Zo werkt het wel. De goeden lijden bijna altijd onder de slechten.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is het nodig om jezelf te beschermen tegen ''sommige'' mannen dmv alle aandacht van een vreemde kerel te beantwoorden met bitchy gedrag?
Okay, thanksquote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef Epistle het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. De goeden lijden bijna altijd onder de slechten.
Mag ik dit concluderen dus eigenlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is het nodig om jezelf te beschermen tegen ''sommige'' mannen dmv alle aandacht van een vreemde kerel te beantwoorden met bitchy gedrag?
Die heb je er ook tussen zitten. Voel je je aangesproken?quote:
Grappig hoe dat werkt inderdaad soms. Ben je opeens een kankerhoer dit datquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik datEcht top, dus nee het werkt 9 vd 10 keer gewoon niet.
Zo komt het wel over als ik sinos Chai, vaseline en jou moet geloven.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Epistle het volgende:
[..]
NIet dat je dat als absolute waarheid moet aannemen uiteraard. Ik geef alleen m'n mening.
Frustratie en zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt inderdaad soms. Ben je opeens een kankerhoer dit dat
Kan ik begrijpen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo komt het wel over als ik sinos Chai, vaseline en jou moet geloven.
Ik vind je dan geen bitch hoor, tis inderdaad zelfbescherming als ik het zo hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt inderdaad soms. Ben je opeens een kankerhoer dit dat
Gewoon leuk genoeg zijn zodat ze wel met je wil pratenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind je dan geen bitch hoor, tis inderdaad zelfbescherming als ik het zo hoor
Valt het nog te doorbreken ofzo?
Ja mooi abstract antwoord omgquote:Op maandag 28 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon leuk genoeg zijn zodat ze wel met je wil praten
En dat doe je door er verder geen aandacht meer aan te schenken en je eigen ding weer te gaan doen dus eigenlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon leuk genoeg zijn zodat ze wel met je wil praten
Joh er zijn genoeg meiden die wel normaal reageren dus idd gewoon zoiets hebben van oke dan, jammer voor jou en gewoon een ander meisje aanspreken.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat doe je door er verder geen aandacht meer aan te schenken en je eigen ding weer te gaan doen dus eigenlijk?
Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh er zijn genoeg meiden die wel normaal reageren dus idd gewoon zoiets hebben van oke dan, jammer voor jou en gewoon een ander meisje aanspreken.
Of ze sleuren je mee in een steegje en parkeren hun geslachtsdeel in die opening bij je mond.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Ziba het volgende:
Beste is gewoon scheel kijken en je mond een beetje open houden. Zijn de mannen zo weg.
Ik zou blijven kijkenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Ziba het volgende:
Beste is gewoon scheel kijken en je mond een beetje open houden. Zijn de mannen zo weg.
Hehe, 'boren'.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:05 schreef firefly3 het volgende:
1 Woord:
Authenticiteit. Hoe authentieker je bent, hoe groter de kans dat je je er doorheen boort.
Ben ik te lief voor.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Of ze sleuren je mee in een steegje en parkeren hun geslachtsdeel in die opening bij je mond.
enkel vanaf lvl 60, jongenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag het maar, je hoort weleens dat mensen zeggen dat je door een bitch-shield heen kunt breken, maar ik concludeer eigenlijk iets anders. (/ heb het nooit meegemaakt en zou het niet kunnen verklaren)
Nee wist ik al hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn zoals jij heb je vandaag geleerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |