Nu snap ik hetquote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb even mijn tekst aangepast.
Ik stel nu dat de manier van aanpak precies hetzelfde zou zijn in iedere situatie, ik analyseer hier het gedrag van een vrouw op ''fatsoenlijk gedrag'' en dan moet jet niet de manier van aanspreken gaan veranderen zoals je nu doet, dan wordt je vergelijking namelijk waardeloos.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer in alignment met jezelf, hoe kleiner de kans op een bitchshield.
Je kunt wel exact hetzelfde gaan doen en zeggen, maar dat betekend niet of je wel of niet in alignment bent met jezelf. Het draait om de sub communicatie.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stel nu dat de manier van aanpak precies hetzelfde zou zijn in iedere situatie, ik analyseer hier het gedrag van een vrouw op ''fatsoenlijk gedrag'' en dan moet jet niet de manier van aanspreken gaan veranderen zoals je nu doet, dan wordt je vergelijking namelijk waardeloos.
Ook de subcommunicatie is en blijft hetzelfde in mijn vergelijking, anders kan je veel gezien gedrag van een vrouw op bepaalde input niet verklaren.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt wel exact hetzelfde gaan doen en zeggen, maar dat betekend niet of je wel of niet in alignment bent met jezelf. Het draait om de sub communicatie.
Ik denk dat je op een zwaar onbewust niveau al van te voren inplant wat haar reactie zou zijn. Dat werkt ook als een paradox. Ze voelt wat jij voelt namelijk. En dat komt neer op reactie vragend.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook de subcommunicatie is en blijft hetzelfde in mijn vergelijking, anders kan je veel gezien gedrag van een vrouw op bepaalde input niet verklaren.
Nee, ik heb het over fatsoenlijk aanspreken. Ik probeer de reactie van een vrouw te verklaren die onnodig bitchy is.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja omdat als je 100x word aangesproken met zo'n 'gladde' versierpoging dan ben je het op een gegeven moment ook wel zat.
Je gaat er nu vanuit dat mijn gedrag niet goed is. Mijn gedrag veranderd niet bij andere mensen, maar de een reageert er anders op dan de ander, ik wil het nu hebben over de vrouwen die dus een bitch-shield hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je op een zwaar onbewust niveau al van te voren inplant wat haar reactie zou zijn. Dat werkt ook als een paradox. Ze voelt wat jij voelt namelijk. En dat komt neer op reactie vragend.
Dat mag niet als een meisje ongemakkelijk alleen zit?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze constant een bitch-shield aan heeft staan ofzo. Het is en blijft vooral een hele lieve sociale dame
(moet ergens ook wel, ze werkt in de horeca).
Maar af en toe ben je er gewoon flauw van (zie eerder gegeven argumenten). Dan staat die aan dan is idd. wat bitchy en wellicht zelfs onvriendelijk. Als jij haar op zo'n specifiek moment zou ontmoeten kom je ook de verkeerde tegen en zal jij denken wat een bitch.
Maar sommige gozers zijn ook gewoon achterlijk, ik zit 2 uur met haar op terrasje. Ben ff naar wc en staat een gozer bij haar te lullen. Die gozer heeft dan geluk dat die haar bitch-shield tegen komt i.p.v. de mijne.
Er kunnen ook nog 99999 andere redenen zijn. Ongesteldheid, familie dood, gewoon geen zin, ze heeft een vriend, vriendinnen die toekijken en ze wilt niet als slet gezien worden, weet niet hoe ze zich moet gedragen, pijn aan haar teen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gaat er nu vanuit dat mijn gedrag niet goed is. Mijn gedrag veranderd niet bij andere mensen, maar de een reageert er anders op dan de ander, ik wil het nu hebben over de vrouwen die dus een bitch-shield hebben.
Het zou allemaal kunnen, maar dikgedrukte stukken zijn geen verklaring in een uitgaansgelegenheid mbt mijn manier van aanspreken.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er kunnen ook nog 99999 andere redenen zijn. Ongesteldheid, familie dood, gewoon geen zin, ze heeft een vriend, vriendinnen die toekijken en ze wilt niet als slet gezien worden, weet niet hoe ze zich moet gedragen, pijn aan haar teen.
Het enige wat je kunt doen is zo authentiek mogelijk zijn.
Jawel, kan allemaal ter plekke gebeuren. Dat vrouwen opeens merken ongesteld te zijn en zich vies voelt of dat ze ineens kramp krijgt of pijn in haar voet. Of gewoon chagrijnig.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zou allemaal kunnen, maar dikgedrukte stukken zijn geen verklaring in een uitgaansgelegenheid mbt mijn manier van aanspreken.
Iddquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Ziba het volgende:
Als je echt leuk bent (voor de vrouw in kwestie), reageert een vrouw in ieder geval niet zo. Tenzij ze een onzeker persoon is.
Dat geloof ik geheid, maar die vrouw in questie lijkt iemand zelfs geen kans te geven in dit gevalquote:Op maandag 28 mei 2012 18:29 schreef Ziba het volgende:
Als je echt leuk bent (voor de vrouw in kwestie), reageert een vrouw in ieder geval niet zo. Tenzij ze een onzeker persoon is.
Uiteraard, doe ik ookquote:Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef Epistle het volgende:
Als vrouwen zo doen, gewoon straal negeren.
Ja, wat snap je er niet aan? Als je 100x word aangesproken dan heb je gewoon zoiets van: Alle mannen zijn hetzelfde *bitchmode on*. Of hij nou normaal tegen me praat of niet. En soms heb ik gewoon geen zin in een gesprek door frustratie of stress oid.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over fatsoenlijk aanspreken. Ik probeer de reactie van een vrouw te verklaren die onnodig bitchy is.
Gewoon een lesbienne ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geloof ik geheid, maar die vrouw in questie lijkt iemand zelfs geen kans te geven in dit geval
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ze heeft gewoon geen zin meer in sociaal contact met vreemde omdat ze er vooroordelen over heeft eigenlijk. (die vaak lijken te kloppen) Ja niet heel raar dat je er dan geen zin meer in hebt, maar ik blijf zeggen, en mens is een sociaal dier en ergens moet dat helemaal niet fijn voor haar zijn.
Dan is ze de moeite ook niet waard, he.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geloof ik geheid, maar die vrouw in questie lijkt iemand zelfs geen kans te geven in dit geval
Wat is het probleem dan?quote:
Stiekem verliefd op haar?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |