zo is het niet. op moment dat je het aanvraagt, moet je al 5 jaar onafgebroken in nederland hebben gewoond. de 7 maanden naturalisatie tellen niet mee!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:00 schreef FredvZ het volgende:
Om in aanmerking te komen voor naturalisatie moet je minimaal 5 jaar onafgebroken in Nederland wonen. Als jij voor de daadwerklijke naturalisatie, tijdens de procedure in Engeland gaat wonen, heb je dus niet 5 jaar onafgebroken in Nederland gewoond en mag je in januari 2018 weer een poging doen.
Dit.quote:
Alsof je van ambtenaren altijd correcte informatie krijgt.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dit.
Waarom de gok nemen dat je hier incorrecte informatie ontvangt, ook al zegt diegene het 100% zeker te weten, als je ook gewoon de telefoon op kunt pakken en het IND kunt bellen?
Maar als er dan achteraf moeilijk gedaan wordt kun je zeggen: tijdens een telefoon gesprek op 28 mei heeft de bij u werkzame X gezegd dat...quote:Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Alsof je van ambtenaren altijd correcte informatie krijgt.
Dat gaat m sowieso niet worden, lijkt me sterk dat die ambtenaren vandaag aan t werk zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar als er dan achteraf moeilijk gedaan wordt kun je zeggen: tijdens een telefoon gesprek op 28 mei heeft de bij u werkzame X gezegd dat...
Godschristus mens, het is toch maar een voorbeeldquote:Op maandag 28 mei 2012 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat m sowieso niet worden, lijkt me sterk dat die ambtenaren vandaag aan t werk zijn.
Die smoes hebben ze nooit eerder gehoord denk je?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar als er dan achteraf moeilijk gedaan wordt kun je zeggen: tijdens een telefoon gesprek op 28 mei heeft de bij u werkzame X gezegd dat...
Nee, maar de kans is wel groter dan op FOK!.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Alsof je van ambtenaren altijd correcte informatie krijgt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Denk nou eens twee seconden na. Wat denk je dat meer kans van slagen heeft? Dat wat ik net zei of 'Ja, maar of Fok zeiden ze...'quote:Op maandag 28 mei 2012 13:27 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Die smoes hebben ze nooit eerder gehoord denk je?
Dat is geen van beide een geldig excuus.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Denk nou eens twee seconden na. Wat denk je dat meer kans van slagen heeft? Dat wat ik net zei of 'Ja, maar of Fok zeiden ze...'
Ok, wijsneus. Wat raad jij TS dan aan?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:29 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Dat is geen van beide een geldig excuus.
Ingeschreven blijven staan. Had ik al gezegd volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ok, wijsneus. Wat raad jij TS dan aan?
Ben je nou zo dom om doe je het er om?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Ingeschreven blijven staan. Had ik al gezegd volgens mij.
Omdat ambtenaren een stelletje achterlijken zijn en ze nooit alle opties zeggen. Net zoals ze je bij de belastingdienst niet allerlei trucs gaan mededelen zodat je wat handiger om kunt gaan met belastingen.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom om doe je het er om?Waarom zou TS jouw woord moeten verkiezen boven dat van een ambtenaar van het IND?
De gemiddele Fok-user is lekker betrouwbaar? Maar ik ben klaar met je, volgens mij ben je gewoon een troll.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Omdat ambtenaren een stelletje achterlijken zijn en ze nooit alle opties zeggen. Net zoals ze je bij de belastingdienst niet allerlei trucs gaan mededelen zodat je wat handiger om kunt gaan met belastingen.
Wil je erover praten?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Omdat ambtenaren een stelletje achterlijken zijn en ze nooit alle opties zeggen. Net zoals ze je bij de belastingdienst niet allerlei trucs gaan mededelen zodat je wat handiger om kunt gaan met belastingen.
Volgens mij ben jij een beetje dom.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
De gemiddele Fok-user is lekker betrouwbaar? Maar ik ben klaar met je, volgens mij ben je gewoon een troll.
Ik ga ervan uit dat de users die dit topic lezen prima kunnen bepalen wie van ons twee dom isquote:Op maandag 28 mei 2012 13:41 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje dom.
Ik ook en voor jou pakt die afweging niet gunstig uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat de users die dit topic lezen prima kunnen bepalen wie van ons twee dom is
Daarom neem ik gesprekken die van belang zijn op. Heb dat met ziggo gedaan en geloof me het helpt.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:27 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Die smoes hebben ze nooit eerder gehoord denk je?
Hij heeft een punt. Het is zeer onverstandig om op de informatie te vertrouwen die verstrekt wordt door het IND als je deze belt. Deze informatie is juridisch gezien niets waard en blijkt in de praktijk ook nog eens regelmatig onjuist te zijn. Soms met lichte irritaties en soms met buitengewoon dramatische situaties tot gevolg.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
De gemiddele Fok-user is lekker betrouwbaar? Maar ik ben klaar met je, volgens mij ben je gewoon een troll.
Je hoeft het volgens mij niet eens te melden. Je mag gesprekken waar je zelf aan deelneemt gewoon opnemen.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:00 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Daarom neem ik gesprekken die van belang zijn op. Heb dat met ziggo gedaan en geloof me het helpt.Juridisch kunnen ze je niets maken als je het maar aan ze verteld na afloop.
Klopt , als jij de beller bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:11 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Je hoeft het volgens mij niet eens te melden. Je mag gesprekken waar je zelf aan deelneemt gewoon opnemen.
Sorry maar opgenomen is opgenomen.Btw ik heb het niet over een contract Ik vraag altijd de naam zodat ik iemand kan pakken. Meestal zijn dat de mensen die mij bellen en mogen de naam niet prijsgeven van hun baas die ze de opdracht hebben gegeven. en waarom mag dat niet? . Weet ze gelukkig altijd te vinden via mijn advocaat die hun nummers wel kan achterhalenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef Ryon het volgende:
Nogmaals: ook al heb je het opgenomen, aan wat de ambtenaar zegt kan je niet bijster veel rechten ontlenen als het fout gaat. Je zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die zich daardoor in de problemen werkt.
Bij ziggo en het mondeling overeenkomen van een contract voor een abonnement ligt dat anders dan bij het opvragen van informatie bij een overheidsdienst.
Toch kun je er dan weinig mee bij ambtenaren.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:45 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Sorry maar opgenomen is opgenomen.Btw ik heb het niet over een contract Ik vraag altijd de naam zodat ik iemand kan pakken. Meestal zijn dat de mensen die mij bellen en mogen de naam niet prijsgeven van hun baas die ze de opdracht hebben gegeven. en waarom mag dat niet? . Weet ze gelukkig altijd te vinden via mijn advocaat die hun nummers wel kan achterhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |