onaardig gedroegen, wanneer het erop aan kwam ze extreem onzeker en wanhopig waren. Misschien heeft ze een rotavond, maar ik heb zin in een leuke avond en er zijn genoeg meiden die wel sociaal zijn.
Tjah je krijgt ergens medelijden met die meisjes en wilt ze graag helpen :P
Rustig aan.
pi_112178188
Vrouwen hebben overigens sterker de neiging om hun bitchshield op te zetten als ze het gevoel hebben dat je iets van ze wilt. Zij het een goede reactie van haar, of iets anders. Vrouwen zijn vaak gewoon een spiegel van jezelf.
pi_112178309
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen hebben overigens sterker de neiging om hun bitchshield op te zetten als ze het gevoel hebben dat je iets van ze wilt. Zij het een goede reactie van haar, of iets anders. Vrouwen zijn vaak gewoon een spiegel van jezelf.
Ja dat roep je al heel lang..
Maar ik noem het geen bitch-shield als je iemand een reden geeft om afkappend te reageren..

Als iemand lelijk tegen je doet omdat je hem / haar uitscheld dan vind je dat ook minder erg dan als er geen reden toe is dat iemand lelijk doet?
Rustig aan.
pi_112178400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja dat roep je al heel lang..
Maar ik noem het geen bitch-shield als je iemand een reden geeft om afkappend te reageren..

Als iemand lelijk tegen je doet omdat je hem / haar uitscheld dan vind je dat ook minder erg dan als er geen reden toe is dat iemand lelijk doet?
Zoals ik al zei: Ze had nog niet de authentieke jij gezien waardoor ze genoodzaakt was om zo te gedragen uit eigen onzekerheid.
pi_112178555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Ze had nog niet de authentieke jij gezien waardoor ze genoodzaakt was om zo te gedragen uit eigen onzekerheid.
Whatever, ik zeg dat 90% van de vrouwen niet bitchy hadden gereageerd in dit geval en ik haar dus als ''bitch'' zou kunnen typeren. Dat zij het nodig heeft om eerst alles helemaal in de gaten te hebben voordat ze het leuk vindt om aangesproken te worden daargelaten.

Maar dat is verder ook totaal niet boeiend meer, moet niks van zo een meisje tenzij het komt door een of ander makkelijk te verhelpen ''probleempje'' ofzo.
Rustig aan.
pi_112180433
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Whatever, ik zeg dat 90% van de vrouwen niet bitchy hadden gereageerd in dit geval en ik haar dus als ''bitch'' zou kunnen typeren. Dat zij het nodig heeft om eerst alles helemaal in de gaten te hebben voordat ze het leuk vindt om aangesproken te worden daargelaten.

Maar dat is verder ook totaal niet boeiend meer, moet niks van zo een meisje tenzij het komt door een of ander makkelijk te verhelpen ''probleempje'' ofzo.
Je baalt misschien van precies die ene meid die zo stom deed en niet eens jouw type was :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')