Dat is zoquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je er goed genoeg uitziet en je niet als een mongool gedraagt kom je al een heel eind.
Doe ik hier niet normaal?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Ziba het volgende:
Misschien ben je autistisch? Dat idee heb ik bij jou wel eens gehad maar ik weet niet hoe je functioneert in het echt. Misschien dat je daar wel normaal doet.
Ik ben ook niet zo goed in communicatie via internet, ik kom anders over dan hoe ik daadwerkelijk ben.
Of blijven mannen hangen als je een keer aandacht geschonken hebt en daarna mededeelt dat ze moeten opbokken?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is afdoende, als het niet werkt kan je onvriendelijker doen.
Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja"quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring om mede te delen dat ongeïnteresseerd doen afdoende is.
Juist wel, omdat ze zich anders gedragen dan andere vrouwenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n mysterie is het dan toch ook niet?
Daarna onvriendelijker doen kan toch ook nog? Of werkt dat dan niet meer?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat JIJ het snapt, maar genoeg andere mannen snappen het niet. voor hun geld: "Nee is ja"
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
sommige vrouwen zijn ook gewoon koud en bitter.
Als je 'vrouwen' als een geheel ziet ben je al op de verkeerde weg.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist wel, omdat ze zich anders gedragen dan andere vrouwen
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of blijven mannen hangen als je een keer aandacht geschonken hebt en daarna mededeelt dat ze moeten opbokken?
Qua verhouding ligt dat aantal bij mannen toch echt hoger, lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
sommige vrouwen zijn ook gewoon koud en bitter.
Sommige mannen zijn echt erg. Als ik af en toe die verhalen van m'n vriendin hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarna onvriendelijker doen kan toch ook nog? Of werkt dat dan niet meer?
Ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar dat maakt ze interessant. Zo goed geantwoord?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je 'vrouwen' als een geheel ziet ben je al op de verkeerde weg.
Ik vind je wel een vreemde vogel hier hoewel je wel enigszins bent veranderd. En natuurlijk weet ik dat de meeste mensen sowieso anders zijn in real life. Maar je nam (of neemt?) alles veel te letterlijk en serieus, je wordt enigszins raar (lange berichten sturen, beledigd zijn) zodra iemand niet reageert op jou of als iemand niet reageert zoals jij wil dat er gereageerd moet worden. Zulke reacties vond ik niet helemaal normaal. Nu weet ik het niet. Je bent vast wel een leuke jongen, denk niet zo moeilijk over vrouwen en ga er gewoon voor.quote:
quote:
Wat een kut geslacht.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef Epistle het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn echt erg. Als ik af en toe die verhalen van m'n vriendin hoor.
Thank youquote:Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind je wel een vreemde vogel hier hoewel je wel enigszins bent veranderd. En natuurlijk weet ik dat de meeste mensen sowieso anders zijn in real life. Maar je nam (of neemt?) alles veel te letterlijk en serieus, je wordt enigszins raar (lange berichten sturen, beledigd zijn) zodra iemand niet reageert op jou of als iemand niet reageert zoals jij wil dat er gereageerd moet worden. Zulke reacties vond ik niet helemaal normaal. Nu weet ik het niet. Je bent vast wel een leuke jongen, denk niet zo moeilijk over vrouwen en ga er gewoon voor.
Jawel. Dit soort topics moet je gewoon helemaal niet openen. Het is stom.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thank youVerder niet van toepassing op dit topic denk ik?
En de lichamen spelen daar ook een niet te verwaarlozen rol in.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar dat maakt ze interessant. Zo goed geantwoord?
Maar blijkbaar is het nodig om jezelf te beschermen tegen ''sommige'' mannen dmv alle aandacht van een vreemde kerel te beantwoorden met bitchy gedrag?quote:
Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik datquote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarna onvriendelijker doen kan toch ook nog? Of werkt dat dan niet meer?
niet zo bitchy héquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel. Dit soort topics moet je gewoon helemaal niet openen. Het is stom.
Het geeft me meer inzicht in sommige vrouwen, ik vind het interessant.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel. Dit soort topics moet je gewoon helemaal niet openen. Het is stom.
Wat vervelendquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh, ik heb weleens 5 minuten lang een scheldkanon tegen me aan gekregen omdat ik zei dat ik geen interesse had. Was ik meteen een arrogant kutwijf ditdat. En ik was niet eens bitchy, toen hij nog niet wegging werd ik onvriendelijker en kreeg ik datEcht top, dus nee het werkt 9 vd 10 keer gewoon niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |