Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Waarom wil je dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kaley Cuoco
Zeg, welk team is geschikt om 5 rode kaarten te incasseren? Beetje snel maar ook goede schoppers.
real madridquote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kaley Cuoco
Zeg, welk team is geschikt om 5 rode kaarten te incasseren? Beetje snel maar ook goede schoppers.
Omdat ik wil kijken of het kan, heb niets beters te doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom wil je dat?
Welkom trouwens?
Vertongen, suarez, enoh, Barton, balotelli, tevezquote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kaley Cuoco
Je hebt slechte schoppers nodig, krijgen sneller een kaart.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kaley Cuoco
Met 5 rode kaarten is de pot over.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat ik wil kijken of het kan, heb niets beters te doen.
Dank je.
quote:
Daarom juist, om te kijken of dat kan in FIFA 12.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met 5 rode kaarten is de pot over.
Dat kan ik je ook wel vertellen
Ja dat kan.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daarom juist, om te kijken of dat kan in FIFA 12.
Ik kies gewoon een strenge scheids, dan lukt het ook wel, toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt slechte schoppers nodig, krijgen sneller een kaart.
Terry, De Jongquote:Op maandag 28 mei 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
Vertongen, suarez, enoh, Barton, balotelli, tevez, Pepe, Ramos, Marcelo
Sowieso Esteban 99 agression en 99 kickingquote:Op maandag 28 mei 2012 14:16 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij kun je op ultimatedb.nl bij player database ook sorteren op agression.
veel te langzaam toch GJE?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:17 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand hier Vidic achterin gehad ? Is hij 65 k waard ?
Niks tegen petjes hequote:Op maandag 28 mei 2012 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je man
Je praat echt alsof je een petje bent
Een tank is nou eenmaal langzaamquote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
veel te langzaam toch GJE?
Lijkt mij een uitstekende verdediger in ieder geval.
Ik heb het over nike petjes die helemaal aangesnoerd zijn en op het hoofd worden gelegd in plaats van gezetquote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Niks tegen petjes he
Ik heb oog nog een setje diamanten eronder, helemaal baas
Ik ben wel benieuwd ja, eindelijk iemand die regelmatig clubs op de PS3quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:17 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand hier Vidic achterin gehad ? Is hij 65 k waard ?
Dat heb ik ook :$ Nu staat mijne achterstevorenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het over nike petjes die helemaal aangesnoerd zijn en op het hoofd worden gelegd in plaats van gezet
Hierbij is onze vriendschap beeindigdquote:Op maandag 28 mei 2012 14:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook :$ Nu staat mijne achterstevoren
Dit jaquote:
Kan niet op de PS3quote:
Hahah, dit zijn kanalen-eiland taferelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Pino0 het volgende:
Haha, klopt. Dat is wel erg Noord-Afrikaans.
Ik heb hem als een petje op maar wel losjes en dat witte bandje heb ik ook achter mijn oortjes uit steken
Ga weg, noob.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:21 schreef Roypsv het volgende:
lol die foto.
hoe maak je een opsteling bij futhead?
Doe eens rustig Lindjequote:
Ga gewoon wat potjes offline doen, ben je zo op de 80quote:
je kan ook helemaal niks op de ps3quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens rustig Lindje
Aardige gozer gewoon
Dat vastlopen heb je gelijk in ja, moet vaak opstaan met m'n luie reetquote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan ook helemaal niks op de ps3
loopt constant vast, geen muziek tijdens het spelen, je kan je pro niet hacken
Je kunt toch gewoon muziek opzetten op je pc tijdens het spelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Geen party chat dus skypequote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
muziek via tv?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Meh, geen last van so farquote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]hij is tyfusirritant. Hij doet me denken aan stoereboii
niet iedereen heeft een pc naast zijn console staan.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon muziek opzetten op je pc tijdens het spelen.
quote:
Ze posten nooit precies tegelijk dus het zou best kunnen. Aan de andere kant ik zie jou ook nooit tegelijk met SB posten dus misschien ben jij SB wel. Ik post evhter ook nooit tegelijk met SB dus misschien ben ik hem wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ook een creative set maar die is al 5 jaar oud ofzo, maar nog steeds komt er kwaliteit uit de speakersquote:Op maandag 28 mei 2012 14:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
muziek via tv?
k ehb een box setje van creative, super geluid en ik mag hem overdag niet harder dan 2 anders word mijn moeder gek van de bass en ik zit op zolder
Ik ben CAM.. Ik ga wel weg om 20:30, dus daarvoor clubben dan?quote:
pc's zijn zoooo 2007, laptops ftwquote:Op maandag 28 mei 2012 14:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet iedereen heeft een pc naast zijn console staan.
[..]
die van mij is ouder dan 5 jaar en werkt nog perfect!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb ook een creative set maar die is al 5 jaar oud ofzo, maar nog steeds komt er kwaliteit uit de speakers
Dan gebruik je een mp3 ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 14:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik dat niet wil?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? ik doe wel mee. ik wil eerst eigenlijk nog een potje fut tegen jou
vanavond ga ik me 2 uur lang aftrekken dus daarna heb ik geen zin meerquote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pino doet ook vanavond meeclubben tochh
Wat is dat clubben preceis? ik speel alleen fut altijdquote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pino doet ook vanavond meeclubben tochh
True.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is gewoon pauper dat het niet kan.
Met je petje op?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
vanavond ga ik me 2 uur lang aftrekken dus daarna heb ik geen zin meer
Winst is binnenquote:
Echt wel heel erg kut inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
Rijst klinkt wel als een pedoquote:
Met je virtual pro spelen..quote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wat is dat clubben preceis? ik speel alleen fut altijd
Ze posten nooit precies tegelijk dus het zou best kunnen. Aan de andere kant ik zie jou ook nooit tegelijk met SB posten dus misschien ben jij SB wel. Ik post evhter ook nooit tegelijk met SB dus misschien ben ik hem wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst heeft geeneens een headset denk ikquote:
24quote:
Hahah leuken post. Iquote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze posten nooit precies tegelijk dus het zou best kunnen. Aan de andere kant ik zie jou ook nooit tegelijk met SB posten dus misschien ben jij SB wel. Ik post evhter ook nooit tegelijk met SB dus misschien ben ik hem wel.
Misschien is er maar 1 persoon die alles in deze topics post en is het een schizo.
VAGE SHIT!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Aluhoedjes op!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze posten nooit precies tegelijk dus het zou best kunnen. Aan de andere kant ik zie jou ook nooit tegelijk met SB posten dus misschien ben jij SB wel. Ik post evhter ook nooit tegelijk met SB dus misschien ben ik hem wel.
Misschien is er maar 1 persoon die alles in deze topics post en is het een schizo.
VAGE SHIT!
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is me eindelijk gelukt. Eindelijk heb ik Heskey in een pack
Ah..quote:
Het is niet mijn vriendin manquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
GJE weet de leeftijd van zijn vriendinnetje niet eens
Tevens vraag je of raad je de leeftijd van een vrouw niet, dat is onfatsoenlijk.
koeliejoeliequote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is niet mijn vriendin man
Het is mijn partner
Van onder zie je iig verzorgd uit. Je hoeft je niet te scherenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is niet mijn vriendin man
Het is mijn partner
Als mijn computer wat sneller is dan laadt hij de plaatjes van de kaarten. Maar dat duurt nog wel even denk ik.quote:
18:30 clubs dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Van onder zie je iig verzorgd uit. Je hoeft je niet te scheren
quote:
Ah is ook goed.quote:
lolquote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef Rijst het volgende:
We willen mannen in ons team (Uitzonderingen GJE en ladypeace) geen jongetjes. .
Hoe oud ben je dan?quote:
quote:
56quote:
maar niet iedereen mag elkaar want dan was er geen oorlogquote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
24
Gaat me niet om de leeftijd maar hoe ze reageren.
Gewoon 4 duplicates in 1 pakjequote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook een baas. Cicero is trouwens bijna niks waard
Maar hier is hij dan
[ afbeelding ]
ja das een beetje jammer, maar die Osborne is wel 10k waardquote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook een baas. Cicero is trouwens bijna niks waard
Maar hier is hij dan
[ afbeelding ]
Hij heeft bijna alle kits en coaches volgens mijquote:
Krijg ik ook met kits enzo zet alles in de clubquote:
Dat is dan op de PS3 zeker? Op de Xbox is hij tegenwoordig 4k, in 4-4-2 misschien 7k ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja das een beetje jammer, maar die Osborne is wel 10k waard
Heskey
Inderdaad, maar ik ben nog steeds te lui om die laatste paar kits en badges te kopen. Wat coaches betreft weet ik het eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle kits en coaches volgens mij
Dat heb ik ook, heb met TOTY Consistent belachelijk veel bronze packs gekocht en alles in m'n club gestored. Zal 'ns een 400c kopen dan zul je het zienquote:
Zelfs een bal in duplicatequote:Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, heb met TOTY Consistent belachelijk veel bronze packs gekocht en alles in m'n club gestored. Zal 'ns een 400c kopen dan zul je het zien
Edit [ afbeelding ]
nee xbox, staat er geen op onder 10k in 442quote:Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dan op de PS3 zeker? Op de Xbox is hij tegenwoordig 4k, in 4-4-2 misschien 7k ofzo.
[..]
Inderdaad, maar ik ben nog steeds te lui om die laatste paar kits en badges te kopen. Wat coaches betreft weet ik het eigenlijk niet.
Het is nog een goed pack ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, heb met TOTY Consistent belachelijk veel bronze packs gekocht en alles in m'n club gestored. Zal 'ns een 400c kopen dan zul je het zien
Edit [ afbeelding ]
Jij bent wel een held op dit topic, gaat nooit off-topic en maakt nooit domme opmerkingenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik alle spelers die ik in packs krijg ook naar mijn club zou sturen dan zou ik nog veel meer duplicates hebben. Ik had trouwens ook nog Bodul in datzelfde pack
Zelfs als er een discussie aan de gang is weet hij nog ontopic te posten over zijn handel of packsquote:Op maandag 28 mei 2012 14:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent wel een held op dit topic, gaat nooit off-topic en maakt nooit domme opmerkingen![]()
Velen hier kunnen wel wat van jou leren
Hoort toch ookquote:Op maandag 28 mei 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zelfs als er een discussie aan de gang is weet hij nog ontopic te posten over zijn handel of packs
quote:Justin Bieber mept fotograaf
Justin Bieber was er niet van gediend dat een paparazzo zomaar kiekjes schoot van hem en zijn vriendinnetje Selena Gomez. Het kwam zelfs tot een handgemeen.
Volgens de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ viel de Canadese superster een fotograaf aan die hem en zijn vriendinnetje op de gevoelige plaat wilde vastleggen. Volgens ooggetuigen blokkeerde de fotograaf zelfs de auto van de zanger om zijn plaatje te kunnen schieten. De twee kwamen uit een winkelcentrum in Calabasas, Californië. Bieber sommeerde de fotograaf te vertrekken, daarbij ontstond een handgemeen.
De fotograaf werd later per ambulance naar een ziekenhuis vervoerd. Het jonge stel was er toen al vandoor gegaan. Volgens TMZ beweren getuigen dat de man weinig mankeert, maar een slaatje probeert te slaan uit het incident.
De politie heeft de zaak in onderzoek.
Ik zie nu 1 voor 8.2k BIN en daarna die van jou voor 9.5k BIN. Ik zie nu dat Osborne wel iets duurder is geworden, de goedkoopste BIN is 5.3k.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee xbox, staat er geen op onder 10k in 442
Ik post ook wel eens off-topic maar dat valt bijna nooit op. Ik kreeg trouwens nog een Heerenveen home kit en die is nog gewoon wat waard ook, op 1 is 1.5k gebodenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent wel een held op dit topic, gaat nooit off-topic en maakt nooit domme opmerkingen![]()
Velen hier kunnen wel wat van jou leren
voor 1600 BIN nog niet verkochtquote:Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
@Dudeweiser, squadfitness 1900 bin en heaing + 1 400 bin, heaing any +1 500/600 bin.
Heb zelf ook veel duplicates bij bronze, store ook bijna alles in club.
Idd, Krajicek nu ook al verloren.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
Anders gaat die Bertens even beter tennissen en heeft McHale even minder geluk.
Ligt er ook aan of je hem meteen kwijt wil. 1900 gaat meestal met nog 5 min bij mijquote:
quote:
Ach, al een hele prestatie dat er weer zoveel Nederlanders op een GS staanquote:
o nou ja die 300 coins boeien me niet zo, ben allang blij dat ik een squad fitness kreegquote:Op maandag 28 mei 2012 14:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je hem meteen kwijt wil. 1900 gaat meestal met nog 5 min bij mij
Iemand zei gister dat je met season ticket geen pack limit hebt, dus zal wel zijn om te zorgen dat mensen die kopen. Zouden ze dat wel beter moeten communicerenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bewaar mijn 400c packs altijd tot het einde van de dag. Omdat silver items nu iets beter verkopen open ik nu wat 2.5k packs. Volgens mij heeft EA nog steeds geen uitleg gegeven over die pack limit
Waarom, sochtends verkopen bronze items veel beter. Fitness voor 200 soms zelfs 250quote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bewaar mijn 400c packs altijd tot het einde van de dag. Omdat silver items nu iets beter verkopen open ik nu wat 2.5k packs. Volgens mij heeft EA nog steeds geen uitleg gegeven over die pack limit
Ik ben er 's ochtends bijna nooit, maar laatst verkocht ik om 1 uur 's nachts bronze fitness binnen 5 minuten voor 200. En ik heb nooit het geduld om een uur te wachten dus ik zet ze meestal gewoon voor 150 BIN.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom, sochtends verkopen bronze items veel beter. Fitness voor 200 soms zelfs 250
Ik kan dat niet eens, bij mij is het standaard 200? Zal wel trucje voor zijn maar die lukt niet bij mij danquote:Op maandag 28 mei 2012 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben er 's ochtends bijna nooit, maar laatst verkocht ik om 1 uur 's nachts bronze fitness binnen 5 minuten voor 200. En ik heb nooit het geduld om een uur te wachten dus ik zet ze meestal gewoon voor 150 BIN.
quote:
Waarom kom ik die nooit tegenquote:
Ik denk ook nog steeds dat EA je een IF in een pakje geeft als je bepaald aantal pakjes hebt gekocht...quote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Mn eerste bronze inform dit jaar: [ afbeelding ]
En wel op mn 2e account in een jumbo
voor hem in de plaats? IF Boulah is niet zo goed in de spits denk ikquote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga El Kabir vandaag maar weer een kans geven, anders haal ik IF Boulah voor hem in de plaats
Dan is dat aantal pakjes erruug grootquote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat EA je een IF in een pakje geeft als je bepaald aantal pakjes hebt gekocht...
Luek hor nou grquote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor hem in de plaats? IF Boulah is niet zo goed in de spits denk ik
Tuurlijk , ik krijg ook pas na 100k verspilt te hebben een IFquote:Op maandag 28 mei 2012 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is dat aantal pakjes erruug groot
Ik heb alleen maar discard IF's gekregenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat EA je een IF in een pakje geeft als je bepaald aantal pakjes hebt gekocht...
Ik heb tot nu toe; IF Hummels, IF Belhanda, IF Salihamidzic , SIF Fred, IF Valbuena, TOTY Parker, IF Paleta, IF Marcelo, IF Alvarez, TOTY Kawashima en nog 20 andere IF's gehad waarvan meeste ook rond discard value zatenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar discard IF's gekregen
WTF. zoveel IF's? Aardig ziekquote:Op maandag 28 mei 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe; IF Hummels, IF Belhanda, IF Salihamidzic , SIF Fred, IF Valbuena, TOTY Parker, IF Paleta, IF Marcelo, IF Alvarez, TOTY Kawashima en nog 20 andere IF's gehad waarvan meeste ook rond discard value zaten
Ja maar heb zeker 15000 + MSP eruit geknald en meer dan 1 miljoen coins , fucking dom maarjaquote:
dan zou ik Eikrem CDM zetten als dat kan qua chemquote:Op maandag 28 mei 2012 15:17 schreef BDIL het volgende:
Dit wordt hem:
[ afbeelding ]
CDM is wel zwakker dan Ogude maar 4* skiller en zijn stats zijn goed
BTW 6 keer 4* Skiller en 1 keer 5* skiller
Niet nodig, hij is minder dan Morrison en die heeft ook 4* skillsquote:Op maandag 28 mei 2012 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zou ik Eikrem CDM zetten als dat kan qua chem
met Eikrem pak je ook geen 9 chem denk ikquote:Op maandag 28 mei 2012 15:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet nodig, hij is minder dan Morrison en die heeft ook 4* skills![]()
Bovendien had ik eerst Ogude gehaald :
[ afbeelding ]
Een ekte baas, heeft nu een gold UP maar dan zouden mijn LM en RM geen 9 chemistry hebben
wanneer weer een potje danquote:
Djoek hemquote:Op maandag 28 mei 2012 15:49 schreef Pino0 het volgende:
mensen die leaven met een 84 - 86- 82 team tegen mijn 84 - 81 - 81![]()
wat een kk noob
352quote:
ik ben verdedigend alleen nogal zwakquote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
Echt ongelofelijk hoeveel aandacht jij nodig hebt he
[..]
352![]()
Als het Rijst is dan pas ik wel opquote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
Echt ongelofelijk hoeveel aandacht jij nodig hebt he
[..]
352![]()
Geen 6pack hebbenquote:
quote:
haha dan lijkt het me best een kut opstelling, 1 fout en je bent de lulquote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben verdedigend alleen nogal zwak
Nee man, je CDM's zijn zowat CB'squote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha dan lijkt het me best een kut opstelling, 1 fout en je bent de lulmaarja dat weet je zelf ook wel als je net 5-5 speelt
nou normaal gesproken gaat het me prima af maar vandaag zijn mn center backs niet echt lekker bezigquote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha dan lijkt het me best een kut opstelling, 1 fout en je bent de lulmaarja dat weet je zelf ook wel als je net 5-5 speelt
Zullen we er eentje op drinken?quote:
Vanavondquote:Op maandag 28 mei 2012 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wanneer weer een potje dan
got al gezien trouwens? if so was 't wat?
en lol_pino ^^
Maltquote:Op maandag 28 mei 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen we er eentje op drinken?
nah ik doe clubs met anderen tegenwoordigquote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
VanavondEerst ff clubben en dan ga ik weer Futten. Doe je ook mee met clubs?
En voor het slapen gaan nog effe die ep kijken. Ik kan zo'n serie niet overdag kijken met dit weer.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Net Xabi alonso Sif voor 72k zien gaan, net niet genoeg om hem te kopen zelf
Hoe sick is het dat die voor 72 k gingquote:
Maar zijn SIF is de TOTY? Bedoel je niet de IFquote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Net Xabi alonso Sif voor 72k zien gaan, net niet genoeg om hem te kopen zelf
Die van 91, en hij is zwart?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar zijn SIF is de TOTY? Bedoel je niet de IF
Nee, hij had geen BIN, en ging op het eind steeds 500 eroverheen, tot de laatste hem dus had voor 72k.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was het geen trade offer dan? Of was het 72k BIN
Anders loop je best wel veel mis.
Dat soort dingen kun je allemaal nazoeken op ultimatedb.nlquote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, hij had geen BIN, en ging op het eind steeds 500 eroverheen, tot de laatste hem dus had voor 72k.
Hij is ongeveer 10x dat waard of niet?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, hij had geen BIN, en ging op het eind steeds 500 eroverheen, tot de laatste hem dus had voor 72k.
Waarom hebben ze allebei andere gegevens eigenlijk?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die prijzen kloppen natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
Doe ik altijdquote:
neequote:Op maandag 28 mei 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom hebben ze allebei andere gegevens eigenlijk?
Ze monitoren de markt toch allebei realtime
Futhead niet, daar staat dat Gerrard nog 100k is...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom hebben ze allebei andere gegevens eigenlijk?
Ze monitoren de markt toch allebei realtime
Wat aardig weerquote:Op maandag 28 mei 2012 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen wonder dat je zo weinig geld hebt
Als je gelezen had was ik datquote:
No shitquote:
http://futhead.com/12/player/9173quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wajoow mijne update niet dacht dat nog niemand gereageerd had, na mijn post ineens 10 reacties erbij!quote:
Felipe Santana kopt bijna alles er in voor mij!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:45 schreef Pino0 het volgende:
Lucio voor Luiz of Dede?
Ik heb echt een sterke kopper nodig bij corners want Dede zegt wel 81 heading maar hij kopt bijna nooit een corner in, Luiz t zelfde verhaal
60k, dat heb ik nietquote:Op maandag 28 mei 2012 16:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Felipe Santana kopt bijna alles er in voor mij!
Dan denk je bij het opponentscherm dat het een eitje is om van te winnen, maar na de pot voel je je genaaidquote:Op maandag 28 mei 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
Waarom zou ik nog teams met 99 chem makentegen een 37 chem team dat er niets van bakte 5-4 gewonnen. Zijn schoten maakte niet uit van hoever gingen er allemaal in
mijn passes kwamen niet aan, niets lukte
Ik heb het eigenlijk altijd makkelijk tegen teams met weinig chemquote:Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan denk je bij het opponentscherm dat het een eitje is om van te winnen, maar na de pot voel je je genaaid
Ik koik in mein glazennn bollllquote:Op maandag 28 mei 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
Waarom zou ik nog teams met 99 chem makentegen een 37 chem team dat er niets van bakte 5-4 gewonnen. Zijn schoten maakte niet uit van hoever gingen er allemaal in
mijn passes kwamen niet aan, niets lukte
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik koik in mein glazennn bollll
Iek voel woede, diep van binnen
Rage het eroit jij vreemdeling
Ik heb altijd dat dat soort teams klutsballen meekrijgen enzo, erg irritant.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd makkelijk tegen teams met weinig chem
Mag ik ook meedoen met clubs?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan denk je bij het opponentscherm dat het een eitje is om van te winnen, maar na de pot voel je je genaaid
Ach ja, met het gescripte laatste deel van de wedstrijd valt er altijd nog wat te halen, of je nou slecht of goed speeltquote:Op maandag 28 mei 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
[..]Nee, ik rage niet. Ik merk wel dat ik slechter ga spelen wanneer ik verlies of het niet wil.
Natuurlijkquote:
Rijst is er vanaf 7:00 - 7:30, maar ik wil best zonder hem alvast met een paar van hier beginnenquote:
Custom setpiecequote:Op maandag 28 mei 2012 17:54 schreef Roypsv het volgende:
Je ziet soms wel eens online dat de tegenstander met een corner al zijn spelers op de rand van de 16 zet of allemaal in de goal van jou keeper.
Weet iemand hoe je dit doet?
Kan je in de arena aanmaken, kijk maar even op youtube tutorial, is het handigstquote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Zou je me kunnen uitleggen hoe dat werkt?
Klik maar op de link was wieisboos, heb je het beste resultaatquote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Zou je me kunnen uitleggen hoe dat werkt?
Misschien maak ik ook maar weer een Agbon - Bent team..quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef Pino0 het volgende:
7-0 eerste helft voor
agbongawhore is wel heel erg goed hoor
Beterschapquote:Op maandag 28 mei 2012 18:12 schreef Roypsv het volgende:
even een ZIEKE set piece gemaakt haha![]()
Heb alles op de doellijn en dan allemaal naar 1e paal lopen
Wacht maar tot het niet werkt en hij je kapot countertquote:Op maandag 28 mei 2012 18:12 schreef Roypsv het volgende:
even een ZIEKE set piece gemaakt haha![]()
Heb alles op de doellijn en dan allemaal naar 1e paal lopen
Ja iddquote:Op maandag 28 mei 2012 18:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht maar tot het niet werkt en hij je kapot countert
Ik heb als voorhoede nuquote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
Ik wil nu ook een 3-5-2 team met Agbonlahor![]()
Taarabt als CAM
Agbonlahor - Cisse
Taarabt
? - ? - ? - ?
Santana - Luiz - Dede
Alves
oid
? - R Carlos - Ramires - Hulk ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
Ik wil nu ook een 3-5-2 team met Agbonlahor![]()
Taarabt als CAM
Agbonlahor - Cisse
Taarabt
? - ? - ? - ?
Santana - Luiz - Dede
Alves
oid
Pace and Silver voor handicap meequote:
Wacht...quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef Pino0 het volgende:
7-0 eerste helft voor
agbongawhore is wel heel erg goed hoor
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:05 schreef Pino0 het volgende:
Spelen met agbonlawhore![]()
Ga hem maar verkopen, is niet leuk om mee te spelen![]()
Dan maar door sparen voor een dure zilveren beesten spits
Jaquote:
ja hij is alles wat een spits moet hebben en ik heb het geld niet voor een andere beesten spitsquote:
Doen ze met Cheatengine ofzo, gebruik het zelf ook niet, niet echt nodig (het zou misschien iets sneller gaan maar is ook meer werk)quote:Op maandag 28 mei 2012 18:17 schreef BDIL het volgende:
BTW hoe zetten jullie bronzen kaarten voor 150 c BIN erop ?
Een pakje kost 60 centquote:Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tof, AH gaat bij 10 euro boodschappen een pakje panini plaatjes geven
En er komt ook nog een vage meebeweegpoppetje van elke oranje speler :")
okequote:Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doen ze met Cheatengine ofzo, gebruik het zelf ook niet, niet echt nodig (het zou misschien iets sneller gaan maar is ook meer werk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |